Siema
W mojej 80 92 rok silnik 2.0 ABT + lpg zostala juz wymieniona nagrzewnica, termostat, sprawdzone linki od pokretel a dalej leci tylko lekko cieple powietrze.
jakies pomysly w czym jest problem?
[B4 2.0 ABT] słabe ogrzewanie w aucie
[B4 2.0 ABT] słabe ogrzewanie w aucie
Ostatnio zmieniony 05 gru 2017, 09:03 przez mason106, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Nawet z tym prymitywnym LPG można mieć Saharę w aucie.Chasiel pisze:Słabo lub nieprawidłowo odpowietrzony układ chłodzenia, w I jak II gen lpg parownik jest podgrzewany cieczą chłodząca.
Czy klapa powietrza ciepłe-zimne w zespole nagrzewnicy ma prawidłowo zregenerowaną piankę? Albo chociaż czymś oklejone, zaślepione otwory na niej?
z tymi klapami to czytalem na forum. i takie zabawy to nie na moje umiejetnosci.
Mimo wymiany termostatu ukl zazwyczaj ma 70 stopni.
przy poprzenim tak samo bylo jeszcze org. mechanik mowil ze byl sprawny stary jak wymienialem .
odpowietrzalem uklad przy nagrzewnicy, weze sa gorace, obydwa.
a powietrze w srodku caly czas letnie,
[ Dodano: 2017-12-05, 00:57 ]
moze on jest caly czas zpowietrzony?
Mimo wymiany termostatu ukl zazwyczaj ma 70 stopni.
przy poprzenim tak samo bylo jeszcze org. mechanik mowil ze byl sprawny stary jak wymienialem .
odpowietrzalem uklad przy nagrzewnicy, weze sa gorace, obydwa.
a powietrze w srodku caly czas letnie,
[ Dodano: 2017-12-05, 00:57 ]
moze on jest caly czas zpowietrzony?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
mason106, za dużo kombinujesz i tyle. Winne są klapy i tyle.
ps a jak proszę o poprawienie tematu to to zrób! bo temat pójdzie do kosza.
Tak ma wyglądać temat.
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=9608
ps a jak proszę o poprawienie tematu to to zrób! bo temat pójdzie do kosza.
Tak ma wyglądać temat.
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=9608
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Po ilu kilometrach masz taką pokazywaną na liczniku temperaturę? U mnie to musi być dobre 3-5 kilometrów. Chociaż i wtedy już się robi w aucie bardzo ciepło przy obecnej pogodzie.mason106 pisze:Mimo wymiany termostatu ukl zazwyczaj ma 70 stopni.
Możesz też mieć osad na nóżkach stabilizatora napięcia (czyści się je z każdej strony, nie tylko przód-tył!), bądź pęknięte luty naokoło nakrętek wskaźnika na płycie drukowanej licznika - u mnie było to drugie. Nic tam na razie nie kalibruj, nie kręć.
Ale najpierw zacznij od dłuższego odcinka, żeby silnik nie miał szans na nierozgrzanie i jeśli nadal wskazuje te 70 stopni to zmierz temperaturę głowicy termoparą, pirometrem lub czymkolwiek co dobrze mierzy temperaturę.