Tak jak pisałem ,zeby splić o tyle wiecej niż normalnie,musiał byś jezdzić z dawką 1mg ,gazem w podłodze i czarną chmurą za sobą ...jak jezdzisz bezdymnie to nie ma takiej opcji .A może na stacji na której tankujesz ,litry nie sa litrami
Dzień Dobry Wszystkim w ten ulewny poranek.
Proszę o przeanalizowanie logów z mojego samochodu Audi B4 TDI, 1z + Wtryskiwacze AFN. Analiza ma na celu:
- wyłapanie słabości silnika przed instalacją komputera 16 bit
- sprawdzenie wymienionego przepływomierza
- sprawdzenie sprawności doładowania turbiny (sprawność n75)
- i nie wiem co tam jeszcze Ogólny obraz kondycji jednostki.
Za wszystkie opinie pozytywne jak i negatywne Dziękuję
Oto moje logi:
Grupa 000
Dynamiczne
Statyczne
Statyczne w Basic Settings
Grupa 001
Dynamiczne
Statyczne
Grupa 003
Dynamiczne
Statyczne
Statyczne w Basic Settings
Grupa 004
Dynamiczne
Statyczne
Statyczne w Basic Settings
Grupa 007
Statyczne
Grupa 008
Dynamiczne
Grupa 010
Dynamiczne
Gupa 011
Dynamiczne
Grupa 013
Statyczne
Za wszelkie niedoskonałości przepraszam. To moje pierwsze logi. Pozdrawiam, Daniel.
Przeplykwa ci trochę nie domaga , tnie dawkę zbyt wczesnie przy ok.2,8tys obr .Normalnie przycina ok.3,5 tys obr i wyżej .Będzie zaniżać osiągi po przekroczeniu 2,8 tys obr .Przepływkę można próbować przepłukać ,bo zwykle zaniża wskaznia z powodu brudu osadzajacego się na "gorącym druciku ".Najcześciej po takim płukaniu udaje sie przywrocić jej wskazania od normalnosic ,choć nie zawsze na 100% .Jest też inne rozwiązanie ,jak nie chcesz sobie zawracać glowy przepływką ,mozna zapodać soft z "maff off" i wtedy przepływka czy sprawna czy nie ,nie ma żadnego wpływu na osiagi
Dobry Wieczór. Z racji wczorajszej aury zabawy z MAF'em zacząłem dziś. Do odświeżenia MAFa zużyłem 1 litr benzyny ekstrakcyjnej oraz kilka ml specyfiku w sprayu do czyszczenia elektroniki. Porcję benzyny wlewałem do środka, szejkowałem i wylewałem do kubeczka. Po tym napryskałem czyścidła a oto efekty:
Albo masz nieszczelność miedzy przepływomierzem a wejsciem do turbiny ,albo padniety przepływomierz ,bo mocno ci ogranicza osiągi...auto pewnie ledwo się zbiera
Nieszczelnosc miedzy przeplywka a odma raczej wykluczam ale sprawdzę jutro jeszcze raz , na waz od odmy wogole nie patrzylem jutro przyjrzę mu sie dokladnie , przeplywomierz tez wymontuje i przedmucham go powietrzem pod ciśnieniem może sie zasyfil a jest jakas metoda by go sprawdzić ?
Kamilloo pisze: przeplywomierz tez wymontuje i przedmucham go powietrzem pod ciśnieniem może sie zasyfil a jest jakas metoda by go sprawdzić ?
Metoda najprostsza z możliwych ,bez wyciągania przepływki ,byle jaka dioda wpięta we wtyczkę pomiedzy 1 a 6 pin ,kierunek przewodznia diody 1>6 .Czyszczenie czy dmuchanie ,przy tak zanizonych wskazaniach raczej tu nie pomoże
Okej jutro sprawdzę węże od odmy i od przeplywki do turbiny gdzie jeszcze mogę szukac nieszczelności ? Dokladnie auto nie zbiera sie dobrze tzn do 2.5-3tys tragedi nie ma ( przynajmniej tak mi sie wydaje ) ale powyżej tych obrotów jest juz ciężko
Kamilloo pisze:Okej jutro sprawdzę węże od odmy i od przeplywki do turbiny gdzie jeszcze mogę szukac nieszczelności ? Dokladnie auto nie zbiera sie dobrze tzn do 2.5-3tys tragedi nie ma ( przynajmniej tak mi sie wydaje ) ale powyżej tych obrotów jest juz ciężko
A ja widze w logach że jest tragedia...w sumie to dawno nie widzialem tak kiepskich wskazań z przepływki i związanego z tym tak dużego cięcia dawki, jak w twoich logach ...nie trać czasu na szukanie nieszczelności ...na mój nos masz niesprawny przepływomierz i żadne czyszczenie mu nie pomorze ...zapnij diodę tak jak opisałem we wtyczkę przepływki ,to się szybko przekonasz czy to wina przepływki
Ok w takim razie jutro zapinam diodę i zdam relacje . Dodam jeszcze ze mnie dziwi to ze auto nie puści ani dymka pod obciążeniem jak i na luzie mocno gazujac nie ma żadnej chmurki. Dawkę paliwa z tego co sprawdzałem to mialem okolo 3.8 na rozgrzanym silniku.
Kamilloo pisze: Dodam jeszcze ze mnie dziwi to ze auto nie puści ani dymka pod obciążeniem jak i na luzie mocno gazujac nie ma żadnej chmurki. Dawkę paliwa z tego co sprawdzałem to mialem okolo 3.8 na rozgrzanym silniku.
Nic tu nie ma dziwnego bo tak działa program w ECU ... co z tego ze masz 3,8 na jałowym ,możesz sobie i 2 mg ustawic i nic to nie da ,bo w czasie jazdy dawkę mocno tnie ECU ,własnie z powodu bardzo niskich wskazań z przepływki ...dlatego nie ma dymu i jazdy też nie ma Cięcie dawki widać jak na dłoni w logu 008 ,ostatnia rubryka to tzw.ograniczenie dymu , prawidlowo zawsze jest minimalnie wyższa lub prawie równa jak wartość w rubryce wczesniej ,u ciebie porażka wartość cały czas dużo ponizej zamiast powyżej ...dlatego dymu brak
A wiec tak z podpieta diodą auto odzylo , puszczal dymka i jechal . Wziąłem z zlomu zamiennik przeplywki używany i jest to samo co na starej przeplywce nie dymi i nie jedzie a wiec co dalej ? Czy zamiennik ma prawo dobrze działać ?