Otóż, (wspomnę,że jestem laikiem i to mój pierwszy diesel, więc proszę o wyrozumiałość) ostatnio miałem niesamowite problemy z samochodem. Podczas jazdy zarzucał, gasł i obroty szalały (sam dodawał gazu lub nie reagował na pedał gazu). Pomogła wymiana czujnika położenia wału. Już myślałem, że jest wszystko w najlepszym porządku jednak znalazłem pewien kabelek, który był odpięty. Jest to kabel ( jeden z trzech), które łączą się z pompą wtrysków. To jeden z tych dwóch, które idą w dół pompy. Po podłączeniu samochód zakopcił, miałem chwilowe problemy z odpaleniem, ale silnik zaczął pracować ciszej, równiej i na pewno bardziej dynamicznie (znalazły się zagubione konie pod maską

W skrócie brak reakcji na pedał gazu i dym z rury wydechowej.
Po odpięciu ów kabla silnik odpalił od razu, samochód jedzie mniej dynamicznie, a silnik pracuje głośniej (suchy niemiły dźwięk małego traktora).
Co prawda jeździ teraz bez problemu ale to nie rozwiązuje niczego.
Co to za kabel i czemu po jego podłączeniu taka reakcja samochodu.
Audi 80 B4 1992 1.9 TDi 90KM - nastawnik potencjometryczny Bosch ;(
Proszę pomóżcie...