[B4 2.0 ABT] Drżenie kierownicy przy hamowaniu
Problem w tym ze stare tarcze (tzn. były jeszcze w b.db. stanie nie starte), oddałem do tokarza spradził nie miały wogóle bicia na czujniku. Jednak zdecydowałem się na min. przetoczenie. Problem powrócił i zakupiłem kpl.zimermann o ktorych już wspominałem. Tacze ponownie sprawdziłem na czujniku są proste.
Problem tyczy się raczej czegoś innego, tarcze nie mogą powodować trzęsienia się nadwozia podczas przyspieszania i hamowania silnikiem wtym przypadku.
Jeszcze jedno zdecydowanie jest to z prawej stony, jak podniose przód i koła rozpędzę na biegu i zaczne hamować na przemian z gazem to cala prawa kolumna zawieszenia wprowadzana jest w wibracje.
Z lewej tego nie ma.
Problem tyczy się raczej czegoś innego, tarcze nie mogą powodować trzęsienia się nadwozia podczas przyspieszania i hamowania silnikiem wtym przypadku.
Jeszcze jedno zdecydowanie jest to z prawej stony, jak podniose przód i koła rozpędzę na biegu i zaczne hamować na przemian z gazem to cala prawa kolumna zawieszenia wprowadzana jest w wibracje.
Z lewej tego nie ma.
rczopik, Twoje objawy ewidentnie wskazują na kłopoty z układem przeniesienia napędu. Może należy przyglądnąć się przegubom?
Ostatnio zmieniony 17 mar 2009, 21:59 przez Darek_32, łącznie zmieniany 1 raz.
a opony sprawdzaliście :?: wystarczy raz ostro przyhamować i jazda jak po bruku dodatkowo czasem można złapać małego guza na oponie i też będzie drżało, ja raz wymieniłem opony i jak ręką odjął ale po przejechaniu kilku tys. km znowu pojawiły się małe drgania
kiedyś do kumpla na warsztat zajechał gościo i kierownicy prawie nie mógł utrzymać a co było problemem :?: błoto na wewnętrznej stronie felgi <ok>
kiedyś do kumpla na warsztat zajechał gościo i kierownicy prawie nie mógł utrzymać a co było problemem :?: błoto na wewnętrznej stronie felgi <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 56
- Rejestracja: 14 sty 2007, 18:48
- Lokalizacja: Szydłowiec
Witam z trzesaca kierownica podczas spokojnego hamowania walczylem prawie rok-pedal hamulca nie drzal przy mocnym hamowaniu drzenie nie wystepowalo. Zmienialem 3 razy tarcze za pierwszym razem pomoglo na okolo 10tys.km, zamiana kol pomagala na chwile, czasem gdy bylo zimno nie bylo trzesacej kierownicy, przypuszczalem ze na zimno cos trzyma sztywniej a na cieplo jest miekkie. Przyczyna byly tulejki wahacza, wymieniane 40tys temu przez mechanikow ale nie wiem czy wykonali to prawidlowo, wczoraj po odkreceniu sworznia - wahacz opadl na ziemie-tulejki rozwulkanizowane,zalozylem BOGE po 15zl szt i teraz jazda to przyjemnosc.Dodam ze poprzednie tulejki byly firmy Febi. Sprawdz Tulejki, bo jesli kola i tarcze sa ok to jak sam sie przekonalem tulejki maja ogromne znaczenie.Pozdrawiam