[B4 Cabrio NG] Pytanie o przednią łapę silnika
- swierszczu79
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 24 kwie 2013, 22:26
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Chrzanów
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
przy tych silnikach funkcja tego odboju jest prosta - nie pozwala na to aby silnik zaparł się o maskę przy szarpaniu :mrgreen:
tydzien jeździłęm bez niego, maska została wgnieciona
blachę co masz w pasie przednim opuść do odboju ale nie naciągaj silnika w dół, dobrz edokręć i będzie spokój. Ale warto się przyjrzeć pozostałym poduszkom silnika ewentualnie podciśnienia silnika sprawdzić, skoro mówisz że się silnik trzęsie.
tydzien jeździłęm bez niego, maska została wgnieciona
blachę co masz w pasie przednim opuść do odboju ale nie naciągaj silnika w dół, dobrz edokręć i będzie spokój. Ale warto się przyjrzeć pozostałym poduszkom silnika ewentualnie podciśnienia silnika sprawdzić, skoro mówisz że się silnik trzęsie.
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
- swierszczu79
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 24 kwie 2013, 22:26
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Chrzanów
dzięki za odpowiedz co do podciśnienia to raczej odpada - już jakiś czas temu po uszczelniałem co się da długa historia...
silnikiem na wolnych obrotach nie trzęsie, ale jak mu przy gazuje to już go trochę giba
jak mi się skończą popołudniówki to zobaczę czy regulacja pomogła
[ Dodano: 2015-06-14, 23:11 ]
Troszke opuscilem jak koledzy podpowiadali (zostawilem troszeczke luzu) i juz wygodnie sie zmienia biegi lub trzyma raczke od biegow - wczesniej przy gazowaniu lub zmianie biegow czulem na przez galke jak silnik sie trzesie
silnikiem na wolnych obrotach nie trzęsie, ale jak mu przy gazuje to już go trochę giba
jak mi się skończą popołudniówki to zobaczę czy regulacja pomogła
[ Dodano: 2015-06-14, 23:11 ]
Troszke opuscilem jak koledzy podpowiadali (zostawilem troszeczke luzu) i juz wygodnie sie zmienia biegi lub trzyma raczke od biegow - wczesniej przy gazowaniu lub zmianie biegow czulem na przez galke jak silnik sie trzesie
Wtedy silnik nie będzie latał góra /dół ???quattroBandit pisze:przy tych silnikach funkcja tego odboju jest prosta - nie pozwala na to aby silnik zaparł się o maskę przy szarpaniu :mrgreen:
tydzien jeździłęm bez niego, maska została wgnieciona
blachę co masz w pasie przednim opuść do odboju ale nie naciągaj silnika w dół, dobrz edokręć i będzie spokój. Ale warto się przyjrzeć pozostałym poduszkom silnika ewentualnie podciśnienia silnika sprawdzić, skoro mówisz że się silnik trzęsie.
Mój niestety podchodzi do góry i dołu i chyba przez to wydech po podłodze tłucze....a wkur.... mnie to niemiłosiernie!!!!
Mam A6 C7 S-line
Żona ma A3 B6
będę miał Audi80 Cabrio
Żona ma A3 B6
będę miał Audi80 Cabrio
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4671
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Może wydech masz źle poskładany. Silnik zawsze się trochę będzie ruszał. Do tego większość mechaników skręca łączenie na "jajku" na sztywno co też powoduje że ruchy silnika bardziej przechodzą na wydech. Ostatecznie wstaw sobie elastyczną złączkę wydechu.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4671
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
To siedzi między portkami a katalizatorem. Zobacz numer 9 na obrazku w załączniku.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga