[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
[B4 1,9TDI 1z] Prośba o analizę logów
Dzień Dobry Wszystkim w ten ulewny poranek.
Proszę o przeanalizowanie logów z mojego samochodu Audi B4 TDI, 1z + Wtryskiwacze AFN. Analiza ma na celu:
- wyłapanie słabości silnika przed instalacją komputera 16 bit
- sprawdzenie wymienionego przepływomierza
- sprawdzenie sprawności doładowania turbiny (sprawność n75)
- i nie wiem co tam jeszcze
Ogólny obraz kondycji jednostki.
Za wszystkie opinie pozytywne jak i negatywne Dziękuję
Oto moje logi:
Grupa 000
Dynamiczne
![Obrazek]()
Statyczne
![Obrazek]()
Statyczne w Basic Settings
![Obrazek]()
Grupa 001
Dynamiczne
![Obrazek]()
Statyczne
![Obrazek]()
Grupa 003
Dynamiczne
![Obrazek]()
Statyczne
![Obrazek]()
Statyczne w Basic Settings
![Obrazek]()
Grupa 004
Dynamiczne
![Obrazek]()
Statyczne
![Obrazek]()
Statyczne w Basic Settings
![Obrazek]()
Grupa 007
Statyczne
![Obrazek]()
Grupa 008
Dynamiczne
![Obrazek]()
Grupa 010
Dynamiczne
![Obrazek]()
Gupa 011
Dynamiczne
![Obrazek]()
Grupa 013
Statyczne
![Obrazek]()
Za wszelkie niedoskonałości przepraszam. To moje pierwsze logi. Pozdrawiam, Daniel.
Proszę o przeanalizowanie logów z mojego samochodu Audi B4 TDI, 1z + Wtryskiwacze AFN. Analiza ma na celu:
- wyłapanie słabości silnika przed instalacją komputera 16 bit
- sprawdzenie wymienionego przepływomierza
- sprawdzenie sprawności doładowania turbiny (sprawność n75)
- i nie wiem co tam jeszcze
Za wszystkie opinie pozytywne jak i negatywne Dziękuję
Oto moje logi:
Grupa 000
Dynamiczne

Statyczne

Statyczne w Basic Settings

Grupa 001
Dynamiczne

Statyczne

Grupa 003
Dynamiczne

Statyczne

Statyczne w Basic Settings

Grupa 004
Dynamiczne

Statyczne

Statyczne w Basic Settings

Grupa 007
Statyczne

Grupa 008
Dynamiczne

Grupa 010
Dynamiczne

Gupa 011
Dynamiczne

Grupa 013
Statyczne

Za wszelkie niedoskonałości przepraszam. To moje pierwsze logi. Pozdrawiam, Daniel.
-
MUNIOR
- Forum Audi 80

- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Przeplykwa ci trochę nie domaga , tnie dawkę zbyt wczesnie przy ok.2,8tys obr .Normalnie przycina ok.3,5 tys obr i wyżej .Będzie zaniżać osiągi po przekroczeniu 2,8 tys obr .Przepływkę można próbować przepłukać ,bo zwykle zaniża wskaznia z powodu brudu osadzajacego się na "gorącym druciku ".Najcześciej po takim płukaniu udaje sie przywrocić jej wskazania od normalnosic ,choć nie zawsze na 100% .Jest też inne rozwiązanie ,jak nie chcesz sobie zawracać glowy przepływką ,mozna zapodać soft z "maff off" i wtedy przepływka czy sprawna czy nie ,nie ma żadnego wpływu na osiagi
Dobry Wieczór. Z racji wczorajszej aury zabawy z MAF'em zacząłem dziś. Do odświeżenia MAFa zużyłem 1 litr benzyny ekstrakcyjnej oraz kilka ml specyfiku w sprayu do czyszczenia elektroniki. Porcję benzyny wlewałem do środka, szejkowałem i wylewałem do kubeczka. Po tym napryskałem czyścidła a oto efekty:
Logi dynamiczne grupy 003
![Obrazek]()
Pozdrawiam.
Logi dynamiczne grupy 003

Pozdrawiam.
Witam . Mogłby ktoś na to spojrzeć ? Logowałem od około 1.5k rpm do około 4k rpm powyżej 3 tys juz bardzo słabo idzie a powyżej 4 wogole masakra .
http://vaglog.pl/log_272470.html
http://vaglog.pl/log_272471.html
http://vaglog.pl/log_272472.html
http://vaglog.pl/log_272470.html
http://vaglog.pl/log_272471.html
http://vaglog.pl/log_272472.html
-
MUNIOR
- Forum Audi 80

- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Metoda najprostsza z możliwych ,bez wyciągania przepływki ,byle jaka dioda wpięta we wtyczkę pomiedzy 1 a 6 pin ,kierunek przewodznia diody 1>6 .Czyszczenie czy dmuchanie ,przy tak zanizonych wskazaniach raczej tu nie pomożeKamilloo pisze: przeplywomierz tez wymontuje i przedmucham go powietrzem pod ciśnieniem może sie zasyfil a jest jakas metoda by go sprawdzić ?
-
MUNIOR
- Forum Audi 80

- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A ja widze w logach że jest tragedia...w sumie to dawno nie widzialem tak kiepskich wskazań z przepływki i związanego z tym tak dużego cięcia dawki, jak w twoich logach ...nie trać czasu na szukanie nieszczelności ...na mój nos masz niesprawny przepływomierz i żadne czyszczenie mu nie pomorze ...zapnij diodę tak jak opisałem we wtyczkę przepływki ,to się szybko przekonasz czy to wina przepływkiKamilloo pisze:Okej jutro sprawdzę węże od odmy i od przeplywki do turbiny gdzie jeszcze mogę szukac nieszczelności ? Dokladnie auto nie zbiera sie dobrze tzn do 2.5-3tys tragedi nie ma ( przynajmniej tak mi sie wydaje ) ale powyżej tych obrotów jest juz ciężko
-
MUNIOR
- Forum Audi 80

- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nic tu nie ma dziwnego bo tak działa program w ECU ... co z tego ze masz 3,8 na jałowym ,możesz sobie i 2 mg ustawic i nic to nie da ,bo w czasie jazdy dawkę mocno tnie ECU ,własnie z powodu bardzo niskich wskazań z przepływki ...dlatego nie ma dymu i jazdy też nie maKamilloo pisze: Dodam jeszcze ze mnie dziwi to ze auto nie puści ani dymka pod obciążeniem jak i na luzie mocno gazujac nie ma żadnej chmurki. Dawkę paliwa z tego co sprawdzałem to mialem okolo 3.8 na rozgrzanym silniku.










