Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 1.9 tdi 1z 90 km]pecherzyki powietrza w przewodach

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 lut 2012, 21:02

rodzynek87 pisze:wez kaz mu podlaczyc autko z banki i zobaczyc czy bomble beda
Taaaa :-P i jeszcze mu za to zapłać :roll: ...Filtr paliwa wymień ,bo w te mrozy niejeden filtr padł zablokowany parafiną

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 01 lut 2012, 22:10

Ja tam bym sie z nim nie pier***** swoje wzioł to niech trazzapracuje na swoje pieniadze Panie Munior 8-)

Ord@k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 28 gru 2011, 23:03

Post autor: Ord@k » 10 lut 2012, 09:36

Dobra autko jest w moich raczkach :) wszystko chodzi jak z zegarku :D za pierwszym razem poprawił tylko ten oring na podgrzewaczu ale to nie pomogło. Pozniej powiedział że niepotrzebnie zakładałem zworek zwrotny i go wymontował lecz to tez nic nie pomogło. Za 3 podejsciem udało mu się znaleść przyczyne wypompował całą rope z baku i zobaczył ze sa jakies gluty. Pojechał na stacje i zatankował czystą ropke i jest git :) cała operacja kosztowała mnie 70zł za robocizne+90zł za 2 filtry+30zł za zaworek ktory jest nie potrzebny+obejmy i przewody jakieś 20zł ;/ ale najważniejsze że teraz smiga :D

dzimi1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 17 paź 2013, 19:20

Post autor: dzimi1 » 11 maja 2017, 22:13

Panowie odgrzeje kotleta.

Walczę z tymi pęcherzami już dłuższy czas, wymieniłem przewodu pod autem na tekalan oraz opaski, przewody gumowe do i za filtrem. Dziś zrobiłem test z zasilaniem z butelki efekt nadal są pęcherze. Podłączyłem też polecaną gruszkę i jak nią pompuje to na powrocie robi się ich coraz więcej czy to normalne? Zauważyłem też za jak jest taki mały dekielek od strony bloku przykręcony na dwa torxy to się poci (nie kapie) czy to może być powodem zapowietrzania? Skoczyły mi się pomysły zostaje tylko uszczelnienie pompy ale to juz ostateczność z racji kosztów. Za wszelkie rady z góry Dziękuję

szczepanek1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
Lokalizacja: tarnow

Post autor: szczepanek1313 » 11 maja 2017, 22:25

dzimi1 pisze:Panowie odgrzeje kotleta.

Walczę z tymi pęcherzami już dłuższy czas, wymieniłem przewodu pod autem na tekalan oraz opaski, przewody gumowe do i za filtrem. Dziś zrobiłem test z zasilaniem z butelki efekt nadal są pęcherze. Podłączyłem też polecaną gruszkę i jak nią pompuje to na powrocie robi się ich coraz więcej czy to normalne? Zauważyłem też za jak jest taki mały dekielek od strony bloku przykręcony na dwa torxy to się poci (nie kapie) czy to może być powodem zapowietrzania? Skoczyły mi się pomysły zostaje tylko uszczelnienie pompy ale to juz ostateczność z racji kosztów. Za wszelkie rady z góry Dziękuję
hmm a zawory zwrotne akladales przed filtrem? i jakie opaki bo te zaciskowe na srubke to nie zawsze zadaja egzamin sugerowalbym oetykier jak w ori u mne sie sprawdzaja znakomicie

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 11 maja 2017, 23:24

A filtr paliwa zmieniłeś na inny i wygodniejszy w wymianie :?:


Obrazek

jarowlkp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 04 gru 2015, 13:22
Lokalizacja: Trzcianka

Post autor: jarowlkp » 12 maja 2017, 07:07

pozwólcie ze wtrącę swoje 3 grosze :)
wywal ten dziadowski ori filtr paliwa , zastąp go obudową z wkładem filtra z opla, renówki , bądź jak w moim przypadku mitsubishi , w dodatku masz elegancki podgrzewacz elektryczny i o kilka razy tańszy wkład filtra .
poszukaj było już o tym na forum.

Pozdrawiam,

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 12 maja 2017, 07:33

jarowlkp pisze:wywal ten dziadowski ori filtr paliwa , zastąp go obudową z wkładem filtra z opla, renówki , bądź jak w moim przypadku mitsubishi , w dodatku masz elegancki podgrzewacz elektryczny i o kilka razy tańszy wkład filtra .
Dokladnie
dzimi1 pisze:wymieniłem przewodu pod autem na tekalan oraz opaski, przewody gumowe do i za filtrem. Dziś zrobiłem test z zasilaniem z butelki efekt nadal są pęcherze. Podłączyłem też polecaną gruszkę i jak nią pompuje to na powrocie robi się ich coraz więcej czy to normalne?
Jak wszystko to robiłeś ,mając ori filtr palaiwa ,to szkoda twojej roboty ,bo powietrze ciągnie ci góra ori filtra ,czyli "głowiczka" z podgrzewaczem , do której dokręcasz filtr paliwa .
dzimi1 pisze:Zauważyłem też za jak jest taki mały dekielek od strony bloku przykręcony na dwa torxy to się poci (nie kapie) czy to może być powodem zapowietrzania?
Na pewno nie

dzimi1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 17 paź 2013, 19:20

Post autor: dzimi1 » 12 maja 2017, 08:57

Panowie zapomniałem dopisać że filtr paliwa wymieniłem już dawno na taki tylko z wejściem i wyjściem bez żadnego podgrzewacza. Jak mocno przygazuje to jest ogrom tych pęcherzy aż potem tak się zapowietrzy żę trzeba go odpalać na kilka razy. Opaski też powymieniałem na takie skręcane na wylot śrubą z nakrętką.

jarowlkp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 04 gru 2015, 13:22
Lokalizacja: Trzcianka

Post autor: jarowlkp » 12 maja 2017, 09:00

dzimi1 pisze:Panowie zapomniałem dopisać że filtr paliwa wymieniłem już dawno na taki tylko z wejściem i wyjściem bez żadnego podgrzewacza. Jak mocno przygazuje to jest ogrom tych pęcherzy aż potem tak się zapowietrzy żę trzeba go odpalać na kilka razy. Opaski też powymieniałem na takie skręcane na wylot śrubą z nakrętką.
zatem zostaje tylko jedno wyjście pompka zwana gruszką włączona w obieg pompować i szukać nieszczelności.

dzimi1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 17 paź 2013, 19:20

Post autor: dzimi1 » 12 maja 2017, 09:46

jarowlkp pisze:zatem zostaje tylko jedno wyjście pompka zwana gruszką włączona w obieg pompować i szukać nieszczelności.

juz to robiłem i nic nie widać :( poza tym jak pisałem ,,Podłączyłem też polecaną gruszkę i jak nią pompuje to na powrocie robi się ich coraz więcej czy to normalne?"

jarowlkp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 04 gru 2015, 13:22
Lokalizacja: Trzcianka

Post autor: jarowlkp » 12 maja 2017, 10:44

[ Dodano: 2017-05-12, 10:44 ]
dzimi1 pisze:Panowie zapomniałem dopisać że filtr paliwa wymieniłem już dawno na taki tylko z wejściem i wyjściem bez żadnego podgrzewacza. Jak mocno przygazuje to jest ogrom tych pęcherzy aż potem tak się zapowietrzy żę trzeba go odpalać na kilka razy. Opaski też powymieniałem na takie skręcane na wylot śrubą z nakrętką.
skoro filtr wymianiałes juz dawno to od tego bym zaczął ,trzeba założyć nowy filtr dobrej firmy , ewentualnie jeszcze co możesz zrobić to pominąć całkiem filtr paliwa , łącząc przewód przed filtrem z przewodem za filtrem np rurką , wtedy wykluczysz całkowicie czy nie jest czasami wina filtra , może być nieszczelny .

dzimi1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 17 paź 2013, 19:20

Post autor: dzimi1 » 12 maja 2017, 11:17

Podłączyłem zasilanie bezpośrednio z butelki i też były pęcherze ale moze za krótko trwała próba bo ok 5 minut? Myśle też nad wymianą filtra na ten polecany na forum od opla. Czy może dać któryś z dwóch poniżej od renówki? Ma trochę lepsze wyjścia które są na stałe

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 12 maja 2017, 18:49

dzimi1, Cudów nie ma ,musi gdzieś ciągnać ...podłacz bezpośrenio z butelki powrót i zasilanie ...wtedy poobserwuj parę minut czy nie widać powietrza...sama pompa wtryskowa nie bardzo ma którędy ciągnąć powietrze ,jak podłączysz na krótko to może ciagnać tylko przewodem zasilajacym ...wtedy musi być nieszczelnoość gdzieś na przewodzie ...wystarczy za duża średnica węża paliwowowego na filtrze paliwa i za duża opaska która nie sciaska jak należy i może ciągnąć powietrze

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 12 maja 2017, 22:05

dzimi1 pisze:Panowie odgrzeje kotleta.

Walczę z tymi pęcherzami już dłuższy czas, wymieniłem przewodu pod autem na tekalan oraz opaski, przewody gumowe do i za filtrem. Dziś zrobiłem test z zasilaniem z butelki efekt nadal są pęcherze. Podłączyłem też polecaną gruszkę i jak nią pompuje to na powrocie robi się ich coraz więcej czy to normalne? Zauważyłem też za jak jest taki mały dekielek od strony bloku przykręcony na dwa torxy to się poci (nie kapie) czy to może być powodem zapowietrzania? Skoczyły mi się pomysły zostaje tylko uszczelnienie pompy ale to juz ostateczność z racji kosztów. Za wszelkie rady z góry Dziękuję
odcinek pod akumulatorem tez wymieniles? (str pasazera)

ps. jest jeszcze jedno miejsce ktore moglbys sprawdzic, o ile dobrze pamietam wyjscia ze zbiornika sa podlaczone tez takimi krotkimi przewodami ?!

ps2. jak juz walczysz z przewodami, z mojej strony polece Ci obejmy "mini sgb", bron cie Panie Boże kupować hinszczyzny

poka jakies ogolne zdjecie jak to tam u ciebie pod maska wyglada

-D.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl