[B3/B4] Popękane lusterko - kilka pytań
[B3/B4] Popękane lusterko - kilka pytań
Witam. Dziś miałem małą przygodę, spotkanie lusterkami. Popękało mi szkło. Mam pytanie czy wystarczy kopić wkładkę i lustro biedzie również podgrzewane, czy gdy posiada się podgrzewane lusterka wkładki są jakieś inne. Moze to banalne pytanie ale jestem zielony w tych sprawach. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2010, 17:48 przez Trolu, łącznie zmieniany 1 raz.
- percevalle
- Audi 80 Klub
Musisz kupić wkładkę tzn. samo szkło (z plastikowym mocowaniem, no chyba ze mocowanie sobie przełożysz ze starego lusterka) w wersji podgrzewanej, czyli z paskami grzejącymi. Występują w wariantach:
1. zwykłe,
2. sferyczne (z poszerzonym kątem widzenia, pomniejszające),
3. asferyczne (największy kąt widzenia + likwidacja martwego punktu).
Do tego kolory białe albo niebieskie.
Jeszcze nie napisałeś jakie to lusterko prawe czy lewe. Bo lewe polecam asferyczne, prawe moze być obojetnie jakie.
1. zwykłe,
2. sferyczne (z poszerzonym kątem widzenia, pomniejszające),
3. asferyczne (największy kąt widzenia + likwidacja martwego punktu).
Do tego kolory białe albo niebieskie.
Jeszcze nie napisałeś jakie to lusterko prawe czy lewe. Bo lewe polecam asferyczne, prawe moze być obojetnie jakie.
- hudy
- Forum Audi 80
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Kontakt:
nie nie nie... nie myl chłopakowi... ja tez się przejechałem na takich radach.na prawe lusterko kupiłem sferyczne przez co tak naprawdę g... widzę.aby zmienić np pas z lewego na prawy muszę odchylać głowę prawie do samej kierownicy...percevalle pisze:prawe moze być obojetnie jakie.
Trolu, plastik trzymający szkło lusterka bez problemu odczepisz i na taśmie dwustronnej przylepisz do nowego szkła jednak z wkładem podgrzewającym będziesz miał pewnie problem więc od razu sobie kup nowy, koszt ok 6zł także nie pieniądze...
- percevalle
- Audi 80 Klub