Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A4 B5 1,8T APU] Nowa Plecionka - przód str. 61

Prezentacja w/w innych samochodów Audi.
Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 09 lis 2009, 15:48

Na CTO wykombinowałem sobie coś takiego:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 09 lis 2009, 17:25

No powiem Ci, że mega ładnie to wygląda i bardzo schludnie. ;-) A tą plastikową podstawkę od czego spasowałeś??

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 09 lis 2009, 23:53

Niki20 pisze:A tą plastikową podstawkę od czego spasowałeś??
Ona jest wykonana z aluminium. Z czego pochodzi to nie wiem - na pewno z jakiejś Audi albo VW. Podejrzewam że jest to jakaś podstawka pod filtr paliwa, ale nie wiem od czego.

Starałem się zrobić to schludnie bo w planach było umieszczenie tego gdzieś pod maską na "widoku", ale niestety ostatecznie wyląduje chyba pod zderzakiem. Jak na razie nigdzie indziej nie znalazłem odpowiedniego miejsca.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 10 lis 2009, 00:04

Labiel pisze:wykombinowałem sobie coś takiego
<lupa> hmm...a co to takiego, filtr paliwa jakiś?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 10 lis 2009, 00:07

IC69 pisze:
Labiel pisze:wykombinowałem sobie coś takiego
<lupa> hmm...a co to takiego, filtr paliwa jakiś?
Docelowo ma to być Cash Tank Oil, czyli taki niby filtr do którego podłączona będzie odma zamiast do przepustnicy. Zobaczymy jak to się spisze.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 10 lis 2009, 00:13

Dobra spoko, już czaję :-) :arrow: http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... X%26um%3D1

Przypomniałem sobie teraz, że Franek coś takiego zakładał do swojej A3.
Ja, to bym chyba musiał mieć coś takiego razy dwa? :->

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 10 lis 2009, 11:19

IC69 pisze:Ja, to bym chyba musiał mieć coś takiego razy dwa?
A tego to ci akurat nie powiem bo tak to się jeszcze nie znam. Generalnie jak silnik jest zdrowy, nie ma przedmuchów itp to myślę że z odmy nie powinno lecieć tych gazów zbyt dużo.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Panowie, planuje zrobić pod maską małą rewolucję. Nie, nie, nie o SWAPy itp chodzi :-P Zawsze podobały mi się zdjęcia spod maski auta, gdzie wszystko było czyściutkie, ładnie odmalowane np. silnik FranoF1. Chciałbym zrobić coś takiego u siebie. Początkowo myślałem nad między innymi przemalowaniem całego kolektora ssącego na czarno. Ale ostatnio przemalowałem w ramach testów element osłony filtra powietrza na ciemną czerwień. Powiem wam że wygląda to super (sorki za jakoś zdjęcia - w realu wygląda to znacznie lepiej).

[center]Obrazek[/center]

Myślałem że będzie to jakoś strasznie rzucać się w oczy, ale właśnie nie. Komponuje się dość dobrze z lakierem auta a jednocześnie jest dobrą "odskocznią" od pozostałych czarnych elementów silnika. Myślę więc czy i kolektora nie przemalować w ten sam kolor. Co o tym myślicie? Nie chce żeby to pachniało jakimś wieś tuningiem.
Ostatnio zmieniony 02 sty 2014, 15:12 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 2 razy.

SowaBezOka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 172
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:11

Post autor: SowaBezOka » 17 lis 2009, 18:57

Moim zdanie elegancko by wygladalo w srodku jak bys te poszczegolne czesci prysnal na czarno. Wiekszosc "srebrnych" elementów można by było pomalować na kolor nadwozia. Na tej fotce co podales ta ciemna czern rzuca sie w oczy... Ja bym to w kolor nadwozia zrobil ^.^

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 17 lis 2009, 19:10

SowaBezOka pisze:ciemna czern rzuca sie w oczy..
Nie wiem czy nie chodzi czasem o czerwień. Jeśli tak, to w realu komponuje się znacznie lepiej. Po prostu od fleszu aparatu kolor wydaje się znacznie bardziej "rzucający w oczy".

Z kolorem nadwozia to byłby mały problem bo jest to lakier metaliczny. Ale sprawdzę czy da się dostać mniej więcej taki kolor lakieru. Hmy ale faktycznie, kolor nadwozie nie jest złym pomysłem. Ewentualnie czerwień wpadająca bardziej w bordko.

Teraz mam jeszcze tylko dylemat czy przepływomierz pójdzie w czarny tak jak reszta układu dolotowego (byłoby to dość logiczne) czy również w kolor.

Awatar użytkownika
jagna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 396
Rejestracja: 25 sie 2008, 16:58
Lokalizacja: Gdańsk/Wejherowo

Post autor: jagna » 17 lis 2009, 19:26

Jestem pod wrażeniem dokumentowania krok po kroku czynności jakie wkonujesz przy autku. Nie ukrywam, że jestem laikiem w tej dziedzinie więc czytanie Twoich postów jest dla mnie dobrą lekcją z mechaniki :mrgreen: co do malowania niektórych elementów na czarno hmm chetnie sama bym sobie coś takiego zafundowała. Pzdr :-D

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 17 lis 2009, 19:47

jagna pisze:Jestem pod wrażeniem dokumentowania krok po kroku czynności jakie wkonujesz przy autku.
Dzięki. W kolejce czeka jeszcze fotostory z wymiany tulei na dwóch wahaczach. Mało to ciekawe, ale mam fotki jak wyciągnąć stare tuleje, oraz jak wbić nowe domowym sposobem, a to może się komuś przydać. Niby to wszystko banalne sprawy, ale wiem że nie dla każdego (sam kiedyś zaczynałem majsterkowanie) więc myślę że warto.
jagna pisze:co do malowania niektórych elementów na czarno hmm chetnie sama bym sobie coś takiego zafundowała.
Więc co stoi na przeszkodzie :?: <ok>

PS: Są użytkownicy którzy uważają że pod maskę się nie zagląda, chyba że coś się popsuje. A ja jestem z tych co to raz w tygodniu muszą tam zajrzeć, dlatego chce mieć ładny i zadbany silnik żeby nie łapać się za głowę jak tam zaglądam.

Awatar użytkownika
jagna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 396
Rejestracja: 25 sie 2008, 16:58
Lokalizacja: Gdańsk/Wejherowo

Post autor: jagna » 17 lis 2009, 21:54

Labiel pisze:PS: Są użytkownicy którzy uważają że pod maskę się nie zagląda, chyba że coś się popsuje. A ja jestem z tych co to raz w tygodniu muszą tam zajrzeć, dlatego chce mieć ładny i zadbany silnik żeby nie łapać się za głowę jak tam zaglądam.
hahaha jakbym siebie słyszała, też mam hopla na punkcie zagladania pod maske, w końcu to najważniejsz miejsce w samochodzie :mrgreen:

czekam z niecierliwością na dalsze fotostory, naprawde czytam to z ogromną przyjemnością <spoko>

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 19 lis 2009, 11:53

czekam z niecierliwością na dalsze fotostory, naprawde czytam to z ogromną przyjemnością <spoko>
Będą. Obiecuje :-P Tylko na razie nie mam czasu nic grzebnąć, a jest kilka planów.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 20 lis 2009, 16:06

jagna, żeś wykrakała z tymi fotostory :-( W najbliższym czasie prawdopodobnie będę musiał wymienić nagrzewnicę. Już się cieszę na myśl o wyciąganiu całej deski rozdzielczej :evil: No ale fotostory oczywiście będzie :-P Jakieś pomysły co można byłoby jeszcze przy okazji zrobić oprócz czyszczenia immobilizera który parę miesięcy temu dawał o sobie znać?

Co do objawów to, szyby parowały mi już od jakiegoś czasu, ale ponieważ ubytków płynu nie było to nie zwracałem na to większej uwagi. Ostatnio jednak parują coraz mocniej i niestety zaczął uciekać płyn. Dziś rano na przykład cała przednia szyba była aż skroplona, a deska i inne elementy plastikowe (najwięcej od strony pasażera) były wilgotne od "rosy". Tak więc na 90% to nagrzewnica. Mokrej podłogi nigdzie nie mam, więc raczej nie cieknie jeszcze mocno, raczej płyn tylko paruje z niej. No ale i tak trzeba będzie to zrobić szybko.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 20 lis 2009, 18:46

No ładnie ale co to dla doświadczonego klubowicza :-D też dzisiaj robiłem zacisk hamulcowy ręczny nie odbijał rozruszanie dzwigienki hamulca ręcznego przy zacisku i użyciu WD 40 i jest ok

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Audi np: A3, A4, A6, TT itd.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl