[B3 6A] Montaż tempomatu
Irek w twoim może tak jest ale w aucie które oglądałem u świstaków to był pod tylną kanapą oryginalnie co prawda było to coupe ale B4IC69 pisze:Dokładnie. Wydaje mi się, że pod deską, nad schowkiem. Przynajmniej tak ETKA pokazuje w przypadku mojego modelu.Audi Sport pisze:Wiązka jest ułożona jakby sterownik był gdzieś po prawej stronie nad nogami kierowcy obok obudowy nagrzewnicy.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Po wielu próbach dopasowania tego sterownika gdzieś nad nogami kierowcy i kontaktowaniu się z ludźmi którzy coś takiego sprzedają dowiedziałem się wreszcie gdzie to się montuje <ok> Otóż takie miejsce jest w każdej B3'ce, bo nie wiem jak to jest w B4. Uchwyt znajduje się od spodu deski po stronie pasażera nad lampką schowka. Montujemy tylko klips gwintowany i śrubę M5 z podkładką i jest jak wyszło z fabryki :mrgreen:
Poniżej efekty mojej determinacji w dążeniu do oryginalnych miejsc montażowych
Poniżej efekty mojej determinacji w dążeniu do oryginalnych miejsc montażowych
Udało mi sie wyrwać cały tempomat z B3 NG. Mam chyba wszystko, choć demontowałem na szybko :
- sterownik 10 - pinowy,
- pompka,
- gruszka,
- krańcówki,
- wężyki z trójnikiem,
- wszystkie kostki z kablami do podłączenia,
- manetka.
Ile taki zestaw jest wart bo jeszcze nie zapłaciłem a nie chciałbym przepłacić?
Podłączał już ktoś do ABT ?
- sterownik 10 - pinowy,
- pompka,
- gruszka,
- krańcówki,
- wężyki z trójnikiem,
- wszystkie kostki z kablami do podłączenia,
- manetka.
Ile taki zestaw jest wart bo jeszcze nie zapłaciłem a nie chciałbym przepłacić?
Podłączał już ktoś do ABT ?
Odświeżę trochę temat. Przełożyłem tempomat z jednego auta do drugiego, no i nie działa. Dmuchałem w wężyki podciśnieniowe i wszystko wygląda na szczelne. Czyli wnioskuje, ze problem musi leżeć po stronie elektryki.
Po uruchomieniu tempomatu manetką na EIN, na wszystkich pinach pompki pojawiają się napięcia - 12V, 9V, 9V. Chyba coś nie tak?
EDIT, podpinając na krótko pompka działa i wciąga gruszka, ale powietrze mi schodzi.
Pytanie zatem, czy ktoś mógłby sprawdzić jak kształtuje się napięcie na wtyczce pompki po włączeniu zapłonu.
Bo nie wiem, czy zająć się tylko pneumatyką, czy elektryką też
Po uruchomieniu tempomatu manetką na EIN, na wszystkich pinach pompki pojawiają się napięcia - 12V, 9V, 9V. Chyba coś nie tak?
EDIT, podpinając na krótko pompka działa i wciąga gruszka, ale powietrze mi schodzi.
Pytanie zatem, czy ktoś mógłby sprawdzić jak kształtuje się napięcie na wtyczce pompki po włączeniu zapłonu.
Bo nie wiem, czy zająć się tylko pneumatyką, czy elektryką też
Są trzy PIN-y.jmm pisze:
EDIT, podpinając na krótko pompka działa i wciąga gruszka, ale powietrze mi schodzi.
Jak dobrze pamiętam to jedn z nich to masa. Drugi to +12V włączanie pompki podciśnienia, a trzeci to +12V zaworek upustowy.
Nie może być jednocześnie napięcia zasilania dla pompki i zaworka upustowego.
Powietrze nie może schodzić jak pompka wypompuje.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Mi się wydaje że jest odwrotnie, zaworek jest zamknięty gdy podawane jest na niego napięcie.czarekj pisze:Nie może być jednocześnie napięcia zasilania dla pompki i zaworka upustowego.
Jutro postaram się sprawdzić.jmm pisze:Ale i tak nadal mam prośbę, żeby sprawdzić przy włączonym zapłonie napięcie na poszczególnych pinach