[B4 2.3 NG] Czarne świece
[B4 2.3 NG] Czarne świece
witam
mam problem z Audi
otóż wszystkie 5 świec czarne, wyjełem przeczyscilem druciakiem i za pare dni sprawdzilem i to samo.
dodatkowo troche muli na zimnym jakby nie mogła dopalać paliwa
jakies pomysly?
mam problem z Audi
otóż wszystkie 5 świec czarne, wyjełem przeczyscilem druciakiem i za pare dni sprawdzilem i to samo.
dodatkowo troche muli na zimnym jakby nie mogła dopalać paliwa
jakies pomysly?
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
podrzucić Ci słownik?
Przegoń go na trasie raz, wtedy oceń jak wyglądają.
Jakie masz świece?
Dawno emu regulowałeś wtrysk?
Może rozruchowy Ci ciągle paliwo podaje, skoro piszesz, że na zegarach potrafi pokazać minimum, to może najzwyczajniej w świecie czujnik temperatury wody masz do wymiany. Stąd problem z przelewaniem - czarnymi świecami, idt itd..
Przegoń go na trasie raz, wtedy oceń jak wyglądają.
Jakie masz świece?
Dawno emu regulowałeś wtrysk?
Może rozruchowy Ci ciągle paliwo podaje, skoro piszesz, że na zegarach potrafi pokazać minimum, to może najzwyczajniej w świecie czujnik temperatury wody masz do wymiany. Stąd problem z przelewaniem - czarnymi świecami, idt itd..
na czarno tylko kopci jak go odpale i nie przegonie ''gazowaniem'' na zimnym,
ma takie 2 momenty przełamania
paliwa żre, ale nie wiem, czy to dużo, czy mało, jak na taką pojemność, a co do oleju to nie ubywa
co do wytrysku, to nie wiem, musiałbym zoabczyć, podobne jaja miałem z poprzednią 80'tką 2.0 3A, ale tam na tyle ją zalewało, że gasła a NG trzyma obroty dobrze, nie falują ani nic, troche poniżej 1000, bez obciążeń (światła, dmuchawa itd), ale mimo tego, jak chodzi to czuć jakieś gubienie spalania bo czuć i słychać takie ''puk puk'' jakby wypadał zapłon czy coś podobnego. jetronica nie regulowałem bo nie znam się na tym , w okolicy też nie ma szpeca od tego, a gadaja, że jak działa to nie ruszać
ma takie 2 momenty przełamania
paliwa żre, ale nie wiem, czy to dużo, czy mało, jak na taką pojemność, a co do oleju to nie ubywa
co do wytrysku, to nie wiem, musiałbym zoabczyć, podobne jaja miałem z poprzednią 80'tką 2.0 3A, ale tam na tyle ją zalewało, że gasła a NG trzyma obroty dobrze, nie falują ani nic, troche poniżej 1000, bez obciążeń (światła, dmuchawa itd), ale mimo tego, jak chodzi to czuć jakieś gubienie spalania bo czuć i słychać takie ''puk puk'' jakby wypadał zapłon czy coś podobnego. jetronica nie regulowałem bo nie znam się na tym , w okolicy też nie ma szpeca od tego, a gadaja, że jak działa to nie ruszać
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Regulacja nie jest trudna jeśli to tylko to jest problemem. Jeśli masz sprawną sondę lambda to nawet nie trzeba jechać na analizatora tylko sprawdzać natężenie na nastawniku albo napięcie sondy.
[ Dodano: 2017-03-01, 09:54 ]
W tym temacie kedyś opisowałem jak to się reguluje: https://audi80.pl/viewtopic.php?t=97541
[ Dodano: 2017-03-01, 09:54 ]
W tym temacie kedyś opisowałem jak to się reguluje: https://audi80.pl/viewtopic.php?t=97541
Ostatnio zmieniony 01 mar 2017, 15:12 przez maciek889, łącznie zmieniany 1 raz.