Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 SB] Problemy ze wspomaganiem, coś strzela

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 17 maja 2010, 09:19

Nie trzeba wyciągać silnika, aby wyjąć maglownicę, ale dojście jest paskudne, a mechanik który wymieniał u mnie maglownice musiał sobie dorobić "specjalny" klucz bo niczym nie idzie tam się dostać. Chodzi o jedną śrubkę, którą zasłania jeden metalowy element maglownicy. Inny powiedział że wolałby wymienić 3 skrzynie w pasacie B3 niz drugi raz jedną maglownicę. Także życzę powodzenia

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 17 maja 2010, 11:19

No to zajefajnie :-?
Pozostaje mi nie dotykać tego póki nie wrócę z wakacji i mieć nadzieje, że wytrzyma jeszcze te 3 tygodnie....
Dojście jest wredne, więc pewno po wakacjach wywalanka silnika i wtedy dopiero walka z maglownicą :evil:

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 18 maja 2010, 08:45

Szczerze :!: :?: w b2 (czyli podobnie co w b3) zajmuje to 5-10min 6 śrub i po sprawie + dwie opaski. chyba ,że jest klima i inne pierdy to wtedy ten czas się przedłuży ja u siebie wyciągałem już 4 raz i mogę to z zamkniętymi oczami robić :lol:

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 18 maja 2010, 09:08

u mnie w Coupe 8B z motorem 2.3 kuzyn wymienił mi maglownice razem z kilkoma innymi rzeczami i zajeło mu to jedno popołudnie.
Bez sensu wyciągać motor żeby zmienic maglownice.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 18 maja 2010, 11:04

W B3 dojście naprawde nie wygląda zachęcająco :evil:
Pozatym, czy maglownicy nie da się jakoś naprawić ?

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 18 maja 2010, 11:21

zależy co jest zepsute.
Jeśli np. cieknie to są zestawy naprawcze. Jedna co byś nie robił przy maglownicy to raczej zawsze trzeba ją wyjąć. Chyba jedynie jest możliwość skasowania luzów bez jej wyciągnięcia. Ale niech w tej kwestii lepiej wypowie się ktoś kto już robił takie rzeczy.
Mechaniorów na forum nie brauje na pewno ktoś Ci pomoże i doradzi.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 18 maja 2010, 11:38

Cieknąć na szczęście nic nie cieknie, tylko że skoro coś w pompie wspomagania strzela, pompa sie czasem blokuje, to znaczy, że jednak coś nie jest OK :evil:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 18 maja 2010, 13:02

Ostatnio kumpel wyciągał maglownice właśnie z B3. Nie jest to jakaś trudna sprawa. Dojście nie jest jakoś strasznie tragiczne.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 18 maja 2010, 14:10

Przepraszam 7 śrub a nie 6

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 19 maja 2010, 06:08

nie ma sensu wyciągać silnika, po to by wyjąć maglownicę. Da się bez wyciągania zmienić maglownicę. ;-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 19 maja 2010, 09:26

Przemo80b3 pisze:nie ma sensu wyciągać silnika, po to by wyjąć maglownicę. Da się bez wyciągania zmienić maglownicę. ;-)
Szczególnie w 1,6TD. Pod maską jest sporo miejsca więc dostęp nie jest jakoś kosmicznie trudny.

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 20 maja 2010, 06:20

no właśnie, ja z bratem tydzień temu montowaliśmy w mojej Audi 1.8 wspomaganie kierownicy, i wyjęcie starej maglownicy i założenie od modelu ze wspomaganiem nie sprawiło jakiś wielkich problemów :mrgreen: . Na pewno się da to zrobić :mrgreen:

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 24 paź 2010, 12:45

jak pompa się zacina to na bank jest pompa do wymiany po co każecie mu wyciągać magiel?zaworki są 2 jeden w pompie a drugi w przewodzie idącym do pompy

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 24 paź 2010, 22:27

gibaj pisze:jak pompa się zacina to na bank jest pompa do wymiany po co każecie mu wyciągać magiel?zaworki są 2 jeden w pompie a drugi w przewodzie idącym do pompy
No bez jaj .... :evil:
Cóż, z jednej strony ciesze się, że mam z głowy wywalanie maglownicy, z drugiej zaś żałuje kasy wydanej na maglownice którą zdążyłem kupić na alle przed wyjazdem na wakacje :evil:

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 25 paź 2010, 19:06

masz dobre tematy http://forum.vw-passat.pl/showthread.ph ... przelewowy http://forum.vw-passat.pl/showthread.ph ... przelewowy http://forum.vw-passat.pl/showthread.ph ... przelewowy http://forum.vw-passat.pl/showthread.ph ... spomagania http://forum.vw-passat.pl/showthread.ph ... spomagania poczytaj nie mówię że to jest u ciebie ale zaczął bym od tego miałem passata kiedyś i też walczyłem ze wspomaganiem ,kupiłem nową pompę wsp. i dalej było to samo ,kupiłem na szrocie przewód z zaworem i było git ,na darmo wywaliłem 400zł na nową pompę :evil: a miałem już kupować magiel ale koledzy z forum passata poradzili żebym kupił właśnie ten przewód no i pomogło , możesz spróbować wyczyścić zawór w pompie nieraz to pomaga

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl