
Otóż zauważyłem też zaraz po kupnie że silnik ten jest identyczny, ale przy pompie wtryskowej ma taki jakby przełącznik który wciska dźwigienka po odpuszczeniu gazu. Co to jest i do czego służy ten przycisk? Kolejne pytanie jest już bardziej skomplikowane, otóż wydaję mi się że spalanie jest większe, ktoś podobno uszczelniał pompę wtryskową i nie wiem czy przypadkiem nie poprzestawiał jej parametrów, chociaż auto odpala normalnie i jeździ, tylko to spalanie wydaję mi się że jest to coś koło 8l, gdzie moja stara audiczka maksymalnie spaliła 6l. Kolejna sprawa to o co chodzi z kalibracją wskaźnika paliwa, pokazuję mi on dziwne informacje, gdy niby to jeszcze miałem paliwo w baku i pokazywał na wskazówce ponad czerwonym polem to zostałem niemiło zaskoczony bo samochód zaczął łapać powietrze i zdechł. Skończyło się paliwo mimo że wskaźnik pokazywał że jeszcze jest, tak więc wymaga on chyba jakiejś kalibracji, tylko jak tego dokonać.
No i jeszcze planuję dokonać wymiany rozrządu, i czy zawsze powinno się zblokować pompę, oraz wałek i poluzować koło od wałka rozrządu? No i czy regulacje pompy wtryskowej lepiej wykonać przed czy po wymianie rozrządu? Czy w ogóle to ma jakieś znaczenie?

