Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Drżenie kierownicy przy hamowaniu

ODPOWIEDZ
waski-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 04 gru 2008, 21:36

Post autor: waski-11 » 30 mar 2009, 21:38

pekniety wachacz a to sie moze zle skonczyc, jedz na przeglad pod maszyna napewno wychwycisz usterke

artcrimes
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 01 gru 2008, 21:12
Lokalizacja: olkusz

Post autor: artcrimes » 18 kwie 2009, 22:56

witam klubowiczow nie chce pisac nowego tematu wiec sie dołącze bo bardzo podobny problem... drzy kierowinica przy hamowaniu raz mniej raz wiecej( patrzac na wiekszosc odpowiedzi sa tarcze do wymiany ) ale jest jeszcze jedna sprawa jak jade z gory na biegu ale bez gazu wszystko jest ok a jak wybije na luz to kierwonica drzy ( nie hamuje) - czy to tez moze byc przyczyna tych tarczy??

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 18 kwie 2009, 23:12

może być bo jesli są mocno zwichrowane to będą biły a dlatego na luzie to czujesz bo silnik nie ciągnie kół tylko swobodnie sie toczą !! wymień tarcze i powinno być ok !!

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 19 kwie 2009, 09:56

Koła do wyważenia , i tarcze do przetoczenia lub wymiany

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 19 kwie 2009, 10:05

wilu8 pisze:Koła do wyważenia , i tarcze do przetoczenia lub wymiany
prosze cie tarcze to przetaczało sie za czasów poloneza :D po co przetaczać skoro teraz tarcze są naprawdę tanie choćby zamienniki. a gdyby koła były żle wyważone to by biły non stop nie tylko przy hamowaniu

ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 19 kwie 2009, 10:26

meir pisze:po co przetaczać skoro teraz tarcze są naprawdę tanie choćby zamienniki.
no ale jeśli są tarcze dobrej jakości tylko z jakiś przyczyn są krzywe(np. wina klocków) to chyba lepiej dać 30zt za przetoczenie niż zapłacić 120zł i kupić byle co

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 19 kwie 2009, 10:51

meir pisze:
wilu8 pisze:Koła do wyważenia , i tarcze do przetoczenia lub wymiany
prosze cie tarcze to przetaczało sie za czasów poloneza :D po co przetaczać skoro teraz tarcze są naprawdę tanie choćby zamienniki. a gdyby koła były żle wyważone to by biły non stop nie tylko przy hamowaniu
No to kolego jesteś w błędzie.Przechodzoną tarcze która sie skrzywiła warto przetoczyć bo ona jest już ''przesezonowana'',jeśli wiesz co mam na myśli,i po zabiegu będzie już idealna.Zamienniki często biją już od samego początku.

[ Dodano: 2009-04-19, 10:57 ]
ysiul pisze:
meir pisze:po co przetaczać skoro teraz tarcze są naprawdę tanie choćby zamienniki.
no ale jeśli są tarcze dobrej jakości tylko z jakiś przyczyn są krzywe(np. wina klocków) to chyba lepiej dać 30zt za przetoczenie niż zapłacić 120zł i kupić byle co
Dokładnie ,kupisz nowe i po miesiącu znowu zonk.
Tylko przetoczenie dwóch powierzchni roboczych i płaszczyzny przylegania do piasty z jednego mocowania gwarantuje brak bicia.

artcrimes
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 01 gru 2008, 21:12
Lokalizacja: olkusz

Post autor: artcrimes » 19 kwie 2009, 11:41

aha czyli panowie uwazacie ze kola do wywazenia i tarcze nowe badz przetoczenie - tak ?

ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 19 kwie 2009, 11:43

wiesz wyważenie można profilaktycznie zrobić u mnie pomogło a przetoczenie raczej bym zastosował- chyba że nie masz dobrego tokarza bo wiesz taki byle jaki tego nie zrobi bo trzeba zebrać jak najmniej powietrzni przy jak największym wygładzeniu

artcrimes
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 01 gru 2008, 21:12
Lokalizacja: olkusz

Post autor: artcrimes » 19 kwie 2009, 12:04

tokarz sie znajdzie, przy poprzednim aucie toczyl i nie bylo problemu, a wywazanie bedzie robione przy zmianie opon bo juz pora w koncu :)

ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 19 kwie 2009, 12:05

jak nie pomoże to się zastanowimy co robić :lol:

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 19 kwie 2009, 14:36

Tylko niech ci przetoczy też płaszczyznę przylegania do piasty z jednego mocowania bo inaczej niewiele to da.Jak powie że nie da rady to jest dobry,tokarz ci to mówi mam na koncie kilkanaście kompletów tarcz.

artcrimes
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 01 gru 2008, 21:12
Lokalizacja: olkusz

Post autor: artcrimes » 20 kwie 2009, 15:59

tokarka606 pisze:Tylko niech ci przetoczy też płaszczyznę przylegania do piasty z jednego mocowania bo inaczej niewiele to da.Jak powie że nie da rady to jest dobry,tokarz ci to mówi mam na koncie kilkanaście kompletów tarcz.
ze niby sie tego nie da zrobic - mam to tak zrozumiec?

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 20 kwie 2009, 16:28

artcrimes pisze:
tokarka606 pisze:Tylko niech ci przetoczy też płaszczyznę przylegania do piasty z jednego mocowania bo inaczej niewiele to da.Jak powie że nie da rady to jest dobry,tokarz ci to mówi mam na koncie kilkanaście kompletów tarcz.
ze niby sie tego nie da zrobic - mam to tak zrozumiec?
Nic takiego nie pisałem,wszystko się da.

artcrimes
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 01 gru 2008, 21:12
Lokalizacja: olkusz

Post autor: artcrimes » 20 kwie 2009, 16:37

tokarka606 pisze:
artcrimes pisze:
tokarka606 pisze:Tylko niech ci przetoczy też płaszczyznę przylegania do piasty z jednego mocowania bo inaczej niewiele to da.Jak powie że nie da rady to jest dobry,tokarz ci to mówi mam na koncie kilkanaście kompletów tarcz.
ze niby sie tego nie da zrobic - mam to tak zrozumiec?
Nic takiego nie pisałem,wszystko się da.
chodzilo mi dokladnie o to czy slowo "dobry" jest napisane z ironia i juz wiem;
)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl