Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK LPG] Kręci kręci, ale nie odpala

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
muszkit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 15 wrz 2012, 18:37
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: muszkit » 03 lut 2019, 12:06

Przed wymianą też były problemy z uruchomieniem auta, odpalało i zaraz powoli gasło coś jak uszkodzony krokowiec, a że elementy układu zapłonowego nie były wymieniane jakieś 6 lat albo i więcej, więc obstawiałem że to ich wina i dla świętego spokoju je wymieniłem.

Najdziwniejsze jest to że po wymianie jakiś czas było bez problemów, później znowu kłopoty, po wymianie pompy było wszystko ok i po dwóch dniach stania znowu to samo :/

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 03 lut 2019, 12:21

Ciśnienie paliwa do sprawdzenia.. Nie zdziwił bym się jak nowa pompa powiedziała papa albo regulator....

muszkit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 15 wrz 2012, 18:37
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: muszkit » 06 lut 2019, 11:51

Jarewa pisze:Ciśnienie paliwa do sprawdzenia.. Nie zdziwił bym się jak nowa pompa powiedziała papa albo regulator....
Zamontowałem dzisiaj nowy regulator ciśnienia paliwa, nowe czujniki temperatury niebieski i biały i dalej lipa bezradny_

Nie sprawdziłem jeszcze tylko cewki zapłonowej - ale dzisiaj już brak czasu.

Jak sam nie ogarnę to trzeba będzie wstawiać gdzieś do mechanika w Szczecinie.
Znacie kogoś godnego polecenia od Audi?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 lut 2019, 14:55

No zaczynasz od dupy strony pierw się diagnozuje potem wymienia.

muszkit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 15 wrz 2012, 18:37
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: muszkit » 17 lut 2019, 05:48

Sprawdziłem iskrę ostatnio i okazało się że na 1 świecy iskra jest, na kolejnych jej nie ma.
Pomyślałem że jest cewka uszkodzona, zamówiłem w zaprzyjaźnionym sklepie nową.

I tu pojawił się problem - nowa cewka ma kostkę 3 pin ale węższą niż oryginalna którą mam zamontowaną.

Oryginalne są niedostępne. Dostępne są tylko moduły sterujące cewki - zdjęcie nr3.

Chyba muszę przerobić kostkę od starej cewki. Nie chcę kupować używanej.
Poniżej fotki

Awatar użytkownika
Wino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1015
Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
Imię: Wino
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Wino » 18 lut 2019, 20:32

muszkit pisze:Sprawdziłem iskrę ostatnio i okazało się że na 1 świecy iskra jest, na kolejnych jej nie ma.
Pomyślałem że jest cewka uszkodzona, zamówiłem w zaprzyjaźnionym sklepie nową.
Ja przy takich objawach obstawił bym aparat zapłonowy albo kopułkę i palec ponieważ gdyby to była cewka to raczej nie było by iskry na wszystkich świecach bo w abk cewka jest pojedyncza a nie na każdą świece osobna.

[ Dodano: 2019-02-18, 20:32 ]
muszkit pisze:Oryginalne są niedostępne. Dostępne są tylko moduły sterujące cewki - zdjęcie nr3.
i jakoś nie wierze że jak byś kupił dedykowaną cewkę z beru to kostka nie będzie pasowała.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 18 lut 2019, 22:53

Wino pisze: muszkit napisał/a:
Oryginalne są niedostępne. Dostępne są tylko moduły sterujące cewki - zdjęcie nr3.
i jakoś nie wierze że jak byś kupił dedykowaną cewkę z beru to kostka nie będzie pasowała.
tysiaka trzeba ;-)

https://www.czesciauto24.pl/vemo/2290476

beast
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 13 lut 2015, 20:00
Lokalizacja: malopolska

Post autor: beast » 19 lut 2019, 13:39

PS. A tej cewki (nr.2 ) napewno nie da się zamntować ?? pytam z ciekawości , jakis czas temu tez u siebie zmieniałem.Akurat kupiłem uzywke.

ale tak patrząc na allegro jest x ofert - właśnie z taką cewką jak na twoim zdjeciu.

https://allegro.pl/listing?string=Audi% ... &stan=nowe

EDIT :
i rzekomo audi 80 silnik 2.0

Tutaj nawet ktoś mial taka wlasnie cewke zamntowana w ABK :
b4-20-abk-cewka-zaplonowa-piny-t91572.html

wiec jak to z nimi jest ?? :|

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 19 lut 2019, 14:10

Cewka zależna od wersji sterownika były dwa typy. Dla starszego typu była ta cewka niedostępna dla nowszego typu sterownika ta nowsza.

muszkit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 15 wrz 2012, 18:37
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: muszkit » 20 lut 2019, 07:48

PieterB pisze:[center]Panowie w wolnej chwili ten temat podzielę bo kolega muszkit, tu namieszał i w temacie dotyczącym wtryskiwacza rozruchowego sprytnie przeszedł na temat cewki.[/center]
Zmieniłem temat na problem z odpaleniem bo faktycznie tutaj namieszałem.


Dzisiaj podjedzie do mnie zaprzyjaźniony mechanik i będziemy kombinować z Vagiem.
Wino pisze:

Ja przy takich objawach obstawił bym aparat zapłonowy albo kopułkę i palec ponieważ gdyby to była cewka to raczej nie było by iskry na wszystkich świecach bo w abk cewka jest pojedyncza a nie na każdą świece osobna.
Kopułka i paluch są nowe - przewody i świece też.
Jarewa pisze:tysiaka trzeba ;-)

https://www.czesciauto24.pl/vemo/2290476
szkoda że niedostępna - dostępne są tylko moduły do których podłącza się kostkę (to ten z dwoma kabelkami)

Dzięki za podpowiedzi szukam dalej i dam znać o efektach.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 20 lut 2019, 19:25

Dostępne tylko trzeba poszukać wiem bo w tamtym roku miałem zamiar kupowć

muszkit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 15 wrz 2012, 18:37
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: muszkit » 20 lut 2019, 22:03

Pokombinowałem trochę dzisiaj z moim mechanikiem.

Po podłączeniu komputera pokazał się błąd czujnika spalania stukowego - później zniknął i więcej się nie pojawił. mysli_

Cewka po wymianie modułu sterowania daje iskrę, auto po podaniu benzyny do gumy od przepływomierza (przy pomocy rozpylacza) odpala - nie ma żadnych błędów. bezradny_

Auto pojedzie niestety na dniach do warsztatu i chłopaki będą kombinować - dam znać jak coś więcej będę wiedział.

Dziękuję za pomoc piwoa80

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl