Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK]szarpie mi autem podczas jazdy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Siarex86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 02 lut 2016, 13:22

Post autor: Siarex86 » 10 lut 2016, 21:41

Przepraszam za błędy ale teraz z telefonu pisze i musiało mi jakieś inne słowo wstawić :-)
W sprawach technicznych to bardziej brat by mógł się wypowiadać niż ja on tam wszystko pamieta jak był zapłon ustawiany :-) ale może przy okazji teraz wykładzie czy szarpanie to wina zapłonu czy cewki :-)

[ Dodano: 2016-02-10, 21:41 ]
PieterB, a masz jakieś rady o co możne chodzić z tym odcięciem zapłonu ??
dlaczego o tysiaka mi niżej odcina ??? nie wiem ile powinien iść na każdym biegu ale na 3 biegu przy odcince mam 135 km/h.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 11 lut 2016, 19:18

Siarex86 pisze:PieterB, a masz jakieś rady o co możne chodzić z tym odcięciem zapłonu ??
nie, nie wiem; a obrotomierz nie okłamuję cie :?:

Robbert126p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35

[B4 2.0 ABK] Szarpie pow 3 tys na benzynie

Post autor: Robbert126p » 28 lut 2016, 23:58

Witam przeszukałem forum ale nie znałem kogo kto by miał takie same objawy jak ja otóż mam problem z pracą silnik na benzynie jadąc sobie zmieniłem na benzynę i chciałem przyspieszyć po wciśnięciu pedału gazu mocniej auto zaczęlo strasznie szarpac więc przelaczylem na gaz nie było najmniejszych problemów potem dla testu znowu przelaczylem na benzynę i to samo przy wciśnięciu mocniej gazu auto strasznie szarpie nie może przekroczyć 3tys obrotów i przejechałem tak delikatnie do 3 tys obrotów kawałek nagle auto zgasło i nie chce odpalić ostatnio wymienialem niebieski czujnik ponieważ auto miało za wysokie obroty i występowała nierówna praca silnik po wymienię wszystko było ok tylko teraz to się stało proszę o pomoc ponieważ auto jest mi strasznie potrzebne :/ :oops:

[ Dodano: 2016-02-28, 23:54 ]
Teraz silnik troszkę przestygl i odpalił lecz objawy nadal występują mianowicie pow 3 tys obrotów nie da się jechac strasznie szarpie i chodzi jakby zaraz miał zgasnac na biegu jałowym kręci się do odcinki :roll:

[ Dodano: 2016-02-28, 23:54 ]
Teraz silnik troszkę przestygl i odpalił lecz objawy nadal występują mianowicie pow 3 tys obrotów nie da się jechac strasznie szarpie i chodzi jakby zaraz miał zgasnac na biegu jałowym kręci się do odcinki :roll:

[ Dodano: 2016-02-28, 23:58 ]
Gdy przestygl odpala za każdym razem chodzi idealnie na biegu jałowym na gazie również normalnie idzie lecz na benzynie nie da się jechac

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 29 lut 2016, 13:29

Jak masz zwykły gaz to sprawdź działanie przepływomierza. Ponadto ciśnienie paliwa, szczelność dolotu i sondę lambda.
Sondę możesz zewrzeć z masą na próbę.

Robbert126p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35

Post autor: Robbert126p » 29 lut 2016, 17:11

Sprawdzałem teraz mam wycietego kata nie ma sondy a kable leżą do niczego nie podłączone tak go kupiłem ale do tej pory chodził bez problemu na benzynie :shock:

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 lut 2016, 17:27

Ja bym jeszcze sprawdził czy aby pompa się nie kończy i nie ma problemów z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia paliwa.

Robbert126p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35

Post autor: Robbert126p » 29 lut 2016, 17:29

Auto teraz w ogl nie odpala odkrecilem cybant za przepływomierzem i na plaka odpalił od pierwszego czyli coś z układem zasilającym biorę sje za filtr paliwa

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 lut 2016, 17:34

Robbert126p, czy po przekręceniu kluczyka słychać przez chwilkę pompę paliwa :?:

Robbert126p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35

Post autor: Robbert126p » 29 lut 2016, 18:01

Po przekreceniu kluczyka ciągle słychać pompę hmm może nie umie dobić cisnienia

[ Dodano: 2016-02-29, 17:52 ]
Poprosiłem o pomoc druga osobę po przekreceniu kluczyka pompa włącza się na parę sekund i się wyłącza (cały czas zapłon) a ciągle buczenie słychać spod maski

[ Dodano: 2016-02-29, 17:56 ]
Auto przestyglo i odpala bez problemów lecz nadal szarpie

[ Dodano: 2016-02-29, 18:01 ]
Teraz na biegu jałowym gaz w podloge max 2tys obrotów i tak jakby przerywal raz 2 cylindry raz 4 i skaczą obroty 1900-2000 ciągle gaz w podloge i nie chce się wyżej wkrecic

[ Dodano: 2016-02-29, 18:01 ]
Teraz na biegu jałowym gaz w podloge max 2tys obrotów i tak jakby przerywal raz 2 cylindry raz 4 i skaczą obroty 1900-2000 ciągle gaz w podloge i nie chce się wyżej wkrecic

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 lut 2016, 18:14

Robbert126p, nie pisz po kilka razy tego samego posta :!:
z tego co rozumiem to tylko na bp tak sie dzieje czy na lpg też :?: bo może cos z układem zapłonowym i nie tu szukasz problemu.

Robbert126p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35

Post autor: Robbert126p » 29 lut 2016, 22:01

Wybacz ale telefon mi gubi zasięg i dodaje 2 razy to samo jak odświeże :/ otóż problemy występują tylko i wyłącznie na benzynie na gazie zbiera się jak powinien wolne obroty w normie wszystko gra wytargalem teraz filtr paliwa wygląda na oryginalny.. może on jest sprawca bo auto ma prawie 300k przebiegu

[ Dodano: 2016-02-29, 22:01 ]
Filtr paliwa wyciągnąłem nie mogłem go nawet przedmuchac taki był zapchany ale wyczyscilem go przemylem przedmuchalem i jak w niego dmucham to bez problemu prawie bez oporu powietrze przez niego przelatuje założyłem już wyczyszczony odlaczylem przewód za nim to ciśnienie jest super więc pompa i filtr w porządku gdy odłącze czujnik halla z aparatu silnik od razu gaśnie przepływomierz to samo gdy odlaczylem obydwa czujniki temp silnika auto i tak nie odpali ciepłe i objawy przerywania nadal występują jeszcze jakieś sugestie?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 29 lut 2016, 22:06

Prędzej pompka zdechnie czy to sama z siebie czy jazda bez benzyny na gazie jej pomoże.

Jak chcesz sprawdzić ciśnienie paliwa bez żadnego sprzętu to przeczytaj punkt 8 z tego tematu: https://audi80.pl/topics77/faq-co-zr ... t98745.htm

Albo jak masz zdjęte węże z filtra paliwa to możesz podłączyć manometr do węża aby zobaczyć ile pompka da ciśnienia.

Robbert126p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35

Post autor: Robbert126p » 01 mar 2016, 16:05

Ok sprawdzę dzisiaj ta pompę tym sposobem z 8 punktu i dam znac

[ Dodano: 2016-03-01, 16:05 ]
Panowie taka sprawa odlaczylem teraz z regulatora ciśnienia paliwa wężyk gumowy ten który idzie do kolektora i na włączonym silniku tak jak na zapłonie nie leci z niego wcale paliwo tak ma być?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 01 mar 2016, 16:07

Robbert126p pisze:Panowie taka sprawa odlaczylem teraz z regulatora ciśnienia paliwa wężyk gumowy ten który idzie do kolektora i na włączonym silniku tak jak na zapłonie nie leci z niego wcale paliwo tak ma być?
tak ma być

Robbert126p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35

Post autor: Robbert126p » 01 mar 2016, 17:03

Teraz odlaczylem powrót paliwa i już przy przekreceniu kluczyka na zapłon do buteleczki nazbierało mi się około 50ml a przy włączonym silniku na ok 2 sek ze 150ml

[ Dodano: 2016-03-01, 17:00 ]
Czy jest możliwe aby winny był przekaźnik nr30?

[ Dodano: 2016-03-01, 17:03 ]
Silnik odpalił z przekaźnikiem nr 30 w ręce jak mniemam tak nie powinno być?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl