W etce jest pokazane, że ma być przykręcony do wspornika (imo metalowego, czyli ori blacha), a układ wtyczki pokazuje, że musi być po prawej stronie.

Irek w twoim może tak jest ale w aucie które oglądałem u świstaków to był pod tylną kanapą oryginalnie co prawda było to coupe ale B4IC69 pisze:Dokładnie. Wydaje mi się, że pod deską, nad schowkiem. Przynajmniej tak ETKA pokazuje w przypadku mojego modelu.Audi Sport pisze:Wiązka jest ułożona jakby sterownik był gdzieś po prawej stronie nad nogami kierowcy obok obudowy nagrzewnicy.

Są trzy PIN-y.jmm pisze:
EDIT, podpinając na krótko pompka działa i wciąga gruszka, ale powietrze mi schodzi.

Mi się wydaje że jest odwrotnie, zaworek jest zamknięty gdy podawane jest na niego napięcie.czarekj pisze:Nie może być jednocześnie napięcia zasilania dla pompki i zaworka upustowego.
Jutro postaram się sprawdzić.jmm pisze:Ale i tak nadal mam prośbę, żeby sprawdzić przy włączonym zapłonie napięcie na poszczególnych pinach

