[b4 1z] Lampka w kabinie
Tak jak pisałem masa w krańcówce to śruba którą przykręca się krańcówkę, skoro nie ma masy to znaczy że blaszka w środku krańcówki jest zaśniedziała lub z jakiegoś innego powodu nie łączy i dlatego po 30s wyje u Ciebie alarm, też to przerabiałem u siebie, na początek wyjmij krańcówkę i przeczyść jeśli to nie pomorze to wymień całą krańcówkę ale po czyszczeniu odłącz "modyfikację" przed sprawdzeniem.Nie pamiętam teraz pod jaki kolor przewodu ale zgodnie z instrukcją mojego alarmu wpiąłem się pod przewód wszystkich krańcówek auta i też załączał mi się alarm, po wlutowaniu się w przewód krańcówki drzwi kierowcy jak wyżej brązowo biały i w 100% sprawnej krańcówki drzwi kierowcy problem z alarmem zniknął.
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
No i miał nie będziesz. Krańcówki sterują tylko masądiablo228 pisze:a ja mam tak iż nie mam prądu w żadnym kablu ktory dochodzi do krańcuwek
MaTTiass pisze:No tak ale wtedy po zamknięciu auta po 30 sekundach auto zaczyna wyć.
Czegoś tu nie rozumiem. W takim razie co zaczyna wyć po opływie tych 30-tu sekund?MaTTiass pisze:Osobiście nie mam alarmu nie chciałem ażeby był jest iwyłącznie centralny zamek bez alarmu
Krańcówka to pewnego rodzaju "przerwa" w obwodzie, tu akurat na przewodzie masowym więc nie ma tu żadnego napięcia.Do brzęczyka sygnalizującego otwarcie drzwi kierowcy podpięte jest 12V po otwarciu drzwi sprężyna w środku odpycha blaszkę która stykąjc do masy zamyka obwód.Ta sama zasada przy świetle podsufitki.
aha czyli prąd wychodzi od krancówki z drzwi kierowcy, bo brzęczyk piszczy i prąd dochodzi na tym kablu do krańcowego czujnika w drzwiach kierowcy i po otwarciu drzwi piszczy - czyli działa wiec gdzie szukać przyczyny braku oswietlenia ? rozbierałem wszystkie końcówki i dotykałem kablem do auta i nic nieswieciło wiec co teraz ??