Mnie najbardziej rozbawia jak we wszelkich folderach, reklamach ciągle trąbią o zachowywaniu norm przy naprawach, tylko oryginalne części, wykwalifikowani mechanicy, odpowiednie oprzyrządowanie itp. A widziałem naprawy w ASO w praktyce (gdzie niby najwyższe standardy) to robią to niekiedy jak synowie kurzu i wiatru (tj. tumany)PieterB pisze:Ciekaw jestem co będzie za kilka lat gdy te nowe cacuszka zaczną się psuć - oj mechaniki i właściciele będzie płacz i zgrzytanie zębów.
[B4 ABT] ustawienie zapłonu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Zwykle pracownicy którzy cokolwiek rozumieją zaraz otwierają własne biznesy. A w ASO zostaje sama tania siła robocza+jedna osoba, która cokolwiek rozumie. Reszta to dokładne instrukcje producenta które prowadzą jak śrubka po śrubce daną rzecz wymienić.tomek83 pisze:A widziałem naprawy w ASO w praktyce (gdzie niby najwyższe standardy) to robią to niekiedy jak synowie kurzu i wiatru (tj. tumany)
Ostatnio było jak w ASO VW mechanicy smarowali i wkładali gąbki do elementów wnętrza nowego Passata który skrzypiał.
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
Słuchajcie, jaja jak berety. Na wałku pośrednim przy rozrządzie (ten napędzający aparat zapłonowy) nie było wcale wpustu czółenkowego, koło ustabilizowane było tylko mocno dokręconą śrubą. Aparat udało się uruchomić ( rada starego mechanika, polej płynem hamulcowym ) - to działa!. Zapłon ustawiłem na 6 stopni. Mam pytanie, czy w silniku ABT trzeba przez VAG odłączyć regulator podciśnieniowy przed ustawieniem zapłonu?
Zresetowałem komputer (odłączyłem klemę minusową na całą noc), rano odpaliłem, pozwoliłem, żeby nagrzał się do włączenia wentylatorów, ale po krótkiej jeździe wolne obroty spadły do około 600. Podczas jazdy odczuwalne jest przydławianie silnika (wymieniłem filtr paliwa, pompa sprawna).
Dla pełnej informacji, audi było kiedyś na gazie, zdemontowałem zbiornik i rurkę zasilającą parownik (otwór po rurce został zaślepiony). Czy może mieć to wpływ na równomierną pracę silnika jeżeli pozostały inne elementy instalacji gazowej?
Zresetowałem komputer (odłączyłem klemę minusową na całą noc), rano odpaliłem, pozwoliłem, żeby nagrzał się do włączenia wentylatorów, ale po krótkiej jeździe wolne obroty spadły do około 600. Podczas jazdy odczuwalne jest przydławianie silnika (wymieniłem filtr paliwa, pompa sprawna).
Dla pełnej informacji, audi było kiedyś na gazie, zdemontowałem zbiornik i rurkę zasilającą parownik (otwór po rurce został zaślepiony). Czy może mieć to wpływ na równomierną pracę silnika jeżeli pozostały inne elementy instalacji gazowej?
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok