[B4 2.3 NG] Czarne świece
[B4 2.3 NG] Czarne świece
witam
mam problem z Audi
otóż wszystkie 5 świec czarne, wyjełem przeczyscilem druciakiem i za pare dni sprawdzilem i to samo.
dodatkowo troche muli na zimnym jakby nie mogła dopalać paliwa
jakies pomysly?
mam problem z Audi
otóż wszystkie 5 świec czarne, wyjełem przeczyscilem druciakiem i za pare dni sprawdzilem i to samo.
dodatkowo troche muli na zimnym jakby nie mogła dopalać paliwa
jakies pomysly?
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
No ale co z tego że normalnie chodzi, idź się przejedź a drugi kolega niech za tobą jedzie i patrzy czy na czarno nie kopcisz.
Zalewa go, ot co, niewyregulowany kjet
Zalewa go, ot co, niewyregulowany kjet
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4658
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Nie pali z dużo paliwa czy oleju?
[ Dodano: 2017-02-28, 18:41 ]
Jeśli wykręcałeś świece po krótkiej przejażdżce albo robisz krótki odcinki to nie złapią temperatury aby elektrody się oczyściły.
[ Dodano: 2017-02-28, 18:41 ]
Jeśli wykręcałeś świece po krótkiej przejażdżce albo robisz krótki odcinki to nie złapią temperatury aby elektrody się oczyściły.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
podrzucić Ci słownik?
Przegoń go na trasie raz, wtedy oceń jak wyglądają.
Jakie masz świece?
Dawno emu regulowałeś wtrysk?
Może rozruchowy Ci ciągle paliwo podaje, skoro piszesz, że na zegarach potrafi pokazać minimum, to może najzwyczajniej w świecie czujnik temperatury wody masz do wymiany. Stąd problem z przelewaniem - czarnymi świecami, idt itd..
Przegoń go na trasie raz, wtedy oceń jak wyglądają.
Jakie masz świece?
Dawno emu regulowałeś wtrysk?
Może rozruchowy Ci ciągle paliwo podaje, skoro piszesz, że na zegarach potrafi pokazać minimum, to może najzwyczajniej w świecie czujnik temperatury wody masz do wymiany. Stąd problem z przelewaniem - czarnymi świecami, idt itd..
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
na czarno tylko kopci jak go odpale i nie przegonie ''gazowaniem'' na zimnym,
ma takie 2 momenty przełamania
paliwa żre, ale nie wiem, czy to dużo, czy mało, jak na taką pojemność, a co do oleju to nie ubywa
co do wytrysku, to nie wiem, musiałbym zoabczyć, podobne jaja miałem z poprzednią 80'tką 2.0 3A, ale tam na tyle ją zalewało, że gasła a NG trzyma obroty dobrze, nie falują ani nic, troche poniżej 1000, bez obciążeń (światła, dmuchawa itd), ale mimo tego, jak chodzi to czuć jakieś gubienie spalania bo czuć i słychać takie ''puk puk'' jakby wypadał zapłon czy coś podobnego. jetronica nie regulowałem bo nie znam się na tym , w okolicy też nie ma szpeca od tego, a gadaja, że jak działa to nie ruszać
ma takie 2 momenty przełamania
paliwa żre, ale nie wiem, czy to dużo, czy mało, jak na taką pojemność, a co do oleju to nie ubywa
co do wytrysku, to nie wiem, musiałbym zoabczyć, podobne jaja miałem z poprzednią 80'tką 2.0 3A, ale tam na tyle ją zalewało, że gasła a NG trzyma obroty dobrze, nie falują ani nic, troche poniżej 1000, bez obciążeń (światła, dmuchawa itd), ale mimo tego, jak chodzi to czuć jakieś gubienie spalania bo czuć i słychać takie ''puk puk'' jakby wypadał zapłon czy coś podobnego. jetronica nie regulowałem bo nie znam się na tym , w okolicy też nie ma szpeca od tego, a gadaja, że jak działa to nie ruszać
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4658
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Regulacja nie jest trudna jeśli to tylko to jest problemem. Jeśli masz sprawną sondę lambda to nawet nie trzeba jechać na analizatora tylko sprawdzać natężenie na nastawniku albo napięcie sondy.
[ Dodano: 2017-03-01, 09:54 ]
W tym temacie kedyś opisowałem jak to się reguluje: https://audi80.pl/viewtopic.php?t=97541
[ Dodano: 2017-03-01, 09:54 ]
W tym temacie kedyś opisowałem jak to się reguluje: https://audi80.pl/viewtopic.php?t=97541
Ostatnio zmieniony 01 mar 2017, 15:12 przez maciek889, łącznie zmieniany 1 raz.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4658
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Tak 2 pinowy. Tylko mierzysz między każdym z pinów a masą. Sprawdź też opór między korpusem czujnika (tam gdzie nakłada się na niego klucz) a silnikiem bo ktoś kedyś pisał że nie łączył dobrze sam czujnik z resztą silnika.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga