[B3 SB] Problemy ze wspomaganiem, coś strzela
Nie trzeba wyciągać silnika, aby wyjąć maglownicę, ale dojście jest paskudne, a mechanik który wymieniał u mnie maglownice musiał sobie dorobić "specjalny" klucz bo niczym nie idzie tam się dostać. Chodzi o jedną śrubkę, którą zasłania jeden metalowy element maglownicy. Inny powiedział że wolałby wymienić 3 skrzynie w pasacie B3 niz drugi raz jedną maglownicę. Także życzę powodzenia
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
zależy co jest zepsute.
Jeśli np. cieknie to są zestawy naprawcze. Jedna co byś nie robił przy maglownicy to raczej zawsze trzeba ją wyjąć. Chyba jedynie jest możliwość skasowania luzów bez jej wyciągnięcia. Ale niech w tej kwestii lepiej wypowie się ktoś kto już robił takie rzeczy.
Mechaniorów na forum nie brauje na pewno ktoś Ci pomoże i doradzi.
Jeśli np. cieknie to są zestawy naprawcze. Jedna co byś nie robił przy maglownicy to raczej zawsze trzeba ją wyjąć. Chyba jedynie jest możliwość skasowania luzów bez jej wyciągnięcia. Ale niech w tej kwestii lepiej wypowie się ktoś kto już robił takie rzeczy.
Mechaniorów na forum nie brauje na pewno ktoś Ci pomoże i doradzi.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
No bez jaj .... :evil:gibaj pisze:jak pompa się zacina to na bank jest pompa do wymiany po co każecie mu wyciągać magiel?zaworki są 2 jeden w pompie a drugi w przewodzie idącym do pompy
Cóż, z jednej strony ciesze się, że mam z głowy wywalanie maglownicy, z drugiej zaś żałuje kasy wydanej na maglownice którą zdążyłem kupić na alle przed wyjazdem na wakacje :evil:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
masz dobre tematy http://forum.vw-passat.pl/showthread.ph ... przelewowy http://forum.vw-passat.pl/showthread.ph ... przelewowy http://forum.vw-passat.pl/showthread.ph ... przelewowy http://forum.vw-passat.pl/showthread.ph ... spomagania http://forum.vw-passat.pl/showthread.ph ... spomagania poczytaj nie mówię że to jest u ciebie ale zaczął bym od tego miałem passata kiedyś i też walczyłem ze wspomaganiem ,kupiłem nową pompę wsp. i dalej było to samo ,kupiłem na szrocie przewód z zaworem i było git ,na darmo wywaliłem 400zł na nową pompę :evil: a miałem już kupować magiel ale koledzy z forum passata poradzili żebym kupił właśnie ten przewód no i pomogło , możesz spróbować wyczyścić zawór w pompie nieraz to pomaga