[B4 2.3 NG] Czy tak powinno byc.
[B4 2.3 NG] Czy tak powinno byc.
Witam. mam audi 80 b4 2.3 quattro i pytanie. Auto robi mi odcine przy 5.5 tys obrotów gdzie maksymalnie jest 8 tys i zastanawia mnie czy tak powinno być czy coś jest nie tak?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
W NG chyba tylko przez podpięcie jakiegoś zewnętrznego obrotomierza albo jeśli się ma jakieś bardziej zaawansowaną instalacje lpg II generacji ze sterownikiem który da się podłączyć pod komputer to w programie można zobaczyć obroty.maksiu432 pisze:A że tak zapytam jak można sprawdzić czy ten licznik faktycznie pokazuje to co jest a nie przekłamuje?
I co to za reklama pod tym pytaniem, konto założone tylko do promowania strony?
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
widocznie masz obrotomierz z 7A gdzie czerwone pole zaczyna się od 7200 i tam też jest odcinka dla 7A, NG ma wyskalowany obrotomierz fabrycznie do 7000obr i odcina przy ok 6200. Jakąś rzeźbę maszmati2981 pisze:Auto robi mi odcine przy 5.5 tys obrotów gdzie maksymalnie jest 8 tys
Ostatnio zmieniony 27 lut 2017, 21:39 przez quattroBandit, łącznie zmieniany 1 raz.
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Żeby ci korba bokiem nie wyszła od tego sprawdzania obrotów na gazie I generacji bo tam nie ma żadnego ogranicznika obrotów. Czasem sterowniki II generacji mają opcje przełączenia na benzynę powyżej ustawionych obrotów aby odcięcie wtrysku mogło uniemożliwić przekręcenie silnika.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 07 mar 2019, 23:12
Odkopuję. Kupiłem niedawno 2.3NG Quattro i też jak autor posta mam odcinkę przy 5.5rpm - bardzo gwałtowną i chamską. Obiło mi sie o uszy, że w tym silniku odcinką steruje palec w kopułce lub przekaźnik pompy paliwa i często jest to zamontowane od innego silnika stąd problem. Jak to faktycznie jest? Auto nie ma LPG, ale miało kiedyś.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
W NG odcinką steruje ecu odcinając paliwo na różnicowym regulatorze ciśnienia jak dobrze się orientuje.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 20
- Rejestracja: 11 paź 2018, 10:35
- Imię: Bartłomiej
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KV
W moim samochodzie, gdzie posiadam silnik 2.2 KV odcięciem steruje przekaźnik pompy paliwa. Możesz łatwo to sprawdzić wyjmując go i spinając na krótko kablem dwa największe wtyki. Jeżeli odcinki wtedy nie będziesz miał w ogóle (uważaj żeby nie przesadzić), to znalazłeś winowajcę.
Rozwiązanie wtedy to znaleźć działający poprawnie zamiennik. Niestety tutaj już pomóc nie mogę, jako iż samemu szukam takiego.
EDIT: chciałbym dodać, iż symptomy, mianowicie gwałtowne odcięcie paliwa przy zawsze tych samych obrotach jest u mnie identyko, nie posiadam założonego LPG
Rozwiązanie wtedy to znaleźć działający poprawnie zamiennik. Niestety tutaj już pomóc nie mogę, jako iż samemu szukam takiego.
EDIT: chciałbym dodać, iż symptomy, mianowicie gwałtowne odcięcie paliwa przy zawsze tych samych obrotach jest u mnie identyko, nie posiadam założonego LPG
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga