Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe B3 2.0] Problematyka "lakierowania"

Johny7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 29 lip 2009, 01:04

Post autor: Johny7 » 03 lip 2010, 22:02

nie no u mnie było łupniecie ale już go nie ma :) Wiec nie bedzie zadnych wycinanek itp <ok>

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 03 lip 2010, 22:08

karolas123 pisze:mati86, Albo chce sie profi auto, albo sie liczy pieniądze :mrgreen:

wolał bym liczyć pieniądze i za 8 tyś taką coupe B4 masz że masakra jeszcze w quattro. <ok>

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 03 lip 2010, 22:12

mati86 pisze:za 8 tyś taką coupe B4 masz że masakra jeszcze w quattro. <ok>
Za 8 tyś to ty co najwyżej B4 możesz dostać i w dobrym stanie. Za coupetę po lifcie w quattro trzeba szykować nawet ze 12-15 tyś o ile w ogóle się w dobrym stanie znajdzie.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 03 lip 2010, 22:15

No własnie, wiekszosc ludzi włąsnie tak uwaza, że za wiecej kasy mozna miec młodsze lepsze auto. Tylko jesli zapłacimy za nie wiecej to bedzie młodsze, ale nie bedzie profi. Bedzie zwykłe nawet jesli bezawaryjne to lakier po tylu latach bedzie najwyzej na 4 w skali szkolnej, a i pod innymi wzgledami bedzie masa do roboty.

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 03 lip 2010, 22:22

ja miałem b3 z 87r i też miała przebieg i była po przejściach ale deka rdzy nie miała :-) zrobiłem ją dla siebie ale ją sprzedałem. a kupiłem trzecią po wypadku oczywiście nie mówię o mojej quattro którą cały czas jeżdżę i jest bez wypadkowa :-) tylko mam jeszcze jedną i jak się okazało że była bita z każdej strony i błotnik tylny był wstawiany przez paplocha napewno dawno i ukrainiec tym jeżdził i robił mu to ktoś w stodole ale do dziś nic nie ma żadnej rdzy to nie wiem jak musiała być twoja bita że masz taką rdze chyba tam jest wiadro szpachli :-) ja malowałem całość dlatego że przód był rozwalony i była cała poobijana i źle po wyprowadzana :-)teraz będę ją sprzedawał i szukam jakiejś innej po dzwonie :-) decyzja należy do ciebie tylko żeby za 2 lata znowu nie zaczeła gnić :-)
Ostatnio zmieniony 03 lip 2010, 23:36 przez mati86, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 03 lip 2010, 22:27

mati86 pisze:
karolas123 pisze:mati86, Albo chce sie profi auto, albo sie liczy pieniądze :mrgreen:

wolał bym liczyć pieniądze i za 8 tyś taką coupe B4 masz że masakra jeszcze w quattro. <ok>
Taa, masakra chyba do wyjazdu na wiejską zabawę pod remizą w celu wyrwania lachona. Wybacz za szczerość ale za 8 kafli to kupisz b3 w quattro w stanie, że "masakra" a nie coupe b4.

karolas123 pisze:No własnie, wiekszosc ludzi włąsnie tak uwaza, że za wiecej kasy mozna miec młodsze lepsze auto. Tylko jesli zapłacimy za nie wiecej to bedzie młodsze, ale nie bedzie profi.
Dobrze prawi, polać mu <piwo>

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 03 lip 2010, 22:54

[ Dodano: 2010-07-03, 22:58 ]
trepek pisze:Taa, masakra chyba do wyjazdu na wiejską zabawę pod remizą w celu wyrwania lachona. Wybacz za szczerość ale za 8 kafli to kupisz b3 w quattro w stanie, że "masakra" a nie coupe b4.

to zapraszam do oględzin mojej B4 quattro którą kupiłem za 6 tyś.w bardzo bogatym wyposarzeniu,utrzymaną i zadbaną. :-) to będziemy rozmawiać :-)

[ Dodano: 2010-07-03, 23:01 ]
karolas123 pisze:mati86, Albo chce sie profi auto, albo sie liczy pieniądze :mrgreen:

myśle że można pogodzić jedno i drugie :-)

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 04 lip 2010, 09:21

Nie ma czegoś takiego jak gruntowny , profesjonalny remont za grosze.

Obecnie będę kompleksowo robił zawias w 90quattro + sprzęgło + targanie głowicy , obróbka ... mimo że nie wydam 1zł na robociznę bo sam robię to części (kupując na warsztat z rabatami) 3600zł , same drążki skośne z regulacją geometrii Lemfordera to 520zł za 2 a i tak jestem happy że je dostanę.
Albo coś robimy profi i musi boleć albo "łatamy" i do żyda.

Młodsze auto zawsze można kupić.Ale nie którzy nie chcą młodszego.

Z autem jak z babą , czasem cię wkurza ale po iluś tam latach nie zmieniasz pochopnie bo przynajmniej wiesz co masz :mrgreen:

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 05 lip 2010, 00:04

Jeśli chodzi o kompleksowe lakierowanie auta to lakiernikowi można oddać gołą karoserię :-P w audi wszystko pasuje śrubka do śrubki i złożyć wszystko samemu to pikuś-jeśli mowa o nadwoziu i wnętrzu.Dzięki tej operacji napewno mniej lakiernik weźmie.
Wiem z autopsji bo juz chyba nie było części której nie odkręciłem i przykręciłem sam :-P poza mechaniką silnika :mrgreen:

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 05 lip 2010, 13:56

No ode mnie też wziął mniej :mrgreen: bo nie miała wnętrza, szyb,silnika itp we wnętrzu została decha i kierownica. Spawania było bo wiem ,że były dzwony, maska do wymiany, pas przedni tył pasowany błotniki, maska. Dziura w progach i bagażniku, podłużnica też do roboty i wiele innych sam spawacz pewnie zawołał z 1/3-1/4 całej kwoty. Auto nie było malowane wewnątrz ale wnętrze wyjąłem w razie jak by trza było podłogę spawać. Wszystko za jedyne 7-8tysi (w miarę uczciwa cena)

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 05 lip 2010, 16:13

ile 7 8 sorki ale nie widzę takiej kwoty :-)

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 05 lip 2010, 23:21

mati86 pisze:ile 7 8 sorki ale nie widzę takiej kwoty :-)
Ja też nie ale dobrzy fachowcy dobrze się cenią a partacze robią za połowę tej kwoty :mrgreen: nie zawsze tanio znaczy dobrze

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 06 lip 2010, 20:33

Ja też nie ale dobrzy fachowcy dobrze się cenią a partacze robią za połowę tej kwoty :mrgreen: nie zawsze tanio znaczy dobrze


ja bym zrobił to profesjionalnie za połowę kwoty <ok>

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 06 lip 2010, 20:53

mati86 pisze:
ja bym zrobił to profesjonalnie za połowę kwoty <ok>
Następne autko robię u Ciebie :lol: poważnie i robię screena tej strony ,żebyś nie chciał więcej kasy albo ,jak jak byś chciał skasować posta ;-)

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 07 lip 2010, 15:43

ok niema sprawy <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elementy karoserii”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga