Połącz oba przepływomierz szeregowo na stole daj im masę i zasilanie 5V. Do tego dwa mierniki i porównuj napięciaPieterB pisze:Pracuje niby dobrze ale zauważyłem jedną rzecz a mianowicie w pewnym położeniu klapa ma zbyt dużą pustą przestrzeń pomiędzy klapą a obudową i zastanawiam się jaki ma to wpływ na pomiar powietrza, ktoś podpowie?
[80 B4 2.0 ABK] Próba naprawy przepływomierza
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
-
OnlinePieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
powiem że chyba nie bardzo czaję jak taki pomiar wykonać/porównaćmaciek889 pisze:Połącz oba przepływomierz szeregowo na stole daj im masę i zasilanie 5V. Do tego dwa mierniki i porównuj napięciaPieterB pisze:Pracuje niby dobrze ale zauważyłem jedną rzecz a mianowicie w pewnym położeniu klapa ma zbyt dużą pustą przestrzeń pomiędzy klapą a obudową i zastanawiam się jaki ma to wpływ na pomiar powietrza, ktoś podpowie?
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Tak każdy będzie leciał po nowy przepływomierz za ponad 1000zł do samochodu, który jest wart 2000-5000zł. I każdy potencjalny wystrzał gazu I lub II generacji rozwali go znowu.
Zwykle te naprawiane przepływomierze chodzą w samochodach jeżdżących na I/II generacji gazu. A dla właścicieli takich pojazdów wystarczy, że układ benzynowy będzie na tyle sprawny aby odpalić samochód na 2 minuty na benzynie a później przerzucają na LPG regulowane zwykłą śrubą.
Zwykle te naprawiane przepływomierze chodzą w samochodach jeżdżących na I/II generacji gazu. A dla właścicieli takich pojazdów wystarczy, że układ benzynowy będzie na tyle sprawny aby odpalić samochód na 2 minuty na benzynie a później przerzucają na LPG regulowane zwykłą śrubą.
Witajcie.
Nie chcąc tworzyć nowego tematu napisze tutaj.
Moja przepływka przeżyła nie jeden strzał (wina uwalonej uszczelki pod głowicą która przepuszczała płyn do pierwszego cylindra, a ten zabił świecfe i czasem nie łapała iskry.. efekt? - rozdarta przepływka wygieła kawałek maski- pękł lakier)
Udało sie poskładać do kupy ale niestety oś klapy się na tyle wygięła, że nie było możliwości naprawy przez prostowanie. przyszlifowałem bok klapki i dziala płynnie ale niestety sensowne ustawienie na benzynie odpada już.
Przez ostatnie mrozy(silniczek krokowy zamarzł przy -26 ) postanowiłem jednak ciut więcej pojezdzic na PB, żeby wskazówka chociaż drgnęła i wtedy na lpg, ale na niskich obrotach muł straszny a za mna dym, powyżej 3k już ładnie ciągnie.
Chciałbym wymienic przepływke, ale koszt 5-10% ceny samochodu to jakieś nieporozumienie..
Przeglądając YT i grafiki googla zauważyłem, że Sierra, transit, alfa romeo, opel też miały niemal identyczne przepływki nawet 2,5 tdi (AEL), a ceny za przepływke z forda w okolicach 100.
Pytanie czy opór na ścieżce - napiecia, czujnik temp będą pasować plug&play, drobne rezanie to nie problem by był, ewentualnie możnaby chyba "elektryke" z mojego złomka zastosować
Nie chcąc tworzyć nowego tematu napisze tutaj.
Moja przepływka przeżyła nie jeden strzał (wina uwalonej uszczelki pod głowicą która przepuszczała płyn do pierwszego cylindra, a ten zabił świecfe i czasem nie łapała iskry.. efekt? - rozdarta przepływka wygieła kawałek maski- pękł lakier)
Udało sie poskładać do kupy ale niestety oś klapy się na tyle wygięła, że nie było możliwości naprawy przez prostowanie. przyszlifowałem bok klapki i dziala płynnie ale niestety sensowne ustawienie na benzynie odpada już.
Przez ostatnie mrozy(silniczek krokowy zamarzł przy -26 ) postanowiłem jednak ciut więcej pojezdzic na PB, żeby wskazówka chociaż drgnęła i wtedy na lpg, ale na niskich obrotach muł straszny a za mna dym, powyżej 3k już ładnie ciągnie.
Chciałbym wymienic przepływke, ale koszt 5-10% ceny samochodu to jakieś nieporozumienie..
Przeglądając YT i grafiki googla zauważyłem, że Sierra, transit, alfa romeo, opel też miały niemal identyczne przepływki nawet 2,5 tdi (AEL), a ceny za przepływke z forda w okolicach 100.
Pytanie czy opór na ścieżce - napiecia, czujnik temp będą pasować plug&play, drobne rezanie to nie problem by był, ewentualnie możnaby chyba "elektryke" z mojego złomka zastosować
Mam pytanie co do przepływki. Ta czarna ścieżka z czego jest zrobiona? Mi się zdaję, że jest grafitowa. Może kupić takie coś i spróbować przesmarować? Lakier grafitiwy
Tu typuś coś tym smaruje ;p
Tu typuś coś tym smaruje ;p