[1.9TDI Avant] tempomat TDI 1z
U mnie jest tak samo. Jak przytrzymam przycisk to zwalania, ale nawet lepiej mi to pasuje, bo wkomponowałem mały przycisk pod kratki nawiewu (było tam akurat jedno wolne miejsce koło awaryjek
) i jak chce przyspieszyć to moge gazem, a zwalniam sobie przyciskiem
. Fajny bajer za 3,80zł 
A wiecie może jak to jest w Boschu? Kolega ma zetora (94r. na boschu - porażka) i sie napalił na tempomat. Był temat na forum, ale stanęło 02.2012r. Da rade wymodzić tempo w boschu czy nie?



A wiecie może jak to jest w Boschu? Kolega ma zetora (94r. na boschu - porażka) i sie napalił na tempomat. Był temat na forum, ale stanęło 02.2012r. Da rade wymodzić tempo w boschu czy nie?

Nima dymu bez ognia
.. Audi nigdy dość 
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 03'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 02'
jest 80 B4 Avant 1Z 94' +
był A6 C5 sedan AFN 99' +
był 80 B4 Avant ABK 93'


jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 03'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 02'
jest 80 B4 Avant 1Z 94' +
był A6 C5 sedan AFN 99' +
był 80 B4 Avant ABK 93'
Jeżeli chodzi o Boscha to niestety nie ma tej możliwości. Co prawda ktoś coś tam kombinował ale bez rezultatów. Dodawanie potencjometrów itp to ślepa uliczka bo to podtrzyma ewentualnie dawkę paliwa a nie prędkość... i jest to jednak niebezpieczne kombinowanie. Poza tym lepiej przełożyć graty bo to są same korzyści. Tym bardziej że są osoby na forum, które się tym zajmują i na pewno nie usłyszysz "nie da się" czy "to niemożliwe".
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wiemy <ok> w kompie na starym boschu ,nie ma opcji tempomatu ,więc trzeba cudować mechaniczny tempomat ,ale to przerost formy nad treścią 8-) widziałem kiedyś u kolegi ,któremu robiłem przekładkę ...jakieś linki ,siłowniki :roll: jednym słowem nacudowaneDawidof pisze:A wiecie może jak to jest w Boschu?

WITAM mam AUDI B4 1.9tdi 94r. i jest taki problem ze szarpie w czasie jazdy przy niskich obrotach a potem jak wiecej gazu sie da i obroty wieksze to jakos dobrze jest . co to moze byc ktos wie moze ???? sprawdzalem na VAG niby byl blad czujnika temperatury plynu chlodzacego . ale zobacze za kilka dni znow co pokaze sie na VAG?????????????
:)???

ARTI
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To jest temat o tempomacie ,nie o szrpaniu ,czy czujniku temperatury 8-) Nie rób więc bałaganu ,tym bardziej że już w innym temacie o to samo pytałeś :roll:ARTI2012 pisze:WITAM mam AUDI B4 1.9tdi 94r. i jest taki problem ze szarpie w czasie jazdy przy niskich obrotach a potem jak wiecej gazu sie da i obroty wieksze to jakos dobrze jest . co to moze byc ktos wie moze ???? sprawdzalem na VAG niby byl blad czujnika temperatury plynu chlodzacego . ale zobacze za kilka dni znow co pokaze sie na VAG?????????????:)???
powitac, auto jak w profilu na pierburgu... 95 rok
wtyczki brak
(( rozbebeszyłem cala elektryke nad pedalami, u kolegi w tym samym wtyka jest niebieska, czerwo, biel, zolty u mnie tylko biel i zulty a dwoch innych brak... (mam na mysli te 6cio pinowe)
bede probowal namierzyc te piny: 66,58,35, rozumeim ze to leci od kompa?
wtyczki brak

bede probowal namierzyc te piny: 66,58,35, rozumeim ze to leci od kompa?
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Szukaliśmy i ni cholery nie widać.
Oto fotki u mnie:
![Obrazek]()
I podstawowe pytanie.
O ile u mnie można dojść po kolorkach żeby zrobić odpowiednie wtyczki do przełączników (małe żeńskie) o tyle jest problem u kolegi _Dave bo tam tego nie ma. Nie ma nawet czerwonej wtyczki widocznej u mnie.
No i pytanie. Czy z ECU idą owe kolorki (znaczy z samego kompa tylko gdzieś znikają) czy trzeba zaprawiać nowe w ori wtyczkę do komputera?
Bo jakby wychodziły odpowiednie kabelki i dało by się je namierzyć to było by w miarę super.
Dodam, że nigdy nie bawiłem (bawiliśmy) się w rozbieranie wiązki z ECU.
Oba to 021 AP tylko ja mam w VIN 8CZTA (rej w październiku 1995) a u Dawida jest 8CZSA (rej w kwietniu 1996).
[ Dodano: 2013-05-14, 23:06 ]
Ewentualnie jakby ktoś podał jakie kolorki trzeba połączyć (między które trzeba dać przełącznik stały a między które tzw. resety do wartości w górę i w dół).
Tylko we wtyczce jest 5 kabli a de facto potrzebne są 4 (12V, aktywacja tempomatu i resety od prędkości w górę i w dół).
Oto fotki u mnie:
I podstawowe pytanie.
O ile u mnie można dojść po kolorkach żeby zrobić odpowiednie wtyczki do przełączników (małe żeńskie) o tyle jest problem u kolegi _Dave bo tam tego nie ma. Nie ma nawet czerwonej wtyczki widocznej u mnie.
No i pytanie. Czy z ECU idą owe kolorki (znaczy z samego kompa tylko gdzieś znikają) czy trzeba zaprawiać nowe w ori wtyczkę do komputera?
Bo jakby wychodziły odpowiednie kabelki i dało by się je namierzyć to było by w miarę super.
Dodam, że nigdy nie bawiłem (bawiliśmy) się w rozbieranie wiązki z ECU.
Oba to 021 AP tylko ja mam w VIN 8CZTA (rej w październiku 1995) a u Dawida jest 8CZSA (rej w kwietniu 1996).
[ Dodano: 2013-05-14, 23:06 ]
Ewentualnie jakby ktoś podał jakie kolorki trzeba połączyć (między które trzeba dać przełącznik stały a między które tzw. resety do wartości w górę i w dół).
Tylko we wtyczce jest 5 kabli a de facto potrzebne są 4 (12V, aktywacja tempomatu i resety od prędkości w górę i w dół).
1Z+1.4 bar+0.205+11mm na 021BD
Było 2.0 ABK+Stag300
Coś o ABK: topics77/b4-20-abk-male-kompendium-na-t ... 88845.html
b4-19-tdi-1z-moj-czerwony-avancik-t65772.html
https://www.facebook.com/chiptuningvp?fref=photo
Było 2.0 ABK+Stag300
Coś o ABK: topics77/b4-20-abk-male-kompendium-na-t ... 88845.html
b4-19-tdi-1z-moj-czerwony-avancik-t65772.html
https://www.facebook.com/chiptuningvp?fref=photo
I ja się też pochwale:-) brak kostki i kabli wychodzących że sterownika:@ kombinowanie z dolozeniem pinow bez skuteczne, brak ori. Wlutowalem się kabelkami bezpośrednio do sterownika:-) pin 66 58 35 i 34. Wszystko ładnie przeszło przez kostkę. Zamknięte i konektorki by w przyszłości nie było klopotu:-) za przycisk posłużyły mi guziki do szyb elektrycznych z corsy miałem na zbyciu. Wmontowalem w środkowy tunel:-) i tak do pinu 66 i 58 plus 12v po stacyjce pin 35 zapamietywanie i przyspieszanie a 34 powrót do ostatnio zapamietanej predkosci:-) i jazda na długich dystansach stała się przyjemnością. Pozdrawiam i życzę powodzenia innym forumowicza:-)
1z, komp 16 bit made by kostrz, wtryski 0,210, egr out, kat out, wolna odma, skrzynia een. Co dalej czas pokaże.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami