[80 B4 2.0 ABT] Zmiana tarcz ham litych na wentylowane
witam panowie nie zakladam nowego tematu może w tym mi odpowiecie w miom 1z przednie tarcze są wentylowane 256 na 13,ostatnio dorwałem zaciski przy rozbiórce z jarzmami za cene złomu girling 54 co tylko zmierzyłem to ze stara tarcza miała 21 mm ale jaka wysokosc,chdzi o to że chce przejśc na 280 na 22 i czy napewno dobre zaciski mam ,nie dałem redy zmierzyc starych ,jak to poznać ,a drapnołem te do przeszczepu z jarzmami
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Karolas, skąd takie wnioski.. - ogólnie wszystkie rozmowy o heblach mozna wyrzucić do kosza... - powodów jest milion.. "polecanie" zestawów to w dużej mierze bzdura, niestety.. jak się ktoś uczepi mojej wypowiedzi to rozwinę temat.karolas123 pisze:Te tarcze kończą sie równo z klockami.
Ale wracając do meritum - pytanie za 100 punktów mam - jest problem dostać tarcze 276x25mm pod 2 tłoki, dlatego myślę o 280x22mm - i tutaj 2 pytania:
- czy tarcza 280mm zmieści się bez rzeźby w zaciskach girling 60?
- czy grubość tarczy 22mm w niczym nie będzie przeszkadzała? TZN, czy klocek będzie miał taką drogę jak powinien mieć do tarczy, czy ta różnica 3mm jednak zostanie - powiedzmy że względem oryginalnego luzu, dojdą te 3mm i np, hamulec będzie łapał nieco później i czy ostatecznie dojadę klocki do końca czy dojdą one do pewnego momentu i klocek jeszcze będzie ale heble już hamowały nie będą..? Jak rozumiem klocków z tarczy 280mm nie mogę zastosować bo będą za małe...?
Mam nadzieje że w miarę jasno się określiłem - jeżeli ktoś ma tarcze 28mm i zaciski dwutłoczkowe, to bardzo proszę o info co i jak, bo moje klocki i tarcze się skończyły i muszę coś zamówić a Mikoda zaprzestała produkcji tarcz 276mm.... i kupa.
takich klocków to. mam. pełno. Również juz równo wytarte wiec nie będzie z tym problemu
[ Dodano: 2017-02-11, 11:38 ]
edit : wiec tak... do przejscia na wentyle potrzebujemy tylko. jarzma od Lucasa 54 (zaciski takie mialem nawet nie wiedzialem) i tarcze wentylowane. klocki normalnie pasuja tw grube. wszystko p&p.
na plus nic nie bije przy kilku nasto krotnim hamowaniu.
i tak hamuje slabo i tak. sądzę, że coś ze serwem albo pompą hamulcowa. założę z golfa4 i sie zobaczy czy coś bedIe lwpiej
[ Dodano: 2017-02-11, 11:38 ]
edit : wiec tak... do przejscia na wentyle potrzebujemy tylko. jarzma od Lucasa 54 (zaciski takie mialem nawet nie wiedzialem) i tarcze wentylowane. klocki normalnie pasuja tw grube. wszystko p&p.
na plus nic nie bije przy kilku nasto krotnim hamowaniu.
i tak hamuje slabo i tak. sądzę, że coś ze serwem albo pompą hamulcowa. założę z golfa4 i sie zobaczy czy coś bedIe lwpiej
Witam,krótko i na temat.
Chciałbym wstawić lepsze hamulce, czy z 2.8 v6 Girling 60 podejdą do 1Z chodzi o to czy ori felgi 15 wejdą bez problemu,czy same zaciski wystarczą czy może pompa będzie potrzebna?
Jakie są wasze odczucia po zmianie na taki zestaw?
A może coś innego zapodać?
Z góry dziękuje za odpowiedzi
Chciałbym wstawić lepsze hamulce, czy z 2.8 v6 Girling 60 podejdą do 1Z chodzi o to czy ori felgi 15 wejdą bez problemu,czy same zaciski wystarczą czy może pompa będzie potrzebna?
Jakie są wasze odczucia po zmianie na taki zestaw?
A może coś innego zapodać?
Z góry dziękuje za odpowiedzi
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko