U mnie przed zaślepieniem egr samochód potrafił na odcinku już ok 4km złapać temp. ponad 50st. i to w mroźne dni. Po zaślepieniu egr, mimo sprawnego podgrzewacza, nie było mowy żeby na tym odcinku wskazówka choćby drgnęła, dlatego założyłem do babci webasto. Teraz grzeje się nawet na wyłączonym silniku

Co do problemu z tematu to obstawiałbym klapy sterujące powietrzem w wymienniku. Przerabiałem temat osobiście w A80ABK, którą użytkowałem przed "zetorem". Mimo nagrzania jednostki, z nawiewów leciało letnie powietrze. Stało się dokładnie tak jak napisał kolega Borys- gąbka odpadła. Zregenerowałem naklejając nową ale równie dobrze, a nie wiem nawet, czy nie lepiej i szybciej, można okleić klapy dobrą taśmą naprawczą- taką zbrojoną. Profilaktycznie wymieniłem nagrzewnicę bo ze względu na ogrom pracy nie chciałem tam znów prędko zaglądać.
Auto jest teraz od 2 lat w rekach mojego brata i stąd wiem że operacja się powiodła. W lato chłodzi a zimą grzeje i to porządnie.