Sama wymiana pierścieni i panewek to koszt 1500zł to na poważniejszy remont szykuj przynajmniej 3000zł.
EDIT z ciekawości policzyłem pobieżnie grubsze części.
Tłoki na pierwszy szlif widzę że najtańszy 214zł za sztukę:
4x 214 = 856zł
https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pr ... -tlok.html
szlif 4 cylindrów 200zł
http://www.autoszlif.auto.pl/cennik
szlif wału 250zł
regeneracja korbowodów 4x 45zł = 180zł
panewki wału na I szlif 364zł :
https://e-katalog.intercars.com.pl/#/of ... aj/100001/
panewki korbowodwe I nadwymiar 120zł
https://e-katalog.intercars.com.pl/#/of ... aj/100001/
Uszczelka pod głowicą 100zł
planowanie głowicy (jeśli reszta głowicy była robiona) 60zł
jakieś uszczelki i pierdoły 200zł
razem 1474zł
robocizna drugie tyle czyli remont 3000zł szykuj.
EDIT 2
jeszcze można zrobić coś takiego jak tulejowanie zostawiając stare tłoki ale to wyjdzie niewiele taniej bo zatulejowanie jednego cylindra to 150-200zł.