Filip Ja to czekam co się będzie działo po włożeniu jeszcze wałka SDI który leży i leży u Ciebie + zestrojenie tego wszystkiego Program będzie wylizany bo wiem kto prawdopodobnie będzie robił
KLICHO, Nie wyprzedzajmy faktów wszystko w swoim czasie. To tajemnica kto się zajmie programem. Na razie próbuje ogarnąć osprzet, żeby wszystko bylo "mniej prowizoryczne" np. dolot mam na chwilę obecną zrobiony z byle czego. Pomimo słabego budżetu, kupiłem parę elementów silikonowych. I może w końcu będę miał wpiety czujnik temp. w dolocie.
[ Dodano: 2015-06-18, 18:42 ]
Tak najprawdopodobniej będzie wyglądać dolot z IC do kolektora
[ Dodano: 2015-06-20, 21:52 ]
Wałek 28E - występował w pierwszych 1Z i SDI.
[ Dodano: 2015-06-20, 21:57 ]
Zaczęła się przeróbka dolotu.
[ Dodano: 2015-06-20, 22:07 ]
Trochę bałagan pod maską, ale tak wygląda spasowanie rury dolotu od Mercedesa w210 2.9TD
_Dave pisze:mnie osobiscie nie za bardzo widzi sie ta "nie znana mi" rura przez pompe paliwowa w kierunku korka i dalej na kolektor ssacy :p (wolna odma chyba)
i oczywiscie flansza w dalszych etapach do przerobienia
krytyczny brak pokrywy
Przyjmuję krytykę Rura od odmy cały czas prowizorycznie podłączona, tak jak do tej pory był połączony dolot, ale już jest w miarę wyjściowo Tak naprawdę nie wiem czy zmiana flanszy coś wniesie, bo mało jest już miejsca. Niestety tu koliduje trochę za długi kolektor ASZ, lepszy byłby takiego samego typu ale z krótszym wyjściem, a wiem że takie są.
Pokrywę się założy
[ Dodano: 2015-06-21, 22:12 ]
Połączenie plastikowej rury z IC
[ Dodano: 2015-06-21, 22:25 ]
Połączenie turbo- kolanko 67'- 20cm kwasa - kolanko 67' - IC
Tak. Wczoraj walczyłem. Wałek siedzi, muszę się zbierać do wymiany rozrządu i wykrycia gdzie zpycha mi pasek, bo jest trochę zjedzony i na napinaczu nie jedzie po środku.
Na walku jeszcze nie było prób na razie tylko słyszę że ciszej chodzi silnik.
Filip, tez sobie sprawiłem wałek od SDI, nóweczkę <ok> Aktualnie chyba wszystko wymieniłem już w silniku na nowe i wygląda jak nowy, nie długo czas będzie na wiatraczek i Twoje modzenie :mrgreen: .... Podoba mi się to rozwiązanie z rurą od merola aczkolwiek myślę że lepiej by to się ułożyło z kolektorem ssącym o krótszym wyjściu może coś pokombinuj ze skróceniem króćca...
Popej, Wałek SDI sprawuje się świetnie poprawiła sie elastyczność i mniej dymi Jeśli chodzi o spasowanie rura od merca i kolektor to zgadzam się, krótszy kolektor byłby dużo lepszy. Ja mam akurat od ASZ i jest on za długi, ale wiem że w innych są krótsze wyjścia. Krociec i tak mam maksymalnie skrócony.. Na razie tak smigam bo mam większe zmartwienia na głowie.
A propo spychania paska to też uważam że to może być luz na panewce wałka pośredniego od strony koła... U mnie było około 0.5 mm luzu........ Tak wytarło panewkę że z jednej strony była dwa razy cieńsza niż z drugiej!! Już sobie wyobrażam co się działo z ciśnieniem oleju na szczęście tą da się wymienić bez wyciągania silnika, gorzej z tą od strony pompy <ok> właśnie temu wymieniłem obie :mrgreen: A jak bobas? U mnie bedzie chłopczyk :mrgreen: :mrgreen:
Popej, Jeśli chodzi o spychanie paska, muszę zaopatrzyć się w kompletny rozrzad i pompę i będę sprawdzał po kolei co w trawie piszczy.
Bobas ma się dobrze, za dobry tydzień będzie miał 3miesiące, bardzo dobrze robi masę 2830gram - a teraz ok. 6kg w miarę grzeczny i zabawny
[ Dodano: 2015-07-12, 23:40 ]
Audi na wakacjach :mrgreen: Promem przez Wisłę, (Lepiej na promie niż na lawecie :lol: )
[ Dodano: 2015-07-12, 23:43 ]
Zrobiłem podświetlane kierunki Żaróweczki to tylko 1,2W - Włączane przyciskiem na kokpicie
[ Dodano: 2015-07-26, 15:22 ]
Wymieniona linka recznego ( mega ciężko chodziła i na te koło nie było hamowania, po zdjęciu jej lała się z niej woda )
Teraz ręczny jest bardzo mocny i przegląd techniczny mam zaliczony pozytywnie
Parę miesięcy temu zregenerowałem sobie prawy zacisk hamulcowy bo się przycinał jak mocniej zaciągałem ręczny i tutaj pytanie bo kiedy ruszałem linką to wydawała się chodzić dość lekko, natomiast kiedy zaciągam ręczny idzie to strasznie opornie (2-3 ząbek bez wysiłku a później zaczynają się schody) myślisz, że to może być tak samo linka jak u Ciebie?
Ps. bardzo ładna i zadbana, a przede wszystkim mocna audiczka. Od dłuższego czasu obserwuję Twój temat aczkolwiek nie przyszło mi do głowy żeby coś napisać :oops:. Tak trzymaj! <ok>
d4wid95, Jak najbardziej może być to kwestia linki. Ja już od dawna miałem problem z prawą stroną, myślałem że to kwestia zacisku. Ale przy zmianie zaciskow na te z V8 miałem je w rękach i bardzo dobrze odbijaly - bo one mają na zewnątrz jeszcze sprężyne odciagową. A jak je założyłem to i tak był problem, zimą nie odpuszczał hamulec a poza tym bardzo słabo hamował. Więc obstawilem że to linka jest winna.. i tak było. Teraz jest super, ręczny jest mocny i odbija jak należy
U mnie też właśnie jak mocniej zaciągnę ręczny to linka nie do końca odbija poprzez co jest wyczuwalny spory luz na dźwigni ręcznego. A oba zaciski sprawdzałem i chodzą idealnie, zero przycięć. Chyba więc tak jak mówisz - warto postawić jako winowajcę linkę <ok>.
Ostatnio zmieniłem olej w silniku na Liqui Moly 10w40 z MoS2 + wymiana oleju w skrzyni biegów Wpadł też nowy filtra paliwa - To z rzeczy serwisowych :mrgreen:
Zamontowałem ponownie sondę termometru w dolocie, żeby dla ciekawości sprawdzać jakie temp. panują i jak działa FMIC
Jako że są upały to zrobiłem na szybkiego natrysk wody na IC, zbiornik z pompką- opel omega b, spryskiwacze mgłowe uniwersalne x2 ( badziew, nie polecam) włącznik mam przerobiony z włącznika blokady dyfra od Quattro
Teraz testy jak spada temp. przy natrysku wody :mrgreen: