[B4] Zakup klimatronika do ABT z V6 / demontaz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
delik, Mam do ciebie pytanie, chodzi o podąłczenie czujnika tem. wody. Wpiąłeś się pod wtyczkę od czujnika przy głowicy czy dałeś nowy czujnik i tam podpiąłeś.
[ Dodano: 2013-08-12, 20:43 ]
Mam jeszcze takie pytanie, zamontowałem klimatronika, działa dobrze, tylko nie wiem czy wentylatory są dobrze podłączone. Jak włączę klimę to wentylatory chodza z 10sek. na maksymalnych obrotach i za chwile wyłąnczają i tak w kółko. Pytam bo kolega ma manualną w TDI i jemu chodzą cały czas tyle ze się wolniej kręcą, gdzie może być problem??
[ Dodano: 2013-08-12, 20:43 ]
Mam jeszcze takie pytanie, zamontowałem klimatronika, działa dobrze, tylko nie wiem czy wentylatory są dobrze podłączone. Jak włączę klimę to wentylatory chodza z 10sek. na maksymalnych obrotach i za chwile wyłąnczają i tak w kółko. Pytam bo kolega ma manualną w TDI i jemu chodzą cały czas tyle ze się wolniej kręcą, gdzie może być problem??
mam tak samo włączają się pochodzą i wyłączą i potem znów ta sama taśmavmax300 pisze:[ Dodano: 2013-08-12, 20:43 ]
Mam jeszcze takie pytanie, zamontowałem klimatronika, działa dobrze, tylko nie wiem czy wentylatory są dobrze podłączone. Jak włączę klimę to wentylatory chodza z 10sek. na maksymalnych obrotach i za chwile wyłąnczają i tak w kółko. Pytam bo kolega ma manualną w TDI i jemu chodzą cały czas tyle ze się wolniej kręcą, gdzie może być problem??
i jeżeli chodzi ci o czujnik niebieski który się powinno wpiąć przy ścianie grodziowej to trzeba wpakować tam króciec koszt 20 zł w ASO a czujnik Bosch 70 zł w sklepie , muszę sobie to kupić w niedługim czasie bo póki co jeżdżę bez podpiętego czujnika :lol: + w ASO muszę sobie zamówić te spinki na wężyk podciśnieniowy
- sylwester28ET
- Forum Audi 80
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
- Lokalizacja: Busko Zdrój
też jestem na etapie wrzucania klimy, ale na razie podłączam to co w kabinie. praktycznie już dmucha,zamyka obieg. grzeje i chłodzi. do prawidłowej pracy brakuje mi chyba tylko 2 rzeczy:
1. podświetlania przyisków - który przewód za to odpowiada? czarno-niebieski jak przy przyciskach w konsoli i wpiąć pod inne o tym kolorze?
2. pamięci klimatronika - też nie wiem który toprzewód? jak siędowiem to wpinam w stały prąd z aku L30 ?
1. podświetlania przyisków - który przewód za to odpowiada? czarno-niebieski jak przy przyciskach w konsoli i wpiąć pod inne o tym kolorze?
2. pamięci klimatronika - też nie wiem który toprzewód? jak siędowiem to wpinam w stały prąd z aku L30 ?
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Od podświetlania odpowiadają dwa przewody, jeden chyba masz bo to szło standardowo dla wszystkich znajduje się w okrągłej wtyczce 3pin przewód siwo-niebieski (wyjście z licznika regulacja podświetlenia) drugi przewód bardzo ważny to siwo-zielony kostka 6pin. Mowa o kostkach połączeniowych climatronic-deska
Za pamięć odpowiada przewód czerwono-niebieski kostka 6pin fuse4
Za pamięć odpowiada przewód czerwono-niebieski kostka 6pin fuse4
Jarewa, dzięki za podpowiedz
siwo zielony miałem jeden koniec wyjęty z wtyczki a drugi zakonczonym oczkiem:
czerwono-niebieski podpiąłem pod stały plus L30..tak samo jak te dwa siwo zielone?
i miałem 3- czarno-niebieskie- jeden cienki odpowiadał za połowę podświetlania...drugi nic nie zmieniał....i trzeci gruby tez nie wnosił widocznych zmian.
teraz mam podswietalane połowe przycisków(czemu tak??) pamięć jest i regulacja jasnosci:
no i pytania:
czemu świeci dokładnie połowa przycisków?
przy wyłączaniu zapłonu na chwilę panel zaświeca się mocnym pełnym światłem(nawet gdy jest ściemny na regulacji) też tak macie?
siwo zielony miałem jeden koniec wyjęty z wtyczki a drugi zakonczonym oczkiem:
czerwono-niebieski podpiąłem pod stały plus L30..tak samo jak te dwa siwo zielone?
i miałem 3- czarno-niebieskie- jeden cienki odpowiadał za połowę podświetlania...drugi nic nie zmieniał....i trzeci gruby tez nie wnosił widocznych zmian.
teraz mam podswietalane połowe przycisków(czemu tak??) pamięć jest i regulacja jasnosci:
no i pytania:
czemu świeci dokładnie połowa przycisków?
przy wyłączaniu zapłonu na chwilę panel zaświeca się mocnym pełnym światłem(nawet gdy jest ściemny na regulacji) też tak macie?
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Masz uszkodzony panel, dlatego pierwszy wyświetlacz nie działa. Podejrzewam że mikropęknięcia na płytce musisz mieć drugi sprawny i podłączyć lub kombinować z tym.
Edit.
Jeżeli chodzi o ten kabelek z oczkiem to nie to albo ja daltonista ale to jest zielono-fioletowy.
A zielono-fioletowy to linia K czyli do diagnostyki i stąd te oczko bo powinno być przykręcone do lin diagnostyki ECU czyli te śrubki w koncie skrzynki bezpieczników patrząc od zewnątrz.
I skąd masz tam dwa aż takie?
Edit.
Jeżeli chodzi o ten kabelek z oczkiem to nie to albo ja daltonista ale to jest zielono-fioletowy.
A zielono-fioletowy to linia K czyli do diagnostyki i stąd te oczko bo powinno być przykręcone do lin diagnostyki ECU czyli te śrubki w koncie skrzynki bezpieczników patrząc od zewnątrz.
Nie on nie może być podłączony do stałego plusa. Ten siwo-zielony ma być podłączony do postojówki.Rychu82 pisze:tak samo jak te dwa siwo zielone?
I skąd masz tam dwa aż takie?
Ostatnio zmieniony 15 sty 2014, 19:52 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.