[B4 ABT] Geometria kół, przeskakują koła.
Nie wiem czy coś to wniesie, ale miałem jeszcze do ubiegłej soboty podobny problem. Otóż auto po geometrii i ustawieniach kątów jeździło jak chciało. Pojechałem do znajomego mechanika, bo też wszystko było na sztywno, poduszki amortyzatorów, nowe końcówki drążków, sworznie dobre. Okazało się, że śruba łącząca maglownice z drążkiem kierowniczym była poluzowana i przy każdym ruchu zmieniała zbieżność. Także polecam sprawdzić to miejsce - nie zaszkodzi a może pomoże
Dynia1990, " jeździło jak chciało." a mi wszystko ok nawet nie sciaga. i sprawdziałem maglownice, nie ma luzów, ale..
drążek prawy jest :krzywy: fabrycznie?
takie coś, zdjecia jakosci telefonu:)
dodam jeszcze ze poduszki sanek nie wymieniałem i w weekend zmieniłem koła z przodu na tył a z tyłu na przód.
mam zamiar w tym tyg zobazyc na poduszki amortyzatorów..
oby to były opony wadliwe.. bo coraz mniej pomysłów.
drążek prawy jest :krzywy: fabrycznie?
takie coś, zdjecia jakosci telefonu:)
dodam jeszcze ze poduszki sanek nie wymieniałem i w weekend zmieniłem koła z przodu na tył a z tyłu na przód.
mam zamiar w tym tyg zobazyc na poduszki amortyzatorów..
oby to były opony wadliwe.. bo coraz mniej pomysłów.
Tak na logikę, to jeżeli tak Ci ścina opony, a nie ściąga Ci auta i zachowuje się w miarę stabilnie, to ja bym obstawiał, że coś z tymi kontami musisz mieć nie tak. Tak jakbyś miał obie strony idealnie tak samo źle ustawione Ale mogę się mylić...
Bo jeszcze myślałem o tym, że sworznie może masz prawy na lewy założony, ale to chyba w naszych autkach jest nie możliwe, bo jak dobrze kojarzę to nie pozwala na to rozstaw śrub.
Bo jeszcze myślałem o tym, że sworznie może masz prawy na lewy założony, ale to chyba w naszych autkach jest nie możliwe, bo jak dobrze kojarzę to nie pozwala na to rozstaw śrub.
swożnie raczej sa na swoim miejscu:)Dynia1990 pisze: Bo jeszcze myślałem o tym, że sworznie może masz prawy na lewy założony, ale to chyba w naszych autkach jest nie możliwe, bo jak dobrze kojarzę to nie pozwala na to rozstaw śrub.
przełożyłem opony zrobiłem z 600km i narazie jest ok zobaczymy jak bedzie dalej. patrzyłem na zimowe i sa ok (mierzyłem suwmiarką). ale nie miałem problemu z scinaniem opon, wydaje mi sie ze to wina OPON. (znajomy tak samo w peugeot dosłownie). ja robiłem z 3 razy zbierzosc i nie miałem problemu ponad dwa lata. tylko na tych Oponach. zobaczymy.... oby
-
- Forum Audi 80
- Posty: 408
- Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
- Imię: Hubert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.
Jeżdżę już ponad miesiąc na zimówkach na stali i problem z przeskakiwaniem znikł wina opon czy co? Jest w ogóle znaczenie na jakich kołach robi się geometrię? Miałem robioną latem na 16.
[ Dodano: 2016-02-01, 18:05 ]
Miał ktoś podobne doświadczenie bo nie wiem gdzie dokładnie szukać. Zauważyłem , że któryś przegub zew zaczyna grać...
[ Dodano: 2016-04-07, 22:01 ]
Problem rozwiązany Przyczyną były opony
[ Dodano: 2016-02-01, 18:05 ]
Miał ktoś podobne doświadczenie bo nie wiem gdzie dokładnie szukać. Zauważyłem , że któryś przegub zew zaczyna grać...
[ Dodano: 2016-04-07, 22:01 ]
Problem rozwiązany Przyczyną były opony