Taaaa i jeszcze mu za to zapłać :roll: ...Filtr paliwa wymień ,bo w te mrozy niejeden filtr padł zablokowany parafinąrodzynek87 pisze:wez kaz mu podlaczyc autko z banki i zobaczyc czy bomble beda
[80 1.9 tdi 1z 90 km]pecherzyki powietrza w przewodach
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
Dobra autko jest w moich raczkach wszystko chodzi jak z zegarku za pierwszym razem poprawił tylko ten oring na podgrzewaczu ale to nie pomogło. Pozniej powiedział że niepotrzebnie zakładałem zworek zwrotny i go wymontował lecz to tez nic nie pomogło. Za 3 podejsciem udało mu się znaleść przyczyne wypompował całą rope z baku i zobaczył ze sa jakies gluty. Pojechał na stacje i zatankował czystą ropke i jest git cała operacja kosztowała mnie 70zł za robocizne+90zł za 2 filtry+30zł za zaworek ktory jest nie potrzebny+obejmy i przewody jakieś 20zł ;/ ale najważniejsze że teraz smiga
Panowie odgrzeje kotleta.
Walczę z tymi pęcherzami już dłuższy czas, wymieniłem przewodu pod autem na tekalan oraz opaski, przewody gumowe do i za filtrem. Dziś zrobiłem test z zasilaniem z butelki efekt nadal są pęcherze. Podłączyłem też polecaną gruszkę i jak nią pompuje to na powrocie robi się ich coraz więcej czy to normalne? Zauważyłem też za jak jest taki mały dekielek od strony bloku przykręcony na dwa torxy to się poci (nie kapie) czy to może być powodem zapowietrzania? Skoczyły mi się pomysły zostaje tylko uszczelnienie pompy ale to juz ostateczność z racji kosztów. Za wszelkie rady z góry Dziękuję
Walczę z tymi pęcherzami już dłuższy czas, wymieniłem przewodu pod autem na tekalan oraz opaski, przewody gumowe do i za filtrem. Dziś zrobiłem test z zasilaniem z butelki efekt nadal są pęcherze. Podłączyłem też polecaną gruszkę i jak nią pompuje to na powrocie robi się ich coraz więcej czy to normalne? Zauważyłem też za jak jest taki mały dekielek od strony bloku przykręcony na dwa torxy to się poci (nie kapie) czy to może być powodem zapowietrzania? Skoczyły mi się pomysły zostaje tylko uszczelnienie pompy ale to juz ostateczność z racji kosztów. Za wszelkie rady z góry Dziękuję
-
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
- Lokalizacja: tarnow
hmm a zawory zwrotne akladales przed filtrem? i jakie opaki bo te zaciskowe na srubke to nie zawsze zadaja egzamin sugerowalbym oetykier jak w ori u mne sie sprawdzaja znakomiciedzimi1 pisze:Panowie odgrzeje kotleta.
Walczę z tymi pęcherzami już dłuższy czas, wymieniłem przewodu pod autem na tekalan oraz opaski, przewody gumowe do i za filtrem. Dziś zrobiłem test z zasilaniem z butelki efekt nadal są pęcherze. Podłączyłem też polecaną gruszkę i jak nią pompuje to na powrocie robi się ich coraz więcej czy to normalne? Zauważyłem też za jak jest taki mały dekielek od strony bloku przykręcony na dwa torxy to się poci (nie kapie) czy to może być powodem zapowietrzania? Skoczyły mi się pomysły zostaje tylko uszczelnienie pompy ale to juz ostateczność z racji kosztów. Za wszelkie rady z góry Dziękuję
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Dokladniejarowlkp pisze:wywal ten dziadowski ori filtr paliwa , zastąp go obudową z wkładem filtra z opla, renówki , bądź jak w moim przypadku mitsubishi , w dodatku masz elegancki podgrzewacz elektryczny i o kilka razy tańszy wkład filtra .
Jak wszystko to robiłeś ,mając ori filtr palaiwa ,to szkoda twojej roboty ,bo powietrze ciągnie ci góra ori filtra ,czyli "głowiczka" z podgrzewaczem , do której dokręcasz filtr paliwa .dzimi1 pisze:wymieniłem przewodu pod autem na tekalan oraz opaski, przewody gumowe do i za filtrem. Dziś zrobiłem test z zasilaniem z butelki efekt nadal są pęcherze. Podłączyłem też polecaną gruszkę i jak nią pompuje to na powrocie robi się ich coraz więcej czy to normalne?
Na pewno niedzimi1 pisze:Zauważyłem też za jak jest taki mały dekielek od strony bloku przykręcony na dwa torxy to się poci (nie kapie) czy to może być powodem zapowietrzania?
Panowie zapomniałem dopisać że filtr paliwa wymieniłem już dawno na taki tylko z wejściem i wyjściem bez żadnego podgrzewacza. Jak mocno przygazuje to jest ogrom tych pęcherzy aż potem tak się zapowietrzy żę trzeba go odpalać na kilka razy. Opaski też powymieniałem na takie skręcane na wylot śrubą z nakrętką.
zatem zostaje tylko jedno wyjście pompka zwana gruszką włączona w obieg pompować i szukać nieszczelności.dzimi1 pisze:Panowie zapomniałem dopisać że filtr paliwa wymieniłem już dawno na taki tylko z wejściem i wyjściem bez żadnego podgrzewacza. Jak mocno przygazuje to jest ogrom tych pęcherzy aż potem tak się zapowietrzy żę trzeba go odpalać na kilka razy. Opaski też powymieniałem na takie skręcane na wylot śrubą z nakrętką.
[ Dodano: 2017-05-12, 10:44 ]
skoro filtr wymianiałes juz dawno to od tego bym zaczął ,trzeba założyć nowy filtr dobrej firmy , ewentualnie jeszcze co możesz zrobić to pominąć całkiem filtr paliwa , łącząc przewód przed filtrem z przewodem za filtrem np rurką , wtedy wykluczysz całkowicie czy nie jest czasami wina filtra , może być nieszczelny .dzimi1 pisze:Panowie zapomniałem dopisać że filtr paliwa wymieniłem już dawno na taki tylko z wejściem i wyjściem bez żadnego podgrzewacza. Jak mocno przygazuje to jest ogrom tych pęcherzy aż potem tak się zapowietrzy żę trzeba go odpalać na kilka razy. Opaski też powymieniałem na takie skręcane na wylot śrubą z nakrętką.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
dzimi1, Cudów nie ma ,musi gdzieś ciągnać ...podłacz bezpośrenio z butelki powrót i zasilanie ...wtedy poobserwuj parę minut czy nie widać powietrza...sama pompa wtryskowa nie bardzo ma którędy ciągnąć powietrze ,jak podłączysz na krótko to może ciagnać tylko przewodem zasilajacym ...wtedy musi być nieszczelnoość gdzieś na przewodzie ...wystarczy za duża średnica węża paliwowowego na filtrze paliwa i za duża opaska która nie sciaska jak należy i może ciągnąć powietrze
odcinek pod akumulatorem tez wymieniles? (str pasazera)dzimi1 pisze:Panowie odgrzeje kotleta.
Walczę z tymi pęcherzami już dłuższy czas, wymieniłem przewodu pod autem na tekalan oraz opaski, przewody gumowe do i za filtrem. Dziś zrobiłem test z zasilaniem z butelki efekt nadal są pęcherze. Podłączyłem też polecaną gruszkę i jak nią pompuje to na powrocie robi się ich coraz więcej czy to normalne? Zauważyłem też za jak jest taki mały dekielek od strony bloku przykręcony na dwa torxy to się poci (nie kapie) czy to może być powodem zapowietrzania? Skoczyły mi się pomysły zostaje tylko uszczelnienie pompy ale to juz ostateczność z racji kosztów. Za wszelkie rady z góry Dziękuję
ps. jest jeszcze jedno miejsce ktore moglbys sprawdzic, o ile dobrze pamietam wyjscia ze zbiornika sa podlaczone tez takimi krotkimi przewodami ?!
ps2. jak juz walczysz z przewodami, z mojej strony polece Ci obejmy "mini sgb", bron cie Panie Boże kupować hinszczyzny
poka jakies ogolne zdjecie jak to tam u ciebie pod maska wyglada
-D.