Żeby nie było niedomówień,to który tłoczek wsadziłeś do pompy?
A i nie mierzy się długości tłoczków,tylko odległość od osi bolca łączącego kosz z tymingiem,do jego początku,czyli początku części niskociśnieniowej.Bo nie długość tłoczka stanowi barierę,tylko ten wymiar,ale to pewnie wiesz.
Który tłoczek jest krótszy,który dłuższy?Proszę o numery z zaznaczeniem,że tłoczek z indukcyjnej ma numer 0...,długość całkowitą ...,a z potencjometrycznej numer 0... i długość... .
Sprawdzi się chociażby jeden,bo jeden z tych dwóch mam
.Nie wiem,jaki tłoczek tam siedzi,ale myślę,że się dowiem.
Fotki są tak fatalnej jakości,że trudno cokolwiek wywnioskować.Mogłeś się bardziej postarać,ale z wiadomych względów tego nie zrobiłeś.Nie widać w ogóle na czym tłoczki stoją,ale mniejsza z tym.Podasz wymiary,to będzie wiadomo :mrgreen: .
Ale załóżmy,że masz dwa tłoczki,podasz ich numery?Wybite są po stronie wysokociśnieniowej,czyli tej tylnej.Ale to też pewnie wiesz.
Gdybyś dał radę,to zmierz szerokość otworu w korpusie,tego eliptycznego,który rzekomo ogranicza ruch tłoczka.
Ile wystaje tłoczek z korpusu,tak jeden,jak drugi,powiesz?Bo widzę,że któryś mierzyłeś.
Pokaż no fotkę bolca łączącego kosz z tłoczkiem,tylko postaraj się o coś lepszej jakości.
Bo jak pisałem,są dwa rodzaje tychże bolców,jedne pozwalają na zwiększony zakres,drugie ograniczają.Wystarczy zamienić bolce i masz co chcesz.
Sorki za tyle pytań,ale mam pewne wątpliwości i chociaż część z nich chciałbym rozwiać.
Nie zdarzyło mi się,aby tłoczek po zdjęciu dekielka stał,w żadnej pompie z tdi,więc tym bardziej jestem ciekawy,jak to wygląda w tych starych kiblach.
Reasumując,wiedziałem,że będziesz musiał tak to zrobić,żeby ten tłoczek stał w miejscu.Zajęło ci to kilka dni,ale w końcu się udało <ok> .
Gdybym poprosił o wysłanie mi korpusu z tymi tłoczkami,byłbyś skłonny je pożyczyć?
Odeślę na drugi dzień.Korpusu z tej archaicznej pompy w rękach nie miałem i chętnie bym to sobie oblukał.Przerzuciłem wszystkie z tdi indukcyjnymi,ale takiego zabytku jeszcze nie miałem.
Nie,żebym Ci nie wierzył <nono> ,nie dajesz ku temu najmniejszych powodów
,chciałbym tylko poszerzyć swoje ubogie horyzonty :mrgreen: .
Człowiek całe życie się uczy.
krzysiek1606, chcesz powiedzieć,że na 11/216 przy napięciu 4.46v uzyskałeś 200/420,nawet z tym filtrem i nic nie dającą podawczą :shock: :shock: :shock: ?
Takie wyniki robi się z bólem na 230tkach.Na 11tce i tych wtryskach trzeba dać około 4.6v żeby wypluło 200 koni.A u Ciebie na 216tkach i 4.46 wyszło to samo?
Gdzie mają tą hamownię,jadę tam jak tylko poprawimy softa.Będzie rekord na 11/230,nie ma bata :lol: ,idę z każdym o zakład.
Nie gniewaj się,ale nie chce mi się wierzyć,za dużo wyników na zdrowych 11/230 widziałem,żeby się nie zastanawiać,...co z tą hamownią.Biorąc pod uwagę falowanie doładowania,nie mające odniesienia na wykresie,musi być i jest z tą hamownią coś nie tak.
To ja przerabiam pompę,robię coś trochę lepszego,jak te z ahh(sprawdzone na stole probierczym),ładuję 230tki,fmica,wałek,modzę doloty i wszystko inne i przy takim napięciu nie uzyskam raczej takiego wyniku.Więc czuję się zawiedziony brakiem wiedzy w dziedzinie krzesania mocy z tdi :cry: .
Jedno wiem na pewno,podawcza nie da nawet konia,przy zdrowej pompie wtryskowej,sprawdzane.A mając padniętą,nawet 180ciu byś z nią nie zrobił.
Niemniej jednak gratki wyniku,bo na papierze wygląda bosko.
Nie pokusiło Cię o sprawdzenie wyniku na stacjonarnej hamowni obciążeniowej?
Pozdrawiam.
Arwam rozważ moją sugestię odnośnie wysyłki,ja mogę Ci w zamian wysłać korpus z reni 988,identyczny,jak z afn-a,asv,ahf itp,pod względem ograniczeń.