[B4 2.3 NG] Czy tak powinno byc.
[B4 2.3 NG] Czy tak powinno byc.
Witam. mam audi 80 b4 2.3 quattro i pytanie. Auto robi mi odcine przy 5.5 tys obrotów gdzie maksymalnie jest 8 tys i zastanawia mnie czy tak powinno być czy coś jest nie tak?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
W NG chyba tylko przez podpięcie jakiegoś zewnętrznego obrotomierza albo jeśli się ma jakieś bardziej zaawansowaną instalacje lpg II generacji ze sterownikiem który da się podłączyć pod komputer to w programie można zobaczyć obroty.maksiu432 pisze:A że tak zapytam jak można sprawdzić czy ten licznik faktycznie pokazuje to co jest a nie przekłamuje?
I co to za reklama pod tym pytaniem, konto założone tylko do promowania strony?
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
widocznie masz obrotomierz z 7A gdzie czerwone pole zaczyna się od 7200 i tam też jest odcinka dla 7A, NG ma wyskalowany obrotomierz fabrycznie do 7000obr i odcina przy ok 6200. Jakąś rzeźbę maszmati2981 pisze:Auto robi mi odcine przy 5.5 tys obrotów gdzie maksymalnie jest 8 tys
Ostatnio zmieniony 27 lut 2017, 21:39 przez quattroBandit, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 07 mar 2019, 23:12
Odkopuję. Kupiłem niedawno 2.3NG Quattro i też jak autor posta mam odcinkę przy 5.5rpm - bardzo gwałtowną i chamską. Obiło mi sie o uszy, że w tym silniku odcinką steruje palec w kopułce lub przekaźnik pompy paliwa i często jest to zamontowane od innego silnika stąd problem. Jak to faktycznie jest? Auto nie ma LPG, ale miało kiedyś.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 20
- Rejestracja: 11 paź 2018, 10:35
- Imię: Bartłomiej
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KV
W moim samochodzie, gdzie posiadam silnik 2.2 KV odcięciem steruje przekaźnik pompy paliwa. Możesz łatwo to sprawdzić wyjmując go i spinając na krótko kablem dwa największe wtyki. Jeżeli odcinki wtedy nie będziesz miał w ogóle (uważaj żeby nie przesadzić), to znalazłeś winowajcę.
Rozwiązanie wtedy to znaleźć działający poprawnie zamiennik. Niestety tutaj już pomóc nie mogę, jako iż samemu szukam takiego.
EDIT: chciałbym dodać, iż symptomy, mianowicie gwałtowne odcięcie paliwa przy zawsze tych samych obrotach jest u mnie identyko, nie posiadam założonego LPG
Rozwiązanie wtedy to znaleźć działający poprawnie zamiennik. Niestety tutaj już pomóc nie mogę, jako iż samemu szukam takiego.
EDIT: chciałbym dodać, iż symptomy, mianowicie gwałtowne odcięcie paliwa przy zawsze tych samych obrotach jest u mnie identyko, nie posiadam założonego LPG