[A4 B5 1,8T APU] Nowa Plecionka - przód str. 61
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ona jest wykonana z aluminium. Z czego pochodzi to nie wiem - na pewno z jakiejś Audi albo VW. Podejrzewam że jest to jakaś podstawka pod filtr paliwa, ale nie wiem od czego.Niki20 pisze:A tą plastikową podstawkę od czego spasowałeś??
Starałem się zrobić to schludnie bo w planach było umieszczenie tego gdzieś pod maską na "widoku", ale niestety ostatecznie wyląduje chyba pod zderzakiem. Jak na razie nigdzie indziej nie znalazłem odpowiedniego miejsca.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Dobra spoko, już czaję http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... X%26um%3D1
Przypomniałem sobie teraz, że Franek coś takiego zakładał do swojej A3.
Ja, to bym chyba musiał mieć coś takiego razy dwa? :->
Przypomniałem sobie teraz, że Franek coś takiego zakładał do swojej A3.
Ja, to bym chyba musiał mieć coś takiego razy dwa? :->
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
A tego to ci akurat nie powiem bo tak to się jeszcze nie znam. Generalnie jak silnik jest zdrowy, nie ma przedmuchów itp to myślę że z odmy nie powinno lecieć tych gazów zbyt dużo.IC69 pisze:Ja, to bym chyba musiał mieć coś takiego razy dwa?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Panowie, planuje zrobić pod maską małą rewolucję. Nie, nie, nie o SWAPy itp chodzi Zawsze podobały mi się zdjęcia spod maski auta, gdzie wszystko było czyściutkie, ładnie odmalowane np. silnik FranoF1. Chciałbym zrobić coś takiego u siebie. Początkowo myślałem nad między innymi przemalowaniem całego kolektora ssącego na czarno. Ale ostatnio przemalowałem w ramach testów element osłony filtra powietrza na ciemną czerwień. Powiem wam że wygląda to super (sorki za jakoś zdjęcia - w realu wygląda to znacznie lepiej).
[center][/center]
Myślałem że będzie to jakoś strasznie rzucać się w oczy, ale właśnie nie. Komponuje się dość dobrze z lakierem auta a jednocześnie jest dobrą "odskocznią" od pozostałych czarnych elementów silnika. Myślę więc czy i kolektora nie przemalować w ten sam kolor. Co o tym myślicie? Nie chce żeby to pachniało jakimś wieś tuningiem.
Ostatnio zmieniony 02 sty 2014, 15:12 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 172
- Rejestracja: 23 lip 2007, 19:11
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Nie wiem czy nie chodzi czasem o czerwień. Jeśli tak, to w realu komponuje się znacznie lepiej. Po prostu od fleszu aparatu kolor wydaje się znacznie bardziej "rzucający w oczy".SowaBezOka pisze:ciemna czern rzuca sie w oczy..
Z kolorem nadwozia to byłby mały problem bo jest to lakier metaliczny. Ale sprawdzę czy da się dostać mniej więcej taki kolor lakieru. Hmy ale faktycznie, kolor nadwozie nie jest złym pomysłem. Ewentualnie czerwień wpadająca bardziej w bordko.
Teraz mam jeszcze tylko dylemat czy przepływomierz pójdzie w czarny tak jak reszta układu dolotowego (byłoby to dość logiczne) czy również w kolor.
Jestem pod wrażeniem dokumentowania krok po kroku czynności jakie wkonujesz przy autku. Nie ukrywam, że jestem laikiem w tej dziedzinie więc czytanie Twoich postów jest dla mnie dobrą lekcją z mechaniki :mrgreen: co do malowania niektórych elementów na czarno hmm chetnie sama bym sobie coś takiego zafundowała. Pzdr
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dzięki. W kolejce czeka jeszcze fotostory z wymiany tulei na dwóch wahaczach. Mało to ciekawe, ale mam fotki jak wyciągnąć stare tuleje, oraz jak wbić nowe domowym sposobem, a to może się komuś przydać. Niby to wszystko banalne sprawy, ale wiem że nie dla każdego (sam kiedyś zaczynałem majsterkowanie) więc myślę że warto.jagna pisze:Jestem pod wrażeniem dokumentowania krok po kroku czynności jakie wkonujesz przy autku.
Więc co stoi na przeszkodzie :?: <ok>jagna pisze:co do malowania niektórych elementów na czarno hmm chetnie sama bym sobie coś takiego zafundowała.
PS: Są użytkownicy którzy uważają że pod maskę się nie zagląda, chyba że coś się popsuje. A ja jestem z tych co to raz w tygodniu muszą tam zajrzeć, dlatego chce mieć ładny i zadbany silnik żeby nie łapać się za głowę jak tam zaglądam.
hahaha jakbym siebie słyszała, też mam hopla na punkcie zagladania pod maske, w końcu to najważniejsz miejsce w samochodzie :mrgreen:Labiel pisze:PS: Są użytkownicy którzy uważają że pod maskę się nie zagląda, chyba że coś się popsuje. A ja jestem z tych co to raz w tygodniu muszą tam zajrzeć, dlatego chce mieć ładny i zadbany silnik żeby nie łapać się za głowę jak tam zaglądam.
czekam z niecierliwością na dalsze fotostory, naprawde czytam to z ogromną przyjemnością
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
jagna, żeś wykrakała z tymi fotostory W najbliższym czasie prawdopodobnie będę musiał wymienić nagrzewnicę. Już się cieszę na myśl o wyciąganiu całej deski rozdzielczej :evil: No ale fotostory oczywiście będzie Jakieś pomysły co można byłoby jeszcze przy okazji zrobić oprócz czyszczenia immobilizera który parę miesięcy temu dawał o sobie znać?
Co do objawów to, szyby parowały mi już od jakiegoś czasu, ale ponieważ ubytków płynu nie było to nie zwracałem na to większej uwagi. Ostatnio jednak parują coraz mocniej i niestety zaczął uciekać płyn. Dziś rano na przykład cała przednia szyba była aż skroplona, a deska i inne elementy plastikowe (najwięcej od strony pasażera) były wilgotne od "rosy". Tak więc na 90% to nagrzewnica. Mokrej podłogi nigdzie nie mam, więc raczej nie cieknie jeszcze mocno, raczej płyn tylko paruje z niej. No ale i tak trzeba będzie to zrobić szybko.
Co do objawów to, szyby parowały mi już od jakiegoś czasu, ale ponieważ ubytków płynu nie było to nie zwracałem na to większej uwagi. Ostatnio jednak parują coraz mocniej i niestety zaczął uciekać płyn. Dziś rano na przykład cała przednia szyba była aż skroplona, a deska i inne elementy plastikowe (najwięcej od strony pasażera) były wilgotne od "rosy". Tak więc na 90% to nagrzewnica. Mokrej podłogi nigdzie nie mam, więc raczej nie cieknie jeszcze mocno, raczej płyn tylko paruje z niej. No ale i tak trzeba będzie to zrobić szybko.