Witam samochód posiadam od miesiąca mam z nim problem taki ze strasznie jest słaby brak mocy trzeba redukować dobrze biegami aby się wyzbierał jak widzi górę redukuje nawet na 2 bieg . Czy to LPG czy PB pracuje tak samo tak samo . Nie mogę dojść co mu jest
Wymieniłem
-podstawę gumowa pod wtrysk
-świece
-kompletny wtrysk z golfa III
-reduktor
-filtry
-przewody
-kopułka
-palec
Mój samochód AUDI 80 B4 2.0 "ABT"
[B4 2.0 ABT] AUDI 80 B4 BRaK MOCY
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4658
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Może wydech zapchany albo katalizator się rozsypał. Lub też zapłon jest źle ustawiony.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
AUDIB492, należałoby sprawdzić w jakiej kondycji jest silnik i czy aby hamulce nie trzymają.
A widzę że u ciebie za różowo nie jest.
A sondę należałoby tylko sprawdzić czy działa i jaki skład spalin pokazuje.
Suuchy94, sonda niczego nie daje - pokazuje tylko jakie są spaliny
A widzę że u ciebie za różowo nie jest.
A sondę należałoby tylko sprawdzić czy działa i jaki skład spalin pokazuje.
Suuchy94, sonda niczego nie daje - pokazuje tylko jakie są spaliny
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
8 barow to troche malo. Wiesz tam nie ma za duzo rzeczy ktore moglyby sie popsuc albo powodowac mulowatosc auta. Przynajmniej jesli chodzi o osprzet silnika. Swoj ABT przeswietlilem na wylot i mysle co moze powodowac Twoje objawy ale mowisz ze wszystko wymieniles i sprawdziles. Moj po wymianie czujnikow, sondy, kabli, swiec, filtrow, krokowca i podwstawki zaczal chodzic rowno cicho nie kicha i jest bardziej dynamiczny. Po wycieciu kata rowniez poprawila sie praca silnika.
Ale Ty mowisz ze kata nie masz( a potrafi on zamulic ) do tego prawie caly osprzet wyminiles. Sam nie wiem.
Podpinales go pod komputer? Ja mam jeszcze problem z przepustnica, wciaga mi w zakrecie 2500-3000RPM pedal gazu. Moze i u Ciebie cos jest z nia nie tak?
Moze tak jak mowi Pieterb masz cos z zaciskami ale to by bylo wiadomo przy jakiej kolwiek dluzszej trasie. Tarcze by Ci sie zgrzaly do czerwonosci i nawet mogloby sie zaczac dymic (mialem tak w passacie jak mi reczny zamarzl, lecial dym jakby sie palilo)
Ale Ty mowisz ze kata nie masz( a potrafi on zamulic ) do tego prawie caly osprzet wyminiles. Sam nie wiem.
Podpinales go pod komputer? Ja mam jeszcze problem z przepustnica, wciaga mi w zakrecie 2500-3000RPM pedal gazu. Moze i u Ciebie cos jest z nia nie tak?
Moze tak jak mowi Pieterb masz cos z zaciskami ale to by bylo wiadomo przy jakiej kolwiek dluzszej trasie. Tarcze by Ci sie zgrzaly do czerwonosci i nawet mogloby sie zaczac dymic (mialem tak w passacie jak mi reczny zamarzl, lecial dym jakby sie palilo)
Sprawdz ile bierze oleju. Jesli jest w dobrej kondycji mozesz zmienic na 10W40. A jak mineralny to juz Twoj wybor. Na forum jest rozpiska jakie oleje najlepiej stosowac. Ja u siebie jezdzilem na Elf TXI sport i bardzo dobrze smigal. Pozniej z racji kryzysu bylem zmuszony do jezdzenia na orlenowskim. Ale ten orlenowski to nadaje sie do kanalizy co najwyzej.
A co dokladnie padlo? Czy po prostu juz zakonczyl zywot?
A co dokladnie padlo? Czy po prostu juz zakonczyl zywot?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga