[A4 B5 1,8T APU] Nowa Plecionka - przód str. 61
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jechać, jechałem. Co prawda bez płynu chłodzącego ( :!: ) ale jechałem. Natomiast ciężko mi coś o silniku powiedzieć bo strasznie wył przez nieszczelny kolektor wydechowy i gwiżdżącą w niebogłosy turbinę :mrgreen: Wcześniej jak ją byłem oglądać wystawiona była chyba coś za 9tyś plus opłaty to jakieś 10300 (czyli cena i tak dość niska) ale z ciekawości po drodze wstąpiłem zobaczyć.AdiAudi pisze:kurcze, za 6500zł to tyle co dobra B3! jeśli nią nie jechałeś to się nie dowiesz czemu tyle spuścił :lol:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jasne, też tak myślę. Ale nie rozumiem tych sprzedawców. Bo po co gadają że wszystko jest ładnie i pięknie skoro na pierwszy rzut oka widać że to trup. Czy oni myślą że ludzie to debile? Że powie iż auto jest w dobrym stanie to ja pojadę u kupię bez oglądania? Na szczęście daleko nie jeździłem, zawsze góra 100km, ale nie raz były przypadki że ktoś jechał oglądać auto 500km po to aby zobaczyć że opis nie miał nic wspólnego ze stanem faktycznym.AUDI_A6 pisze:Za taka kasę to ciężko się było spodziewać kokosów.
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Jak ja to zawsze powtarzam każde autko ma swojego kupca i są też ludzie którzy się nie znają i prędzej czy pózniej zostanie sprzedane jak z solskierem szukaliśmy auta dla mnie to te autka które żeśmy oglądali po jakimś czasie znikały z aukcji nawet te które po zdiagnozowaniu komputerem miały z 500 tyś przejechane także nie ma reguły a jak pewnie już się przekonałeś na zdjęciach wszystkie są piękne i zadbane
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jestem po wymianie lewego tylnego amortyzatora. Poprzedni właściciel wymienił prawy a nowy lewy do wymiany dał mi. Masakra. Nie sądziłem że będzie to takie trudne. Po pierwsze aby odkręcić amortyzator trzeba się dobrać do niego od strony kabiny. Potem całość trzeba poskładać w odpowiedniej pozycji (na oko) bo inaczej mocowanie u góry nie będzie pasować z dołem. Śmiałem się n a kumpla Honde ale tu widzę że nic łatwiej nie jest
Ja zmieniałem przedtem w brata A4 Avant.Trochę roboty było,ale najwięcej z odczepianiem plastików w bagażniku (żeby nie połamać :mrgreen: ).Drugi amor poszedł już szybciej.Fakt,że zmieniałem z pomocą brata i U mnie spokój.Jedne zmienione były przed sprzedażą,a drugie są jeszcze ok-sprawdzane na stacji diagn.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ostatnio robiłem konserwację (tylne nadkola i środek karoserii - przednie nadkola zostawiłem sobie na później). Co odkryłem? Generalnie że blacha już nie ta co w B3 i chyba A4 mają jakąś wadę fabryczną jeśli chodzi o rdzę. Generalnie jeśli chodzi o karoserie zewnętrzną to rdzy nie ma ani grama. Natomiast jeśli chodzi o tylne nadkola to i owszem, mimo iż są tam plastikowe nadkola. Rdza lęgnie się w miejscach zgrzewów (takich małych okrągłych na przykład). Lakier jest ok, seryjny, natomiast pod nim małe ogniska rdzy. Strasznie mnie to zdziwiło. Problem nie był duży bo rdzy było generalnie bardzo mało, ale jednak. Nieco więcej było w przednich częściach nadkoli, w miejscu gdzie jest zatkany otwór progu. Próg w środku jak lustro - tak jak wyjechał z fabryki, natomiast te nadkola już nie. Rdzę znalazłem jeszcze w miejscu łączenia tylnych podłużnic z podłogą i w miejscach gdzie mocowane jest zawieszenie tłumika. Od razu mówię że auto nie było tam uderzone. Wszędzie seryjna blacha z seryjną konserwacją. Nie wiem czy problem dotyczy wszystkich B5 czy tylko tych z pierwszego wydania. Warto więc zwrócić na to uwagę. Większego problemu z rdzą jeszcze pewnie długo by nie było, ale za 10 lat kto wie co by się z tego wylęgło.
W każdym bądź razie wszystko oczyściłem do gołej blachy, zamalowałem minią (nic innego nie miałem pod ręką) i na to wszystko grubo konserwacją. Podwozie wygląda teraz fajnie, całe czarniutkie jak nówka
W każdym bądź razie wszystko oczyściłem do gołej blachy, zamalowałem minią (nic innego nie miałem pod ręką) i na to wszystko grubo konserwacją. Podwozie wygląda teraz fajnie, całe czarniutkie jak nówka
- Hołowczyc20
- Audi 80 Klub
- Posty: 804
- Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
- Lokalizacja: Mielec
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
No niestety nie odpowiem ci na to pytanie bo nie mam porównania, wcześniej w B3 miałem TD więc to całkiem inna bajka. Ale jeśli chodzi o odczucia to myślę że nie jest źle. Na 3 biegu można dość długo przyśpieszać. Jak zjadę chwile czasu to podam ci numer mojej skrzyni.Hołowczyc20 pisze:chodzi mi o przełożenia czy są dłuższe,krótsze czy może takie same jak B3 B4
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: