Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 Cabrio NG] Pytanie o przednią łapę silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
swierszczu79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 24 kwie 2013, 22:26
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Chrzanów

[B4 Cabrio NG] Pytanie o przednią łapę silnika

Post autor: swierszczu79 » 03 cze 2015, 02:10

Ostatnio zauważyłem że silnik dość mocno się trzęsie. Wyraźnie to widać przy przedniej łapie silnika. problem w tym że u mnie ta łapa z gumowym odbojem jest przykręcona do bloku silnika, ale sam odbój nie dotyka w ogóle przedniego pasa, ani też nigdzie się nie opiera. Tak ma być w tych silnikach???

Obrazek Obrazek

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 03 cze 2015, 18:18

Tak ma być u minie też się nie opiera, a dokładnie zwie się to odbijak.
Audi 90

sokraal

Post autor: sokraal » 04 cze 2015, 23:18

Jeśli silnik się trzęsie to sprawdź czy poduszki podpierające silnik są w porządku. Trząść może się też w wyniku nierównej pracy.

Jak kolega wyżej napisał z łapą przednią wszystko jest dobrze bo jej zadaniem jest podpierać silnik tylko przy obciążeniu np kiedy ostro dodajemy gazu.

piter123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 21 gru 2014, 11:57

Post autor: piter123 » 07 cze 2015, 22:19

Ten ogranicznik jest regulowany góra/dół popuść go i ogranicz skok, z biegiem lat silnik na pewno siadł na poduszkach w podłużnicach i z tąd taka przestrzeń tam się zrobiła, u mnie zmniejszenie przestrzeni znacznie poprawiło komfort jazdy :)

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 09 cze 2015, 07:31

przy tych silnikach funkcja tego odboju jest prosta - nie pozwala na to aby silnik zaparł się o maskę przy szarpaniu :mrgreen:
tydzien jeździłęm bez niego, maska została wgnieciona ;-)
blachę co masz w pasie przednim opuść do odboju ale nie naciągaj silnika w dół, dobrz edokręć i będzie spokój. Ale warto się przyjrzeć pozostałym poduszkom silnika ewentualnie podciśnienia silnika sprawdzić, skoro mówisz że się silnik trzęsie. :)
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.

Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony :) , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"

Awatar użytkownika
swierszczu79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 24 kwie 2013, 22:26
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: swierszczu79 » 14 cze 2015, 23:11

dzięki za odpowiedz ;-) co do podciśnienia to raczej odpada - już jakiś czas temu po uszczelniałem co się da ;-) długa historia...

silnikiem na wolnych obrotach nie trzęsie, ale jak mu przy gazuje to już go trochę giba :-P
jak mi się skończą popołudniówki to zobaczę czy regulacja pomogła ;-)

[ Dodano: 2015-06-14, 23:11 ]
Troszke opuscilem jak koledzy podpowiadali (zostawilem troszeczke luzu) i juz wygodnie sie zmienia biegi lub trzyma raczke od biegow - wczesniej przy gazowaniu lub zmianie biegow czulem na przez galke jak silnik sie trzesie ;-)

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 20 cze 2015, 12:33

Mozesz spradzic czy poduszki pod silnikiem czasem juz nie klękają
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 29 cze 2015, 21:40

Albo to podróbki bezolejowe.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 04 lip 2015, 17:25

W oryginale wychodzily z mieszanka alho z olejem z tego co patrzylem w ASO.Kosztuja swoje ale po wymianie i sam silnik lepiej pracuje i zapala.Autentycznie sam tego doswiadczylem w swoim aucie.
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.

ArcadioM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 30 mar 2016, 18:43
Lokalizacja: Katowice

Post autor: ArcadioM » 29 maja 2016, 12:59

quattroBandit pisze:przy tych silnikach funkcja tego odboju jest prosta - nie pozwala na to aby silnik zaparł się o maskę przy szarpaniu :mrgreen:
tydzien jeździłęm bez niego, maska została wgnieciona ;-)
blachę co masz w pasie przednim opuść do odboju ale nie naciągaj silnika w dół, dobrz edokręć i będzie spokój. Ale warto się przyjrzeć pozostałym poduszkom silnika ewentualnie podciśnienia silnika sprawdzić, skoro mówisz że się silnik trzęsie. :)
Wtedy silnik nie będzie latał góra /dół ???
Mój niestety podchodzi do góry i dołu i chyba przez to wydech po podłodze tłucze....a wkur.... mnie to niemiłosiernie!!!!
Mam A6 C7 S-line
Żona ma A3 B6

będę miał Audi80 Cabrio

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 29 maja 2016, 17:58

Może wydech masz źle poskładany. Silnik zawsze się trochę będzie ruszał. Do tego większość mechaników skręca łączenie na "jajku" na sztywno co też powoduje że ruchy silnika bardziej przechodzą na wydech. Ostatecznie wstaw sobie elastyczną złączkę wydechu.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

ArcadioM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 30 mar 2016, 18:43
Lokalizacja: Katowice

Post autor: ArcadioM » 29 maja 2016, 21:25

Na "jajku" tzn????
Mam A6 C7 S-line
Żona ma A3 B6

będę miał Audi80 Cabrio

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 29 maja 2016, 22:24

Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

ArcadioM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 30 mar 2016, 18:43
Lokalizacja: Katowice

Post autor: ArcadioM » 29 maja 2016, 22:27

Kurna ale co to???
Mam A6 C7 S-line
Żona ma A3 B6

będę miał Audi80 Cabrio

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 30 maja 2016, 11:13

To siedzi między portkami a katalizatorem. Zobacz numer 9 na obrazku w załączniku.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga