[B3 1.8S Benzyna+LPG] Cos dziwnego dzieje sie z obrotami
[B3 1.8S Benzyna+LPG] Cos dziwnego dzieje sie z obrotami
Witajcie mialem ostatnio wymieniane paski od wspomagania, altelnatora, olej, filtr oleju, filtr powietrza i pojawil sie problem a mianowicie po odpaleniu samochodu i po dodaniu gazu obroty spadaja i ciezko wzrastaja a jak zgasnie to musze trzymac na zaplonie tak dluigo az dojdzie do 1 tys obrotow a na gazie mam tak ze po przelaczeniu na gaz obroty mu gwaltownie spadaja i rosna powoli co bedzie mozna zobaczyc na filmie te objawy na gazie wystepuja caly czas lecz na benzynie co jakis czas dzis mi np zgasl i musialem dlugo na zaplonie trzymac. Prosze o pomoc!!
[ Dodano: 2013-01-28, 23:46 ]
I przy przelaczaniu w srodku czuc zapach benzyny
[ Dodano: 2013-01-28, 23:46 ]
I przy przelaczaniu w srodku czuc zapach benzyny
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 529
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
A nie wypieło ci się nic nigdzie? Mi raz też nie chodził dobrze, jak mi wtyczka od wtrysku rozruchowego jakimś dziwnym sposobem się wypieła; dziwnym bo przy aucie grzebie tylko ja, a wtedy nic przy nim nie robilem kilka dni
Moje to elektro-woz-czyli-woz-elektronica-t75652.html
Jeśli moja rada okazała się pomocna kliknij "Pomógł"
Jeśli moja rada okazała się pomocna kliknij "Pomógł"
PM nie ma wtrysku rozruchowego elektronic
stars1992 zdejmij pokrywę filtra powietrza i zobacz czy z regulatora ciśnienia nie sączy się paliwo (to jest taka puszka metalowa przykręcona na 4 śruby obok wtrysku)
tutaj temat opisałem razem z foto https://audi80.pl/b3-pm-18-smierdzi- ... t49367.htm tylko że gość nie ogarniał jaki ma silnik,a okazało się że gaźnik
stars1992 zdejmij pokrywę filtra powietrza i zobacz czy z regulatora ciśnienia nie sączy się paliwo (to jest taka puszka metalowa przykręcona na 4 śruby obok wtrysku)
tutaj temat opisałem razem z foto https://audi80.pl/b3-pm-18-smierdzi- ... t49367.htm tylko że gość nie ogarniał jaki ma silnik,a okazało się że gaźnik
AUDI 100 C3 2.0 gaźnik
AUDI 80 1.8 PM i 2.0 ABT
AUDI A6 C4 2.0 16V ACE i 2.0 ABK
GOLF IV 1.9 AXR
AUDI 80 1.8 PM i 2.0 ABT
AUDI A6 C4 2.0 16V ACE i 2.0 ABK
GOLF IV 1.9 AXR
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 529
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
LUPO, ja nie mowie że PM mają takie wtryski. Ale w silnikach z tego okresu nie brakuje czujników, czujniczków i innych dupereli, które powodują że jak coś nie łączy, czy spadnie jakiś wężyk to silnik ledwo się kreci lub nie kręci wogóle.
Moje to elektro-woz-czyli-woz-elektronica-t75652.html
Jeśli moja rada okazała się pomocna kliknij "Pomógł"
Jeśli moja rada okazała się pomocna kliknij "Pomógł"
mają sonde w kolektorze wydechowym
Nowy fur: https://audi80.pl/audi-a4-nowy-woz-a ... ht=#882170
Części Audi 80 http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/gWG1/
Części Audi 80 http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/gWG1/
-
- Forum Audi 80
- Posty: 137
- Rejestracja: 06 cze 2009, 23:32
- Lokalizacja: Legnica
panowie to PM czyli podstawa to nastawnik biegu jałowego,niebieski czujnik-spalanie?może podaje Ci od razu benzyne i gaz i z tąd te problemy,a podmień od kogoś jak możesz wtrysk z regulatorem ciśnienia paliwa może regulator puszcza i auto wariuje.Wszystkie weżyki i kable od czujników masz podłączone,bo czasami jest tak,że wszystko wyglada dobrze a po dokładniejszym sprawdzeniu okazuje sie że kabel w otulinie jest przerwany.
Razem z kolegą TIGHE i HERMES zapraszam fanatyków z legnicy,okolic i nie tylko na comiesieczny spot w legnicy.Szukajcie na Spoty,zloty,grupy lokalne.Dolny Śląsk,legnica.Twórca tematu-TIGHE.
Witam ja mam podobny problem z moim audikiem z 1994 1,6 benz+gaz , a mianowicie problem polega na tym że kiedy ostatnio jechalem to podczas jazdy zaczely mi obroty spadać i po prostu zgasl . Odpalił po pół godzinie i przejechalem 200 m i znowu to samo , a kiedy go pozniej odpalilem poczekalem zeby pochodzil to po 3 minutach mi zgasl i pozniej mialem problem zeby odpalic . Czy ktos z was mial moze podobny problem albo moglby powiedziec co moze byc przyczyna tego ??
Czujnik Halla znajdziesz w aparacie zapłonowym... (z boku)
możesz sprawdzić jego zasilanie, podłącz woltomierz do styków zewnętrznych -powinno być ok. 12V-oczywiście na włączonym zapłonie
żeby być pewnym czy jest dobry to należy podłączyć samochód pod oscyloskop, a najlepiej założyć sprawdzony czujnik i obserwować zachowanie silnika, Hall daje zmienny sygnał i w domowych warunkach ciężko to zmierzyć.
możesz sprawdzić jego zasilanie, podłącz woltomierz do styków zewnętrznych -powinno być ok. 12V-oczywiście na włączonym zapłonie
żeby być pewnym czy jest dobry to należy podłączyć samochód pod oscyloskop, a najlepiej założyć sprawdzony czujnik i obserwować zachowanie silnika, Hall daje zmienny sygnał i w domowych warunkach ciężko to zmierzyć.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga