[NG] Silnik NG - pięciocylindrowa kompozycja dźwięków.
Leszek, no taka prawda.Nie ma co oczekiwać cudów od NG.Albo je kochasz albo nienawidzisz. <ok>Leszek pisze:Bo ng albo się kocha albo szuka innego silnika :mrgreen:luk448 pisze:Po prostu trzeba je doprowadzić mechanicznie-silnikowo do stanu fabrycznego i...cieszyć się dźwiękiem i jazdą.
Fajnie się temat rozwinął <ok>
Tygrysq - na równi z R5 można postawić tylko V8. V6 a nawet V10 nie chodzą tak fajnie "chropowato"
Sama prawda
Też się zastanawiam nad zimnym dolotem. Ale ja chcę zmienić całą puszkę, tam gdzie jest filtr ori. Tzn zrobić nową, mniejszą i rurami wyprowadzić stożka np bardziej w dół. (oczywiście stożek w obudowie)
Ja myśle dać sobie stożka bo na air boxa mnie nie stać :mrgreen: na razie jestem na fazie przemyśleń jak to miało by wyglądać ale puchy po filtrze nie będę wywalał ani dziurawił myśle nad wyprowadzeniem stożka bliżej grilla ale jak móie to na razie faza przemyśleń. A wkładka nie da tego dzwięku co stozek :mrgreen: no i do tego przelocik i całkiem mozliwe że autko będzie się odrobinę lepiej wkręcalo na obroty niż zdrowa seria.
Duzo rzeczy można za 50zl kupić <:P> a ja mam akurat taki kaprys by zhamować Kupe i mieć dla własnej frajdy papierek z hamowni.
A i też się pochwale że mam blosa xD <ok>
Duzo rzeczy można za 50zl kupić <:P> a ja mam akurat taki kaprys by zhamować Kupe i mieć dla własnej frajdy papierek z hamowni.
A i też się pochwale że mam blosa xD <ok>
Zgadzam się w 100%. Eksperymentowałem z filtrem. Ale zobacz jak się wkręca bez filtra <ok>całkiem mozliwe że autko będzie się odrobinę lepiej wkręcalo na obroty niż zdrowa seria.
Zobaczcie jakie zdjęcie znalazłem, pierwsze! xDD https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm
Re: [NG] Silnik NG - pięciocylindrowa kompozycja dźwięków.
mi ostatnio spalila 18 litrow po miescie owszem bylo deptane ale nie caly czas... za 200zł zrobilem 244 km paliwo tankowane na orlenie VERVABartek90 pisze: Spalanie to od 8l - 11l - 17l (trasa - miasto - gaz w podłodze)
co moze byc przyczyna takiego spalania? co proponujecie sprawdzic?
To całe spalanie jest fest względne bo moja kupa nigdy nie zeszła poniżej 10l w trasie po mieście hmm różnie bo mało się bujam w korkach ale coś ponad 15 cykl mieszany to tak 13l gazu średnio 14l/16l
Czemu mogłeś mieć takie spalanie hmm. a powiedz jak sie autko zachowywalo jak stalo na obrotach np? Choć w sumie 18l to nie tak dużo jeszcze jeśli mówisz ze po mieście i deptałeś.
Czemu mogłeś mieć takie spalanie hmm. a powiedz jak sie autko zachowywalo jak stalo na obrotach np? Choć w sumie 18l to nie tak dużo jeszcze jeśli mówisz ze po mieście i deptałeś.
Bartek90, 18 litrów przy agresywnej jeździe to norma.Mi osobiście najwięcej auto spaliło ok.24/100.Ale nie była to weselna jazda. :mrgreen:
A teraz pytanie.Jak i czy ktoś poradził sobie z cieknącą benzyną na filtr powietrza?Pytam teoretycznie bo z tego co znalazłem na forum ponoć pomaga wymiana jakiejś miedzianej podkładki.Wie ktoś coś o tym?
A teraz pytanie.Jak i czy ktoś poradził sobie z cieknącą benzyną na filtr powietrza?Pytam teoretycznie bo z tego co znalazłem na forum ponoć pomaga wymiana jakiejś miedzianej podkładki.Wie ktoś coś o tym?
mam to samo ramie tarczy jest lekko opocone w najnizszym punkcie czyli tuz nad filtrem. ciekawe skad to splywa <hmm>luk448 pisze:Jak i czy ktoś poradził sobie z cieknącą benzyną na filtr powietrza?
przeczytalem w Sam Naprawiam A80/90 i ta regulacja tyczy sie tylko silnika PS NG ma zaplombowana srobe regulacji biegu jalowegoBartek90 pisze:Hmm.. z tego co mi wiadomo to prędkości obrotowej biegu jałowego w NG na KE-J się nie reguluje. KE-J rózni się tym od K-J że nie posiada śróby regulacyjnej jałówki, tutaj na wysokości przepustnic, więc regulacja jest chyba raczej nie możliwa.. Być może się mylę, proszę mnie poprawić.
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2010, 18:53 przez seba6891, łącznie zmieniany 2 razy.