
[ Dodano: 2016-10-26, 20:27 ]
W końcu przyszedł czas na uporanie się z tymi paprochami w kabinie, miałem już tego dość

Podstawka pasuje P&P z A80 B4 1992r z klimą

[ Dodano: 2016-10-26, 20:33 ]
I wymarzone fikołki

Zawsze można założyć przednie kolumny na tył i wrzucić amorki z jakiegoś malutkiego silniczka. Taki sachs advantage -25mm gazówka kosztuje ok 250zł sztuka, a według mnie to zajebisty stosunek jakość-cena.piguu pisze:Audi Sport, wczoraj orientowałem się co do regeneracji wkładów BOGE i dzwoniłem do paru firm, cenowo wychodzi to w granicach: 300-350zł/szt więc lepiej dołożyć i mieć nówki
Zawsze to masz amorki przeznaczone typowo na tyłpiguu pisze:Z zawieszeniem P <=> T wiem ze jest taka opcja ale już zdecydowałem, że pójdę z farbyką i zostaje tak jak wyjechało Myślę jeszcze nad dedykowanymi obniżającymi springami H&R, albo ori springi od coupe (przód) są inne niż w seriach.
Chcę tylko przełożyć przód, bo wiadomo co się dzieje przy większych mocach z przodemAudi Sport pisze:pringi z coupe są niższe o te 20mm ale jak wrzucisz to na tył to nie będzie róznicy a moze nawet wyżej
Moja K03S też jest hybrydą z większym wirnikiemAudi Sport pisze:Turbinka to przerobiona K03 na większą niż K04. Wirnik alu cnc itp. sprawy
Hybryda z K03-005.piguu pisze:Uważam, że z tej hybrydy jaka by nie była nie da rady wyciągnąć 300hp a to dlatego, że K03 nie wiem jak rozwiercona ma swoje granice. Nooo ale życze jak najwięcej