Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Czerwone Audi Coupe TDI - Stłuczka / str 46

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 15 lis 2011, 19:45

Pierwsza porcja zdjęć:

Jak widać, wszystkie przyciski na konsoli środkowej mają swoje kostki :mrgreen:

Obrazek

Kierownica, trochę zniszczona ale jak na Coupe przystało - trójramienna. Ozdobna maskownica oczywiście jest ale wyszła za potrzebą przy robieniu zdjęcia.

Obrazek

To nie instalacja radia lecz rzeźniczy wymysł podłączenia dodatkowych zegarów :shock: Czujniki są w silniku ale zegary nie działają, nie dziwne.

Obrazek

Ecu sobie spokojnie wisi, kable to elektryka prawych drzwi.

Obrazek

Miła niebieska dioda :mrgreen:

Obrazek

Już niedługo silniczku tutaj zabawisz :mrgreen:

Obrazek

Na dwie godziny spuścić mnie z oczu, hihi.

Obrazek Obrazek

Duuuuużo pracy mnie jeszcze czeka.

Awatar użytkownika
Lucazzz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2239
Rejestracja: 11 maja 2009, 17:35
Lokalizacja: Kraków/ WSW

Post autor: Lucazzz » 15 lis 2011, 19:51

o, widze ze mu gasss piedrolnał..... :mrgreen:

trepek, mój przyjacielu, potrzebował bym te dwa gumowe przewody od odmy. ten odma-dolot i ten z drugiej strony.

tak ze jak bedziesz wyrzucal silnik na smietnik, to wymontuj mi to z łaski swojej. dam ci 3 dziewice i 4 kozy...

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 15 lis 2011, 19:52

trepek pisze:Pierwsza porcja zdjęć:

Na dwie godziny spuścić mnie z oczu, hihi.

Obrazek
Obrazek

Duuuuużo pracy mnie jeszcze czeka.
Trepek. U mnie jest dokładnie to samo. Dzisiaj byłem na warsztacie to taki sam stan zastałem - wymiana nagrzewnicy. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Apocalipto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 641
Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: Apocalipto » 15 lis 2011, 20:05

trepek pisze:o nie instalacja radia lecz rzeźniczy wymysł podłączenia dodatkowych zegarów :shock: Czujniki są w silniku ale zegary nie działają, nie dziwne.
Takie rzeźby się widuje czasem w mojej branży <rotfl2>
Powodzenia w pracach <piwo>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 15 lis 2011, 20:10

Lucazzz pisze:dam ci 3 dziewice i 4 kozy...
Zamiast dziewic daj mi 6 kurczaków, aby dziewczyna miała co w kuchni robić. Mi kozy wystarczą :-P

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 15 lis 2011, 20:36

Co Ty bierzesz, że z takim w takich temperaturach robisz, też to chcę <ok> Jak masz wszystkie kostki od przełączników, to masz już mniej roboty ;-) Z tymi niebieskimi diodami to jest ogólnie kosmos, w noraucie nigdy tych diod nie ma, a po dostawie jest tego 2 razy więcej niż białych i czerwonych :mrgreen: A świeci to jakby chciało a nie może :lol: Z podłączeniem dod. zegarów ktoś odwalił niezłą robotę <haha> Lecisz z tym koksem, bo B3 się już gratów doczekać nie może :mrgreen:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 15 lis 2011, 20:43

Co Ty bierzesz, że z takim w takich temperaturach robisz, też to chcę
Rano sobie dobrze pojem, później dobry obiad (obowiązkowo zupa oraz dużo mięsa z ziemniakami) a teraz na kolacje ziemniaki z obiadu i mleko kwaśne. Mi tam nigdy nie jest zimno, nie wiem co w tym jest :mrgreen:

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 16 lis 2011, 09:26

Działaj działaj kolego tylko nie pobrudź tapicerki :-P

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 16 lis 2011, 19:30

Kolejne 3h prac za mną :-)

Wydaje się bez dzwona, plastiki z belki przedniej mają dobrą datę produkcji.

Obrazek Obrazek

Pozostałości po lekkich stłuczkach są:

Obrazek Obrazek

A tutaj trochę rdzy, trzeba zakonserwować. Chyba ktoś na siłę chciał zderzak wyjąć ;-) Kto ma Coupe ten wie o co chodzi.

Obrazek

Wiązka silnika przygotowana do wyjęcia a tuż za nią pewnie z silnikiem wyjadę ;-)

Obrazek

Ktoś mi powie, czemu koło amortyzatora w tak dziwny sposób odchodzi farba? Szukałem ale nie znalazłem śladów jakieś przygody.

Obrazek

Czy aby odkręcić butlę muszę coś zrobić z czymś tutaj? Czy zawór automatycznie się zamyka po odcięciu zasilania, jak to działa? W silniku zdemontowałem już wszystko co było związane z LPG.

Obrazek

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 16 lis 2011, 20:04

w butli poza elektrozaworem masz jeszcze zawór ręczny (taki kurek chropowaty) lepiej to też zakręcić.

Awatar użytkownika
taktownie
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 458
Rejestracja: 30 lip 2010, 12:00
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: taktownie » 16 lis 2011, 20:04

Czy aby odkręcić butlę muszę coś zrobić z czymś tutaj? Czy zawór automatycznie się zamyka po odcięciu zasilania, jak to działa? W silniku zdemontowałem już wszystko co było związane z LPG.
nawet jak sie zamknął to ja na wszelki wypadek zakrecilbym go tym ręcznym okrągłym zaworkiem nad elektrowłącznikiem a później tylko odkręć przewody i tyle ;)

Awatar użytkownika
taktownie
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 458
Rejestracja: 30 lip 2010, 12:00
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: taktownie » 16 lis 2011, 20:06

ale się espe zgraliśmy <ok>

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 17 lis 2011, 14:32

No to cie ponioslo zmieniles niesmiertelne B3 na coupe :-P Ale fajnie ze wkladasz tam klekota bo akurat ten silnik to ani mocy ani dzwieku nie mial wiec jedyne racjonalne wyjscie jak dla mnie. Przednia belke masz taka sama jak ja w B3 a moj brat w B4 ma taka jak by rure czy to dlatego ze tamta jest 94'? Piszecie ze coupe i diesel to profanacja a ja widze ze nowe auta wychodza w budzie coupe i dieslu i wiekszosc wybiera wlasnie taka opcje. Np. passat cc i 2.0tdi

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 17 lis 2011, 16:31

Myślę, że rodzaj przedniej belki zależy od wielkości chłodnicy ;-)
W avancie też była rura i do coupe też trafi rura ;-)

danio505
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 17 lis 2011, 17:55

Post autor: danio505 » 17 lis 2011, 18:28

audi 80 <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl