Bzdury, wystarczy zamiast probówki użyć amperomierza.Krzysiek 84 pisze:I to najlepsza metoda na sprawdzenie świec ,M4teusz pisze: że jak świec nie wyciągniesz to się prawdy nie dowiesz.
[B4 1.9 TDi 1Z] Świece żarowe
-
MUNIOR
- Forum Audi 80

- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie koniecznie Krzysiu trzeba wyciągać świece żeby je sprawdzić .Akurat sposób z żarówką nie jest doskonały ,bo w ten sposób można sprawdzić tylko obwód ...a świeca czasem potrafi się tak spalić ,że obwód jestKrzysiek 84 pisze:M4teusz napisał/a:
że jak świec nie wyciągniesz to się prawdy nie dowiesz.
I to najlepsza metoda na sprawdzenie świec , sam sprawdzałem z żarówką w oprawce i niby wszystkie dobre , ale jak wykręciłem 3 swiece i sprawdziłem je , to wyszło że dwie spalone były.
- Jarewa
- Forum Audi 80

- Posty: 8448
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Lub użyć żarówki H4 zamiast probówki ale podłączając tak by dwa żarniki działały co da nam 110W czyli w przybliżeniu właśnie 10A choć i tak ciut nie dokładnie bo zimnie świece ciągną od 20A do rozgrzania 7A sztuka.MUNIOR pisze:ale wiadomo że nie kazdy ma amperomierz ,więc w warunkach amatorskich można to zrobic za pomocą kawałka przewodu miedzianego
-
MUNIOR
- Forum Audi 80

- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Hehe ,sposobów jest kilka ,ale nie każdy jest dobry z elektryki ,posiada i potrafi podpiać amperomierz ,czy żarówkę w odpowiednie sposób ,wiec sposób z upalającym się kabelkiem ,który podałem jest chyba najlepszy w warunkach amatorskich ,bo nie potrzeba przyrządów i wiedzy ,wystarczy kawałek linki miedzianej w izolacjiJarewa pisze:MUNIOR napisał/a:
ale wiadomo że nie kazdy ma amperomierz ,więc w warunkach amatorskich można to zrobic za pomocą kawałka przewodu miedzianego
Lub użyć żarówki H4 zamiast probówki ale podłączając tak by dwa żarniki działały co da nam 110W czyli w przybliżeniu właśnie 10A
- Krzysiek 84
- Junior Admin

- Posty: 5535
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- andrzejsz23
- Forum Audi 80

- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
Ja też w tamtym roku borykałem się z problemem odpalania i to latem. Wszystko było sprawdzane od vaga po rzeczy mechaniczne(zrobiona pompa, wymienione końcówki wtrysków) i nic to nie dawało-dalej były problemy z odpalaniem. Aż wstyd było, że trzeba sporo kręcić żeby odpalił latem. Ale gdy zamówiłem od Muniora kopa 16-bitowego z programem i go zamontowałem-problem się rozwiązał-auto od tego czasu pali od strzała czy to zima czy to lato. 
-
PrzemekPrze
Nie wiem panowie ,ale dzisiaj przed odpaleniem wyjątkowo długo kręciłem kluczykiem więcej niż 10 razy (nie liczyłem ,ale trochę kręciłem) i odpalił na dotyk. Stawiam jednak ,że to świece. Rozglądnąłem się i chyba kupię te: http://allegro.pl/swiece-zarowe-audi-80 ... 47435.html . Fabrycznie BERU było w Audi 80 czy może jakaś inna marka ?
-
MUNIOR
- Forum Audi 80

- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A mój nadal z półobrotu ,przy wyciagnietym przekazniku od świec .I zapewne nie tylko mój .Także zapewniam cię że to nie wina swiec.Sprawdż sobie czy nie ma kilku cm powietrza w przewodach paliwowych ,jak nie ma to sprawdż dawkę startową w adaptacjach czy czasem nie jest 78 ...bo zdarzyło mi sie kilka razy że podczas "grzebania "przy ECU dawka startowa się samoczynnie zmieniła ze 128 na 78TheSorrow pisze:Nie wiem panowie ,ale dzisiaj przed odpaleniem wyjątkowo długo kręciłem kluczykiem więcej niż 10 razy
- Krzysiek 84
- Junior Admin

- Posty: 5535
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
PrzemekPrze
-
MUNIOR
- Forum Audi 80

- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
W takim razie udaj się do kogoś kto ma vaga i potrafi z niego korzystać , wszystko ci posprawdza i ewentulanie ustawi jak należy.Takie problemy z odpalaniem to albo zapowietzrający się uklad paliwowy ,co się często w 80 tkach zdarza ,albo mocno opuzniony początek wtrysku ...to pierwsze kazdy może sobie sam sprawdzić ,o ile ma ori przezroczyste przewody paliwowe ,a to drugie,czyli początek wtrysku , można sprawdzić tylko vagiem.Twoje podejrzenia że winne cięzkiemu odpalaniu są świece żarowe , to na 100% fałszywy tropTheSorrow pisze:Nie mam, niestety...








