[B3 6A] Montaż tempomatu
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Moze tutaj ktoś pomoze , aktualnie zakładam tempomat do swojego Cabrio , silnik 2.0 ABK. Brakuje mi tylko podłączenia elektryki i tutaj zaczyna się problem. Posiadam nastepujący sterownik : 5GA 004 397-00 który jest ..... 9 pinowy :roll: Schematy są tylko pod 10 i 12 pinowy , może mi ktoś wytlumaczyc jak to podłączyc? Dokladnie chodzi mi o pin 10 przy sterowniku, którego nie mam a który jest połączony z pinem nr 4 w manetce.
Zdjecia sterownika:
https://www.dropbox.com/s/pzcy9si67k1co ... .48.39.jpg
https://www.dropbox.com/s/5q36ckbt7y9ox ... .49.05.jpg
Zdjecia sterownika:
https://www.dropbox.com/s/pzcy9si67k1co ... .48.39.jpg
https://www.dropbox.com/s/5q36ckbt7y9ox ... .49.05.jpg
Cześć wszystkim
Odkopuję stary temat gdyż nie chcę zakładać nowego bo tu są potrzebne dane.
Mam problem z tempomatem, dołożyłem go do mojego 100 c4 v6 2,8 z innego dokładnie takiego samego tyle że u mnie fabrycznie nigdy go nie było więc kombinowanie z kablami według podanych instrukcji.
NIESTETY NIE DZIAŁA ?
Pytanie co może być powodem, dodam że sprawdziłem to i owo i tak…zasilanie jest jak trzeba, zimne luty sprawdzone i na wszelki wypadek przelutowane u elektronika, odcięcie przez czujniki w pedałach działa prawidłowo, pompka działa i układ szczelny, masa podłączona i na koniec kabelek od prędkości podłączony do biało niebieskiego kabla w zielonej wtyczce w nogach pasażera, sprawdziłem i ten kabel daje sygnał do licznika prędkości więc chyba dobrze? Czy może nie?
Ktoś ma jakieś pomysły co jeszcze nie tak?
Odkopuję stary temat gdyż nie chcę zakładać nowego bo tu są potrzebne dane.
Mam problem z tempomatem, dołożyłem go do mojego 100 c4 v6 2,8 z innego dokładnie takiego samego tyle że u mnie fabrycznie nigdy go nie było więc kombinowanie z kablami według podanych instrukcji.
NIESTETY NIE DZIAŁA ?
Pytanie co może być powodem, dodam że sprawdziłem to i owo i tak…zasilanie jest jak trzeba, zimne luty sprawdzone i na wszelki wypadek przelutowane u elektronika, odcięcie przez czujniki w pedałach działa prawidłowo, pompka działa i układ szczelny, masa podłączona i na koniec kabelek od prędkości podłączony do biało niebieskiego kabla w zielonej wtyczce w nogach pasażera, sprawdziłem i ten kabel daje sygnał do licznika prędkości więc chyba dobrze? Czy może nie?
Ktoś ma jakieś pomysły co jeszcze nie tak?
Myślałem o tym ale sprzedający który wyprzedawał na forum części ze swojego c4 w związku ze śmiercią silnika twierdził ze wszystko działało do końca wiec wymianę stawiam jako ostatecznośc...jeszcze sprawdzę dokładnie każdy kabelek czy nie jest czasem przerwany bo może przy demontażu lub montażu coś się stało.
Tak się też zastanawiam bo gdzieś chyba czytałem że gdy prędkość jest odpowiednia to słychać w sterowniku zaskakujący przełącznik, czy to prawda? bo ja trzymam go na wierzchu póki co ale nic nie słyszę.
Tak się też zastanawiam bo gdzieś chyba czytałem że gdy prędkość jest odpowiednia to słychać w sterowniku zaskakujący przełącznik, czy to prawda? bo ja trzymam go na wierzchu póki co ale nic nie słyszę.
Siema, mam zamiar zamontować u siebie tempomat. Mam jedną zagwozdkę która nie daje mi spokoju... Może ktoś mnie oświeci bo kompletnie zgłupiałem?
Chodzi o kostkę ze zdjęć poniżej:
Do czego jest ta kostka?
Jak widać idą do niej 4 kable, tylko czarno-żółty jest poprowadzony do kostki od manetki. Dodam że jest wpięty w ten sam pin co drugi identyczny kolorystycznie kabel idący do niebieskiej płaskiej kostki którą wpina się w wiązkę od sterownika.
Ktoś mógłby mnie oświecić?
Chodzi o kostkę ze zdjęć poniżej:
Do czego jest ta kostka?
Jak widać idą do niej 4 kable, tylko czarno-żółty jest poprowadzony do kostki od manetki. Dodam że jest wpięty w ten sam pin co drugi identyczny kolorystycznie kabel idący do niebieskiej płaskiej kostki którą wpina się w wiązkę od sterownika.
Ktoś mógłby mnie oświecić?
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8406
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
wyrzucić odciąć tylko pierw sprawdź czy potrzebny ten kabel bo nie pamiętam ale chyba go odcinałem, wiązka ma całkiem inne kolory a masz do podpięcia 5 kabli, dwie masy brązowe czerwony czarny i białoniebieski białoniebieski wiadomo czerwony plus po zapłonie a czarny stop po czujniku ale to sprawdź po pinologi manetki.