Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4] Popękane lusterko - kilka pytań

Trolu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 14 lis 2009, 16:31

[B3/B4] Popękane lusterko - kilka pytań

Post autor: Trolu » 26 kwie 2010, 16:01

Witam. Dziś miałem małą przygodę, spotkanie lusterkami. Popękało mi szkło. Mam pytanie czy wystarczy kopić wkładkę i lustro biedzie również podgrzewane, czy gdy posiada się podgrzewane lusterka wkładki są jakieś inne. Moze to banalne pytanie ale jestem zielony w tych sprawach. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2010, 17:48 przez Trolu, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
percevalle
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
Lokalizacja: zamość/lubelskie

Post autor: percevalle » 26 kwie 2010, 16:11

Musisz kupić wkładkę tzn. samo szkło (z plastikowym mocowaniem, no chyba ze mocowanie sobie przełożysz ze starego lusterka) w wersji podgrzewanej, czyli z paskami grzejącymi. Występują w wariantach:
1. zwykłe,
2. sferyczne (z poszerzonym kątem widzenia, pomniejszające),
3. asferyczne (największy kąt widzenia + likwidacja martwego punktu).
Do tego kolory białe albo niebieskie.

Jeszcze nie napisałeś jakie to lusterko prawe czy lewe. Bo lewe polecam asferyczne, prawe moze być obojetnie jakie.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 27 kwie 2010, 17:00

percevalle pisze:prawe moze być obojetnie jakie.
nie nie nie... nie myl chłopakowi... ja tez się przejechałem na takich radach.na prawe lusterko kupiłem sferyczne przez co tak naprawdę g... widzę.aby zmienić np pas z lewego na prawy muszę odchylać głowę prawie do samej kierownicy...