
Oto i ona przed swapem :
http://zapodaj.net/9dbb245b38d14.png.html
http://zapodaj.net/df72b16d8b82f.png.html
Obecny wygląd :
http://zapodaj.net/4cc8410209a80.png.html
http://zapodaj.net/52f481ae15a6b.png.html
http://zapodaj.net/48360e4bfb451.png.html
http://zapodaj.net/a72051e3c9b11.png.html
http://zapodaj.net/3a1ac92bec57f.png.html
http://zapodaj.net/2bca5686db33a.png.html
http://zapodaj.net/cdbde0f14b865.png.html
http://zapodaj.net/d10d388674a1b.png.html
http://zapodaj.net/341e7b930b60f.png.html
http://zapodaj.net/8f4bafc949cc3.png.html
http://zapodaj.net/9b21404984bb9.png.html
http://zapodaj.net/c8b28a8ed556f.png.html
http://zapodaj.net/7414c17555e37.png.html
Wyposażenie standardowe :




Dołożyłem :



na razie tyle myślę nad klima i elektryką , obniżyć zawieszenie ,jakieś alu

Fabryczny silnik był 1.8 PM 90 km zagazowany, spalał 9-10L gazu ogólnie solidna jednostka napędowa ale szczerze powiedziawszy słaba jak na ten samochód.
Po pięciu latach moje audi idzie do swapu



Tak po krótce

-silnik 1.8 T 20V 180 KM z audi a4 b5 seria ( teraz 220 KM i więcej ) jak z hamuje napisze
-skrzynia AKM moja seryjna od 1.8 PM
-sprzęgło dwu mas od quattro
- IC frontalny ,dolot z stali kwasoodpornej
- wydech stal kwasoodporna DP3 później 2.5 cala na jednym tłumiku wyciszonym
- blow off pro perfekt
Więcej fotek dodam później i filmik jak to przyśpiesza , a na prawdę uwierzcie idzie strasznie w takiej b3