Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu

[1.9TDI Avant] tempomat TDI 1z

Awatar użytkownika
darek90
Audi 80 Mastach
Audi 80 Mastach
Posty: 129
Rejestracja: 05 cze 2012, 13:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: darek90 » 02 kwie 2013, 21:57

Jeżeli masz ori wiązkę do tempomatu to wręcz wskazane <ok> jak fabryka nadała.

slawek5t
Audi 80 Maniak
Audi 80 Maniak
Posty: 69
Rejestracja: 21 lis 2012, 01:38
Lokalizacja: Bytów

Post autor: slawek5t » 03 kwie 2013, 22:51

Dawid po to jest orginalna kostka aby z niej korzystać. Nie trzeba wtedy nic dorabiac itp.
Podłączasz i bangla ;)

Darek; zwalnia ci jesli trzymasz guzik ? :) powinno byc na odwrót jak na tempomat przystało :)
Golf III TDI 1Z+ '96r. Super chip by Kostrz ;)

Awatar użytkownika
darek90
Audi 80 Mastach
Audi 80 Mastach
Posty: 129
Rejestracja: 05 cze 2012, 13:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: darek90 » 04 kwie 2013, 21:02

Też się zdziwiłem ale tematu nie drążyłem bo i tak nie korzystam z tego... ważna jest dla mnie tylko opcja pamięci <ok> Ale zwalnia na 100%

Dawidof
O Audi 80 wie wszystko
O Audi 80 wie wszystko
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dawidof » 11 kwie 2013, 00:18

U mnie jest tak samo. Jak przytrzymam przycisk to zwalania, ale nawet lepiej mi to pasuje, bo wkomponowałem mały przycisk pod kratki nawiewu (było tam akurat jedno wolne miejsce koło awaryjek :D ) i jak chce przyspieszyć to moge gazem, a zwalniam sobie przyciskiem :D . Fajny bajer za 3,80zł :D

A wiecie może jak to jest w Boschu? Kolega ma zetora (94r. na boschu - porażka) i sie napalił na tempomat. Był temat na forum, ale stanęło 02.2012r. Da rade wymodzić tempo w boschu czy nie? :)
Nima dymu bez ognia :D.. Audi nigdy dość :D

jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 03'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 02'
jest 80 B4 Avant 1Z 94' +
był A6 C5 sedan AFN 99' +
był 80 B4 Avant ABK 93'

Awatar użytkownika
darek90
Audi 80 Mastach
Audi 80 Mastach
Posty: 129
Rejestracja: 05 cze 2012, 13:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: darek90 » 11 kwie 2013, 00:34

Jeżeli chodzi o Boscha to niestety nie ma tej możliwości. Co prawda ktoś coś tam kombinował ale bez rezultatów. Dodawanie potencjometrów itp to ślepa uliczka bo to podtrzyma ewentualnie dawkę paliwa a nie prędkość... i jest to jednak niebezpieczne kombinowanie. Poza tym lepiej przełożyć graty bo to są same korzyści. Tym bardziej że są osoby na forum, które się tym zajmują i na pewno nie usłyszysz "nie da się" czy "to niemożliwe".

Dawidof
O Audi 80 wie wszystko
O Audi 80 wie wszystko
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dawidof » 11 kwie 2013, 11:13

Mówiłem mu żeby zrobić przekładkę, ale na razie nie ma kasy. Trudno na razie musi się obejść bez tempomatu.
Nima dymu bez ognia :D.. Audi nigdy dość :D

jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 03'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 02'
jest 80 B4 Avant 1Z 94' +
był A6 C5 sedan AFN 99' +
był 80 B4 Avant ABK 93'

MUNIOR
TDI'Spec
Posty: 6134
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: MUNIOR » 11 kwie 2013, 20:21

Dawidof pisze:A wiecie może jak to jest w Boschu?
Wiemy <ok> w kompie na starym boschu ,nie ma opcji tempomatu ,więc trzeba cudować mechaniczny tempomat ,ale to przerost formy nad treścią 8-) widziałem kiedyś u kolegi ,któremu robiłem przekładkę ...jakieś linki ,siłowniki :roll: jednym słowem nacudowane ;-) czy i jak działał, nie pytałem ,ale po przekładce na szybko podpiąłem mu wersję uproszczoną ,bo miał koło pedałów przycisk do zapamietywania szybkosci
Uzdrawiam zamulone szarpiące tdi na boschu i pierburgu .Diagnostyka vag i wszelkie naprawy pomp wtryskowych vp 37 z tdi i nastawników. Przerabiam w godzinę z "Boscha" nastawnik potencjometryczny na nastawnik indukcyjny .Dezaktywuję immo w sterownikach .Sprzedam tuningowany sterownik 8 i 16 bit

slawek5t
Audi 80 Maniak
Audi 80 Maniak
Posty: 69
Rejestracja: 21 lis 2012, 01:38
Lokalizacja: Bytów

Post autor: slawek5t » 12 kwie 2013, 01:01

Może Audi ma ten przycisk do zwalniania a VW do przyspieszania :D hehe
Golf III TDI 1Z+ '96r. Super chip by Kostrz ;)

MUNIOR
TDI'Spec
Posty: 6134
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: MUNIOR » 12 kwie 2013, 12:45

slawek5t pisze:Może Audi ma ten przycisk do zwalniania a VW do przyspieszania :D hehe
Ori manetki mają jedno i drugie 8-) a przycisk o którym mówię ,to było wyposażenie dodatkowe ,czyli dołożony osprzęt z rzeżby mechanicznego tempomatu ;-)
Uzdrawiam zamulone szarpiące tdi na boschu i pierburgu .Diagnostyka vag i wszelkie naprawy pomp wtryskowych vp 37 z tdi i nastawników. Przerabiam w godzinę z "Boscha" nastawnik potencjometryczny na nastawnik indukcyjny .Dezaktywuję immo w sterownikach .Sprzedam tuningowany sterownik 8 i 16 bit

ARTI2012
Audi 80 Fan
Audi 80 Fan
Posty: 18
Rejestracja: 24 sty 2012, 19:58

Post autor: ARTI2012 » 13 kwie 2013, 18:47

WITAM mam AUDI B4 1.9tdi 94r. i jest taki problem ze szarpie w czasie jazdy przy niskich obrotach a potem jak wiecej gazu sie da i obroty wieksze to jakos dobrze jest . co to moze byc ktos wie moze ???? sprawdzalem na VAG niby byl blad czujnika temperatury plynu chlodzacego . ale zobacze za kilka dni znow co pokaze sie na VAG????????????? :):)???
ARTI

MUNIOR
TDI'Spec
Posty: 6134
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 kwie 2013, 19:47

ARTI2012 pisze:WITAM mam AUDI B4 1.9tdi 94r. i jest taki problem ze szarpie w czasie jazdy przy niskich obrotach a potem jak wiecej gazu sie da i obroty wieksze to jakos dobrze jest . co to moze byc ktos wie moze ???? sprawdzalem na VAG niby byl blad czujnika temperatury plynu chlodzacego . ale zobacze za kilka dni znow co pokaze sie na VAG????????????? :):)???
To jest temat o tempomacie ,nie o szrpaniu ,czy czujniku temperatury 8-) Nie rób więc bałaganu ,tym bardziej że już w innym temacie o to samo pytałeś :roll:
Uzdrawiam zamulone szarpiące tdi na boschu i pierburgu .Diagnostyka vag i wszelkie naprawy pomp wtryskowych vp 37 z tdi i nastawników. Przerabiam w godzinę z "Boscha" nastawnik potencjometryczny na nastawnik indukcyjny .Dezaktywuję immo w sterownikach .Sprzedam tuningowany sterownik 8 i 16 bit

Awatar użytkownika
_Dave
Władca pierścieni
Władca pierścieni
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 14 maja 2013, 22:21

powitac, auto jak w profilu na pierburgu... 95 rok

wtyczki brak :((( rozbebeszyłem cala elektryke nad pedalami, u kolegi w tym samym wtyka jest niebieska, czerwo, biel, zolty u mnie tylko biel i zulty a dwoch innych brak... (mam na mysli te 6cio pinowe)

bede probowal namierzyc te piny: 66,58,35, rozumeim ze to leci od kompa?
hybryda T2/Tb25 | Jak B4 to tylko w TDi | Plan na moc | Diagnostyka [TDi] bieżące naprawy

Awatar użytkownika
Francis1982
100% klubowicza
100% klubowicza
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 14 maja 2013, 22:30

Szukaliśmy i ni cholery nie widać.
Oto fotki u mnie:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

I podstawowe pytanie.
O ile u mnie można dojść po kolorkach żeby zrobić odpowiednie wtyczki do przełączników (małe żeńskie) o tyle jest problem u kolegi _Dave bo tam tego nie ma. Nie ma nawet czerwonej wtyczki widocznej u mnie.

No i pytanie. Czy z ECU idą owe kolorki (znaczy z samego kompa tylko gdzieś znikają) czy trzeba zaprawiać nowe w ori wtyczkę do komputera?

Bo jakby wychodziły odpowiednie kabelki i dało by się je namierzyć to było by w miarę super.

Dodam, że nigdy nie bawiłem (bawiliśmy) się w rozbieranie wiązki z ECU.

Oba to 021 AP tylko ja mam w VIN 8CZTA (rej w październiku 1995) a u Dawida jest 8CZSA (rej w kwietniu 1996).

[ Dodano: 2013-05-14, 23:06 ]
Ewentualnie jakby ktoś podał jakie kolorki trzeba połączyć (między które trzeba dać przełącznik stały a między które tzw. resety do wartości w górę i w dół).

Tylko we wtyczce jest 5 kabli a de facto potrzebne są 4 (12V, aktywacja tempomatu i resety od prędkości w górę i w dół).

Awatar użytkownika
kamsta
Władca pierścieni
Władca pierścieni
Posty: 666
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 18 sie 2013, 22:51

I ja się też pochwale:-) brak kostki i kabli wychodzących że sterownika:@ kombinowanie z dolozeniem pinow bez skuteczne, brak ori. Wlutowalem się kabelkami bezpośrednio do sterownika:-) pin 66 58 35 i 34. Wszystko ładnie przeszło przez kostkę. Zamknięte i konektorki by w przyszłości nie było klopotu:-) za przycisk posłużyły mi guziki do szyb elektrycznych z corsy miałem na zbyciu. Wmontowalem w środkowy tunel:-) i tak do pinu 66 i 58 plus 12v po stacyjce pin 35 zapamietywanie i przyspieszanie a 34 powrót do ostatnio zapamietanej predkosci:-) i jazda na długich dystansach stała się przyjemnością. Pozdrawiam i życzę powodzenia innym forumowicza:-)
1z, komp 16 bit made by kostrz, wtryski 0,210, egr out, kat out, wolna odma, skrzynia een. Co dalej czas pokaże.

Awatar użytkownika
_Dave
Władca pierścieni
Władca pierścieni
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 19 sie 2013, 21:30

a z kad kolego miales "wtyki" do wtyczki ? masz moze cos jeszcze na zbyciu ?
hybryda T2/Tb25 | Jak B4 to tylko w TDi | Plan na moc | Diagnostyka [TDi] bieżące naprawy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”



Akumulatory samochodowe Audi 80

Kierownica skóra, dywaniki hamulce Testy opon
Ubezpieczenie OC