Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL]Przekładka silnika 1.8T do Audi 80 - FAQ

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
ELBandito
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 17 lis 2015, 11:53
Lokalizacja: Jaworsko

Post autor: ELBandito » 29 kwie 2016, 13:40

Panowie czy wam przy silniku 1.8t aeb w budzie b4 nie ociera wąż wychodzący z tyłu bloku do nagrzewnicy? Jest tam dosyć blisko.. Drugie pytanie czy przewody paliwowe jak zmontuje na opaskach skręcanych to wytrzymają czy trzeba zakuć ?

[ Dodano: 2016-04-29, 13:39 ]
I czy pompka paliwa od a6c5 1.8t będzie pasować do baku w b4 ?

[ Dodano: 2016-04-29, 13:40 ]
Obrazek

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 29 kwie 2016, 14:02

ELBandito pisze:Panowie czy wam przy silniku 1.8t aeb w budzie b4 nie ociera wąż wychodzący z tyłu bloku do nagrzewnicy
trochę obcierał ale jest na to sposób u siebie wykonałem króciec z rurek nierdzewnych i przesunąłem wyjście sporo dalej i jest git

ELBandito
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 17 lis 2015, 11:53
Lokalizacja: Jaworsko

Post autor: ELBandito » 29 kwie 2016, 14:07

jacek199315 pisze:wykonałem króciec z rurek nierdzewnych i przesunąłem wyjście sporo dalej i jest git


Tzn leci pod maglownica i wychodzi z tyłu tak jakby ?

Online
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 29 kwie 2016, 14:29

ELBandito pisze:Drugie pytanie czy przewody paliwowe jak zmontuje na opaskach skręcanych to wytrzymają czy trzeba zakuć ?
Fabrycznie zakuwanie skończyła na B4, później już dawali na sprężynowe opaski (czy to przy zbiorniku czy pod maską). Więc opaska spokojnie wytrzyma.

ELBandito
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 17 lis 2015, 11:53
Lokalizacja: Jaworsko

Post autor: ELBandito » 29 kwie 2016, 14:43

A co z pompą paliwa ? Spasi tą od a6 ? I czy jest jakaś inna opcja przy tym wężu od nagrzewnicy bez dorabiania krućców?

Awatar użytkownika
sosek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 08 maja 2009, 17:38
Lokalizacja: Piła Wlkp.

Post autor: sosek » 29 kwie 2016, 16:23

Panowie pytanko wszystko podłączone według schematu i po przekręceniu stacyjki brzęczy ten brzeczek pod półką i auto nie chce kręcić, reszta startuje normalnie

Online
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 29 kwie 2016, 20:35

Jeśli to brzęczyk od ciśnienia oleju to możliwe że to przez niepodłączenie któregoś z czujników ciśnienia oleju (i tak w 1.8T jest tylko miejsce na jeden czujnik więc trzeba drutować). Chyba też może piszczeć gdy jest problem z kablem wzbudzenia alternatora.

Co do rozrusznika to sprawdzaj kable idące ze skrzynki bezpieczników do rozrusznika. Albo podłącz elektromagnes rozrusznika prosto ze stacyjki.

Awatar użytkownika
sosek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 08 maja 2009, 17:38
Lokalizacja: Piła Wlkp.

Post autor: sosek » 29 kwie 2016, 20:42

Fura kręci, pompa gada, dodatkowy przekaźnik też,tylko nie chce wgl odpalać zasilanie na cewki i wtryski pewnie nie dochodzi zielono żółty pod 87a podpięte i nie wiem gdzie wina może być hmm i jeszcze jedna sprawa czy to może być problem ze podłączylem czarno-niebieski z czerwonej kostki pod mój stary + który szedł do cewki bo tam gdzie mialem go podpiąć u mnie go po prostu nie ma tego dodatkowego miejsca

Online
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 29 kwie 2016, 23:25

Plus może być z cewki.

A pompka paliwa startuje na chwilę po włączeniu zapłonu. Zasilania na wtryskiwaczach i cewkach sprawdzić możesz miernikiem albo żarówką.

Awatar użytkownika
sosek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 08 maja 2009, 17:38
Lokalizacja: Piła Wlkp.

Post autor: sosek » 30 kwie 2016, 12:59

I właśnie nie dochodzi zasilanie Tam hm niby podpięte jak trzeba i nie działa, czy to może być wina przekaźnika bo mam nr 208 lub na krótko jakoś to wpiac? Bo na pin 87a nie daje + przy kreceniu silnikiem do zielono żółtego kabla

Online
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 30 kwie 2016, 14:58

To podłącz na próbę plus po zapłonie pod ten zielono-żółty.

Awatar użytkownika
sosek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 08 maja 2009, 17:38
Lokalizacja: Piła Wlkp.

Post autor: sosek » 30 kwie 2016, 15:05

Też nie startuje już próbowałem wszystkiego chyba,hm może kabel ma inny kolor który może daje plusa na cewki i wtryski

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 30 kwie 2016, 23:10

ELBandito pisze:
jacek199315 pisze:wykonałem króciec z rurek nierdzewnych i przesunąłem wyjście sporo dalej i jest git


Tzn leci pod maglownica i wychodzi z tyłu tak jakby ?
w moim przypadku wychodzi do gory

Awatar użytkownika
sosek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 08 maja 2009, 17:38
Lokalizacja: Piła Wlkp.

Post autor: sosek » 01 maja 2016, 20:31

Wiecie może czy zielono żółty kabel z żółtej kostki zalaczajacy wtryski może mieć inny kolor w wiązce a4 aeb 95 rok ? Bo po podaniu plusa na niego nie daje iskry ani wtrsyki nie startują,cała reszta startuje ,przepustnica ,pompa itp

Online
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 01 maja 2016, 21:49

Zdejmij osłonę z przynajmniej dwóch wtyczek na wtryskiwaczach i zobacz jakie tam kolory dochodzą (ten powtarzający się na wszyskich wtryskach to zasilnie).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl