[Coupe B3 2.0] Problematyka "lakierowania"
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
No własnie, wiekszosc ludzi włąsnie tak uwaza, że za wiecej kasy mozna miec młodsze lepsze auto. Tylko jesli zapłacimy za nie wiecej to bedzie młodsze, ale nie bedzie profi. Bedzie zwykłe nawet jesli bezawaryjne to lakier po tylu latach bedzie najwyzej na 4 w skali szkolnej, a i pod innymi wzgledami bedzie masa do roboty.
ja miałem b3 z 87r i też miała przebieg i była po przejściach ale deka rdzy nie miała zrobiłem ją dla siebie ale ją sprzedałem. a kupiłem trzecią po wypadku oczywiście nie mówię o mojej quattro którą cały czas jeżdżę i jest bez wypadkowa tylko mam jeszcze jedną i jak się okazało że była bita z każdej strony i błotnik tylny był wstawiany przez paplocha napewno dawno i ukrainiec tym jeżdził i robił mu to ktoś w stodole ale do dziś nic nie ma żadnej rdzy to nie wiem jak musiała być twoja bita że masz taką rdze chyba tam jest wiadro szpachli ja malowałem całość dlatego że przód był rozwalony i była cała poobijana i źle po wyprowadzana :-)teraz będę ją sprzedawał i szukam jakiejś innej po dzwonie decyzja należy do ciebie tylko żeby za 2 lata znowu nie zaczeła gnić
Ostatnio zmieniony 03 lip 2010, 23:36 przez mati86, łącznie zmieniany 2 razy.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Taa, masakra chyba do wyjazdu na wiejską zabawę pod remizą w celu wyrwania lachona. Wybacz za szczerość ale za 8 kafli to kupisz b3 w quattro w stanie, że "masakra" a nie coupe b4.mati86 pisze:karolas123 pisze:mati86, Albo chce sie profi auto, albo sie liczy pieniądze :mrgreen:
wolał bym liczyć pieniądze i za 8 tyś taką coupe B4 masz że masakra jeszcze w quattro. <ok>
Dobrze prawi, polać mukarolas123 pisze:No własnie, wiekszosc ludzi włąsnie tak uwaza, że za wiecej kasy mozna miec młodsze lepsze auto. Tylko jesli zapłacimy za nie wiecej to bedzie młodsze, ale nie bedzie profi.
[ Dodano: 2010-07-03, 22:58 ]
trepek pisze:Taa, masakra chyba do wyjazdu na wiejską zabawę pod remizą w celu wyrwania lachona. Wybacz za szczerość ale za 8 kafli to kupisz b3 w quattro w stanie, że "masakra" a nie coupe b4.
to zapraszam do oględzin mojej B4 quattro którą kupiłem za 6 tyś.w bardzo bogatym wyposarzeniu,utrzymaną i zadbaną. to będziemy rozmawiać
[ Dodano: 2010-07-03, 23:01 ]karolas123 pisze:mati86, Albo chce sie profi auto, albo sie liczy pieniądze :mrgreen:
myśle że można pogodzić jedno i drugie
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Nie ma czegoś takiego jak gruntowny , profesjonalny remont za grosze.
Obecnie będę kompleksowo robił zawias w 90quattro + sprzęgło + targanie głowicy , obróbka ... mimo że nie wydam 1zł na robociznę bo sam robię to części (kupując na warsztat z rabatami) 3600zł , same drążki skośne z regulacją geometrii Lemfordera to 520zł za 2 a i tak jestem happy że je dostanę.
Albo coś robimy profi i musi boleć albo "łatamy" i do żyda.
Młodsze auto zawsze można kupić.Ale nie którzy nie chcą młodszego.
Z autem jak z babą , czasem cię wkurza ale po iluś tam latach nie zmieniasz pochopnie bo przynajmniej wiesz co masz :mrgreen:
Obecnie będę kompleksowo robił zawias w 90quattro + sprzęgło + targanie głowicy , obróbka ... mimo że nie wydam 1zł na robociznę bo sam robię to części (kupując na warsztat z rabatami) 3600zł , same drążki skośne z regulacją geometrii Lemfordera to 520zł za 2 a i tak jestem happy że je dostanę.
Albo coś robimy profi i musi boleć albo "łatamy" i do żyda.
Młodsze auto zawsze można kupić.Ale nie którzy nie chcą młodszego.
Z autem jak z babą , czasem cię wkurza ale po iluś tam latach nie zmieniasz pochopnie bo przynajmniej wiesz co masz :mrgreen:
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
Jeśli chodzi o kompleksowe lakierowanie auta to lakiernikowi można oddać gołą karoserię w audi wszystko pasuje śrubka do śrubki i złożyć wszystko samemu to pikuś-jeśli mowa o nadwoziu i wnętrzu.Dzięki tej operacji napewno mniej lakiernik weźmie.
Wiem z autopsji bo juz chyba nie było części której nie odkręciłem i przykręciłem sam poza mechaniką silnika :mrgreen:
Wiem z autopsji bo juz chyba nie było części której nie odkręciłem i przykręciłem sam poza mechaniką silnika :mrgreen:
No ode mnie też wziął mniej :mrgreen: bo nie miała wnętrza, szyb,silnika itp we wnętrzu została decha i kierownica. Spawania było bo wiem ,że były dzwony, maska do wymiany, pas przedni tył pasowany błotniki, maska. Dziura w progach i bagażniku, podłużnica też do roboty i wiele innych sam spawacz pewnie zawołał z 1/3-1/4 całej kwoty. Auto nie było malowane wewnątrz ale wnętrze wyjąłem w razie jak by trza było podłogę spawać. Wszystko za jedyne 7-8tysi (w miarę uczciwa cena)