[A6 C4 AEL Avant] jest braciszek :)
gornik, Generalnie nie hamowałem tego jeszcze ale mam ogromna ochote zhamować, gdyz zastanawia mnie moc i NM jakim ten motorek dysponuje... Musiałem wieksze i szersze koła założyć bo nie dało sie do 3 biegu normlanie jeżdzić nie gubia trakcji teraz lepije sie klei asfaltu ale i tak potrafi pokazać pazur i smażyć wtedy kiedy sie tego nie chce. generalnie tak jak piszesz - AEL przeżyje wszystko...
Bastek, Naklejka robiona na zamówienie na Odjazdowenaklejki.pl
Ahhh a juz sie cieszyłem ze jestem jedyny z takową naklejką
Ogółem autko juz przygotowane do zimy, obuwie zimowe jest, nowe płyny, nowe gumowe dywaniki, mata gumowa do bagaznika skrobaczka i łopata do śniegu :mrgreen: Oby EDS spełniał swoje zadanie to zima minie bez niespodzianek
Bastek, Naklejka robiona na zamówienie na Odjazdowenaklejki.pl


Ogółem autko juz przygotowane do zimy, obuwie zimowe jest, nowe płyny, nowe gumowe dywaniki, mata gumowa do bagaznika skrobaczka i łopata do śniegu :mrgreen: Oby EDS spełniał swoje zadanie to zima minie bez niespodzianek

- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
co masz na mysli? Wizualke, stan techniczny itp?grandi pisze:Jeszcze trochę brakuje audi do poziomu europejskiego
A kto powiedzial, że ma być szał? ma być najbliżej serii ( najlepiej w 100%) i słuzyć jak najdłużej bezawaryjnie....mody silnika to odrebna sprawa - tego nie widać :mrgreen: a ma pomagać sprawnie sie poruszać bo uwierz seryjny AEL nie jedzie - miałem okazje kilkoma się przejechac....Mabrothrax pisze:Ael seryjny w ośce jakoś tam jeszcze jeździ. A auto bez szału, seria hehe.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Mabrothrax, no to gruby projekt musi byc :mrgreen: ja narazie poprawiłem to co ekolodzy zdławili i jakoś jedzie :mrgreen: Więcej nie inwestuje bo to auto dużo jeżdzi i musi być w miare ekonomiczne i niezawodne przedewszystkim
Ale w quattro z nieco krotsza skrzynia to straaaasznie ciężko mu idzie odpychanie sie :mrgreen: Ale od czego jest nasz forumowy kolega Kostrz :mrgreen:
grandi, i tu jest problem bo grubszy chips powoduje spore spalanie i starszną zadyme... Ja poszedłem w środek czyli nie za dużo dymu a lepsza dynamika... tylko , że AEL i tak zaczyna jechać od 2200-2400 obr niestety...
OD dnia zakupu stukneło 10 tys :mrgreen:
czas na nowe zakupy :
5 świec beru
filtr powietrza
filtr oleju
5 l oleju 10W40
filtr paliwa
co myślicie aby założyć ksenony w przeciwmgłowe przednie, co są na soczewce?

grandi, i tu jest problem bo grubszy chips powoduje spore spalanie i starszną zadyme... Ja poszedłem w środek czyli nie za dużo dymu a lepsza dynamika... tylko , że AEL i tak zaczyna jechać od 2200-2400 obr niestety...
OD dnia zakupu stukneło 10 tys :mrgreen:
czas na nowe zakupy :
5 świec beru
filtr powietrza
filtr oleju
5 l oleju 10W40
filtr paliwa
co myślicie aby założyć ksenony w przeciwmgłowe przednie, co są na soczewce?
- Piotr_Audi
- Forum Audi 80
- Posty: 217
- Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: Wejherowo
nie narzekaj nie jest źle.icemerc pisze:tylko , że AEL i tak zaczyna jechać od 2200-2400 obr niestety..
u mnie w automacie AAT zaczyna jechać od 3000rpm.
za to jak się kolega przejechał który w domu ma trzy C4 z Dieslami: 2.4D 2.5TDI AAT i 2.5TDI AEL, wszystkie z manualnymi skrzyniami, to stwierdził zanim zajrzał pod maskę że to musi być AEL i to po grubszym programie.
fakt do 140KM trochę mu to opieszale idzie ale jak przeżuci 140km/h to już nie jedzie tylko za****la.
powiem że gorzej w tym zakresie wypada 2.8V6 niż to AAT. brak śladów jakiejkolwiek ingerencji w silnik czy sterownik, chyba że fabryczny tuning?