Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A4 B5 1,8T APU] Nowa Plecionka - przód str. 61

Prezentacja w/w innych samochodów Audi.
Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 11 cze 2009, 20:47

O... To jedna z tych. Nadal jest na allegro i pewnie jeszcze długo będzie. Widzę że cena nieźle spadła od mojej wizyty :-) Ciekawe czemu :-) Na zdjęciach nie wiele widać, ale uwierzcie mi, że raczej nikt z was nie chciałby tego nawet za darmo.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8655572

AdiAudi

Post autor: AdiAudi » 11 cze 2009, 20:54

kurcze, za 6500zł to tyle co dobra B3! jeśli nią nie jechałeś to się nie dowiesz czemu tyle spuścił :lol:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 11 cze 2009, 23:54

AdiAudi pisze:kurcze, za 6500zł to tyle co dobra B3! jeśli nią nie jechałeś to się nie dowiesz czemu tyle spuścił :lol:
Jechać, jechałem. Co prawda bez płynu chłodzącego ( :!: ) ale jechałem. Natomiast ciężko mi coś o silniku powiedzieć bo strasznie wył przez nieszczelny kolektor wydechowy i gwiżdżącą w niebogłosy turbinę :mrgreen: Wcześniej jak ją byłem oglądać wystawiona była chyba coś za 9tyś plus opłaty to jakieś 10300 (czyli cena i tak dość niska) ale z ciekawości po drodze wstąpiłem zobaczyć.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 12 cze 2009, 00:01

Za taka kasę to ciężko się było spodziewać kokosów.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 cze 2009, 20:46

AUDI_A6 pisze:Za taka kasę to ciężko się było spodziewać kokosów.
Jasne, też tak myślę. Ale nie rozumiem tych sprzedawców. Bo po co gadają że wszystko jest ładnie i pięknie skoro na pierwszy rzut oka widać że to trup. Czy oni myślą że ludzie to debile? Że powie iż auto jest w dobrym stanie to ja pojadę u kupię bez oglądania? Na szczęście daleko nie jeździłem, zawsze góra 100km, ale nie raz były przypadki że ktoś jechał oglądać auto 500km po to aby zobaczyć że opis nie miał nic wspólnego ze stanem faktycznym.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 13 cze 2009, 10:07

Jak ja to zawsze powtarzam każde autko ma swojego kupca i są też ludzie którzy się nie znają i prędzej czy pózniej zostanie sprzedane jak z solskierem szukaliśmy auta dla mnie to te autka które żeśmy oglądali po jakimś czasie znikały z aukcji nawet te które po zdiagnozowaniu komputerem miały z 500 tyś przejechane także nie ma reguły a jak pewnie już się przekonałeś na zdjęciach wszystkie są piękne i zadbane :-D

mireko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 191
Rejestracja: 01 mar 2007, 16:41

Post autor: mireko » 13 cze 2009, 19:39

No gratulacje-niech służy ;-)Od niedawna mam to samo,tylko bez LPG i kolor granat. :mrgreen: ;-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 15 cze 2009, 14:02

Jestem po wymianie lewego tylnego amortyzatora. Poprzedni właściciel wymienił prawy a nowy lewy do wymiany dał mi. Masakra. Nie sądziłem że będzie to takie trudne. Po pierwsze aby odkręcić amortyzator trzeba się dobrać do niego od strony kabiny. Potem całość trzeba poskładać w odpowiedniej pozycji (na oko) bo inaczej mocowanie u góry nie będzie pasować z dołem. Śmiałem się n a kumpla Honde ale tu widzę że nic łatwiej nie jest :-P

mireko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 191
Rejestracja: 01 mar 2007, 16:41

Post autor: mireko » 16 cze 2009, 08:49

Ja zmieniałem przedtem w brata A4 Avant.Trochę roboty było,ale najwięcej z odczepianiem plastików w bagażniku (żeby nie połamać :mrgreen: ).Drugi amor poszedł już szybciej.Fakt,że zmieniałem z pomocą brata i <piwo> ;-) U mnie spokój.Jedne zmienione były przed sprzedażą,a drugie są jeszcze ok-sprawdzane na stacji diagn.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 27 sie 2009, 20:17

Ostatnio robiłem konserwację (tylne nadkola i środek karoserii - przednie nadkola zostawiłem sobie na później). Co odkryłem? Generalnie że blacha już nie ta co w B3 i chyba A4 mają jakąś wadę fabryczną jeśli chodzi o rdzę. Generalnie jeśli chodzi o karoserie zewnętrzną to rdzy nie ma ani grama. Natomiast jeśli chodzi o tylne nadkola to i owszem, mimo iż są tam plastikowe nadkola. Rdza lęgnie się w miejscach zgrzewów (takich małych okrągłych na przykład). Lakier jest ok, seryjny, natomiast pod nim małe ogniska rdzy. Strasznie mnie to zdziwiło. Problem nie był duży bo rdzy było generalnie bardzo mało, ale jednak. Nieco więcej było w przednich częściach nadkoli, w miejscu gdzie jest zatkany otwór progu. Próg w środku jak lustro - tak jak wyjechał z fabryki, natomiast te nadkola już nie. Rdzę znalazłem jeszcze w miejscu łączenia tylnych podłużnic z podłogą i w miejscach gdzie mocowane jest zawieszenie tłumika. Od razu mówię że auto nie było tam uderzone. Wszędzie seryjna blacha z seryjną konserwacją. Nie wiem czy problem dotyczy wszystkich B5 czy tylko tych z pierwszego wydania. Warto więc zwrócić na to uwagę. Większego problemu z rdzą jeszcze pewnie długo by nie było, ale za 10 lat kto wie co by się z tego wylęgło.

W każdym bądź razie wszystko oczyściłem do gołej blachy, zamalowałem minią (nic innego nie miałem pod ręką) i na to wszystko grubo konserwacją. Podwozie wygląda teraz fajnie, całe czarniutkie jak nówka :-P

Awatar użytkownika
Hołowczyc20
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 804
Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Hołowczyc20 » 28 sie 2009, 12:06

Labiel gratuluje zakupu,a jednocześnie mam pytanie jakie sa tam skrzynie biegów chodzi mi o przełożenia czy są dłuższe,krótsze czy może takie same jak B3 B4 i jakie mają oznaczenia :?: :?: :?: :?: Pytam bo bardzo mnie to ciekawi :-P :-P

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 28 sie 2009, 15:53

Hołowczyc20 pisze:chodzi mi o przełożenia czy są dłuższe,krótsze czy może takie same jak B3 B4
No niestety nie odpowiem ci na to pytanie bo nie mam porównania, wcześniej w B3 miałem TD więc to całkiem inna bajka. Ale jeśli chodzi o odczucia to myślę że nie jest źle. Na 3 biegu można dość długo przyśpieszać. Jak zjadę chwile czasu to podam ci numer mojej skrzyni.

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 28 sie 2009, 23:43

Ja pytanie z innej beczki. Czy światła tylne w B5 te z czerwonymi kierunkami pasują do auta przed liftingiem ?? Chodzi o sedana

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 29 sie 2009, 09:39

Olszak pisze:Ja pytanie z innej beczki. Czy światła tylne w B5 te z czerwonymi kierunkami pasują do auta przed liftingiem ?? Chodzi o sedana
Nie jestem pewien na 100% ale chyba tak. Widziałem jak ludzie właśnie zmieniali te lampy.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 29 sie 2009, 10:39

Po pierwszym lifcie pasują, po drugim trzeba przepiąć dwa kabelki we wtyczce.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Audi np: A3, A4, A6, TT itd.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl