[2.0 ABK]szarpie mi autem podczas jazdy
Przepraszam za błędy ale teraz z telefonu pisze i musiało mi jakieś inne słowo wstawić
W sprawach technicznych to bardziej brat by mógł się wypowiadać niż ja on tam wszystko pamieta jak był zapłon ustawiany ale może przy okazji teraz wykładzie czy szarpanie to wina zapłonu czy cewki
[ Dodano: 2016-02-10, 21:41 ]
PieterB, a masz jakieś rady o co możne chodzić z tym odcięciem zapłonu ??
dlaczego o tysiaka mi niżej odcina ??? nie wiem ile powinien iść na każdym biegu ale na 3 biegu przy odcince mam 135 km/h.
W sprawach technicznych to bardziej brat by mógł się wypowiadać niż ja on tam wszystko pamieta jak był zapłon ustawiany ale może przy okazji teraz wykładzie czy szarpanie to wina zapłonu czy cewki
[ Dodano: 2016-02-10, 21:41 ]
PieterB, a masz jakieś rady o co możne chodzić z tym odcięciem zapłonu ??
dlaczego o tysiaka mi niżej odcina ??? nie wiem ile powinien iść na każdym biegu ale na 3 biegu przy odcince mam 135 km/h.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35
[B4 2.0 ABK] Szarpie pow 3 tys na benzynie
Witam przeszukałem forum ale nie znałem kogo kto by miał takie same objawy jak ja otóż mam problem z pracą silnik na benzynie jadąc sobie zmieniłem na benzynę i chciałem przyspieszyć po wciśnięciu pedału gazu mocniej auto zaczęlo strasznie szarpac więc przelaczylem na gaz nie było najmniejszych problemów potem dla testu znowu przelaczylem na benzynę i to samo przy wciśnięciu mocniej gazu auto strasznie szarpie nie może przekroczyć 3tys obrotów i przejechałem tak delikatnie do 3 tys obrotów kawałek nagle auto zgasło i nie chce odpalić ostatnio wymienialem niebieski czujnik ponieważ auto miało za wysokie obroty i występowała nierówna praca silnik po wymienię wszystko było ok tylko teraz to się stało proszę o pomoc ponieważ auto jest mi strasznie potrzebne :oops:
[ Dodano: 2016-02-28, 23:54 ]
Teraz silnik troszkę przestygl i odpalił lecz objawy nadal występują mianowicie pow 3 tys obrotów nie da się jechac strasznie szarpie i chodzi jakby zaraz miał zgasnac na biegu jałowym kręci się do odcinki :roll:
[ Dodano: 2016-02-28, 23:54 ]
Teraz silnik troszkę przestygl i odpalił lecz objawy nadal występują mianowicie pow 3 tys obrotów nie da się jechac strasznie szarpie i chodzi jakby zaraz miał zgasnac na biegu jałowym kręci się do odcinki :roll:
[ Dodano: 2016-02-28, 23:58 ]
Gdy przestygl odpala za każdym razem chodzi idealnie na biegu jałowym na gazie również normalnie idzie lecz na benzynie nie da się jechac
[ Dodano: 2016-02-28, 23:54 ]
Teraz silnik troszkę przestygl i odpalił lecz objawy nadal występują mianowicie pow 3 tys obrotów nie da się jechac strasznie szarpie i chodzi jakby zaraz miał zgasnac na biegu jałowym kręci się do odcinki :roll:
[ Dodano: 2016-02-28, 23:54 ]
Teraz silnik troszkę przestygl i odpalił lecz objawy nadal występują mianowicie pow 3 tys obrotów nie da się jechac strasznie szarpie i chodzi jakby zaraz miał zgasnac na biegu jałowym kręci się do odcinki :roll:
[ Dodano: 2016-02-28, 23:58 ]
Gdy przestygl odpala za każdym razem chodzi idealnie na biegu jałowym na gazie również normalnie idzie lecz na benzynie nie da się jechac
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35
Po przekreceniu kluczyka ciągle słychać pompę hmm może nie umie dobić cisnienia
[ Dodano: 2016-02-29, 17:52 ]
Poprosiłem o pomoc druga osobę po przekreceniu kluczyka pompa włącza się na parę sekund i się wyłącza (cały czas zapłon) a ciągle buczenie słychać spod maski
[ Dodano: 2016-02-29, 17:56 ]
Auto przestyglo i odpala bez problemów lecz nadal szarpie
[ Dodano: 2016-02-29, 18:01 ]
Teraz na biegu jałowym gaz w podloge max 2tys obrotów i tak jakby przerywal raz 2 cylindry raz 4 i skaczą obroty 1900-2000 ciągle gaz w podloge i nie chce się wyżej wkrecic
[ Dodano: 2016-02-29, 18:01 ]
Teraz na biegu jałowym gaz w podloge max 2tys obrotów i tak jakby przerywal raz 2 cylindry raz 4 i skaczą obroty 1900-2000 ciągle gaz w podloge i nie chce się wyżej wkrecic
[ Dodano: 2016-02-29, 17:52 ]
Poprosiłem o pomoc druga osobę po przekreceniu kluczyka pompa włącza się na parę sekund i się wyłącza (cały czas zapłon) a ciągle buczenie słychać spod maski
[ Dodano: 2016-02-29, 17:56 ]
Auto przestyglo i odpala bez problemów lecz nadal szarpie
[ Dodano: 2016-02-29, 18:01 ]
Teraz na biegu jałowym gaz w podloge max 2tys obrotów i tak jakby przerywal raz 2 cylindry raz 4 i skaczą obroty 1900-2000 ciągle gaz w podloge i nie chce się wyżej wkrecic
[ Dodano: 2016-02-29, 18:01 ]
Teraz na biegu jałowym gaz w podloge max 2tys obrotów i tak jakby przerywal raz 2 cylindry raz 4 i skaczą obroty 1900-2000 ciągle gaz w podloge i nie chce się wyżej wkrecic
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35
Wybacz ale telefon mi gubi zasięg i dodaje 2 razy to samo jak odświeże otóż problemy występują tylko i wyłącznie na benzynie na gazie zbiera się jak powinien wolne obroty w normie wszystko gra wytargalem teraz filtr paliwa wygląda na oryginalny.. może on jest sprawca bo auto ma prawie 300k przebiegu
[ Dodano: 2016-02-29, 22:01 ]
Filtr paliwa wyciągnąłem nie mogłem go nawet przedmuchac taki był zapchany ale wyczyscilem go przemylem przedmuchalem i jak w niego dmucham to bez problemu prawie bez oporu powietrze przez niego przelatuje założyłem już wyczyszczony odlaczylem przewód za nim to ciśnienie jest super więc pompa i filtr w porządku gdy odłącze czujnik halla z aparatu silnik od razu gaśnie przepływomierz to samo gdy odlaczylem obydwa czujniki temp silnika auto i tak nie odpali ciepłe i objawy przerywania nadal występują jeszcze jakieś sugestie?
[ Dodano: 2016-02-29, 22:01 ]
Filtr paliwa wyciągnąłem nie mogłem go nawet przedmuchac taki był zapchany ale wyczyscilem go przemylem przedmuchalem i jak w niego dmucham to bez problemu prawie bez oporu powietrze przez niego przelatuje założyłem już wyczyszczony odlaczylem przewód za nim to ciśnienie jest super więc pompa i filtr w porządku gdy odłącze czujnik halla z aparatu silnik od razu gaśnie przepływomierz to samo gdy odlaczylem obydwa czujniki temp silnika auto i tak nie odpali ciepłe i objawy przerywania nadal występują jeszcze jakieś sugestie?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Prędzej pompka zdechnie czy to sama z siebie czy jazda bez benzyny na gazie jej pomoże.
Jak chcesz sprawdzić ciśnienie paliwa bez żadnego sprzętu to przeczytaj punkt 8 z tego tematu: https://audi80.pl/topics77/faq-co-zr ... t98745.htm
Albo jak masz zdjęte węże z filtra paliwa to możesz podłączyć manometr do węża aby zobaczyć ile pompka da ciśnienia.
Jak chcesz sprawdzić ciśnienie paliwa bez żadnego sprzętu to przeczytaj punkt 8 z tego tematu: https://audi80.pl/topics77/faq-co-zr ... t98745.htm
Albo jak masz zdjęte węże z filtra paliwa to możesz podłączyć manometr do węża aby zobaczyć ile pompka da ciśnienia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35
Teraz odlaczylem powrót paliwa i już przy przekreceniu kluczyka na zapłon do buteleczki nazbierało mi się około 50ml a przy włączonym silniku na ok 2 sek ze 150ml
[ Dodano: 2016-03-01, 17:00 ]
Czy jest możliwe aby winny był przekaźnik nr30?
[ Dodano: 2016-03-01, 17:03 ]
Silnik odpalił z przekaźnikiem nr 30 w ręce jak mniemam tak nie powinno być?
[ Dodano: 2016-03-01, 17:00 ]
Czy jest możliwe aby winny był przekaźnik nr30?
[ Dodano: 2016-03-01, 17:03 ]
Silnik odpalił z przekaźnikiem nr 30 w ręce jak mniemam tak nie powinno być?