[B4 2.0 ABK LPG] Kręci kręci, ale nie odpala
Przed wymianą też były problemy z uruchomieniem auta, odpalało i zaraz powoli gasło coś jak uszkodzony krokowiec, a że elementy układu zapłonowego nie były wymieniane jakieś 6 lat albo i więcej, więc obstawiałem że to ich wina i dla świętego spokoju je wymieniłem.
Najdziwniejsze jest to że po wymianie jakiś czas było bez problemów, później znowu kłopoty, po wymianie pompy było wszystko ok i po dwóch dniach stania znowu to samo
Najdziwniejsze jest to że po wymianie jakiś czas było bez problemów, później znowu kłopoty, po wymianie pompy było wszystko ok i po dwóch dniach stania znowu to samo
Zamontowałem dzisiaj nowy regulator ciśnienia paliwa, nowe czujniki temperatury niebieski i biały i dalej lipaJarewa pisze:Ciśnienie paliwa do sprawdzenia.. Nie zdziwił bym się jak nowa pompa powiedziała papa albo regulator....
Nie sprawdziłem jeszcze tylko cewki zapłonowej - ale dzisiaj już brak czasu.
Jak sam nie ogarnę to trzeba będzie wstawiać gdzieś do mechanika w Szczecinie.
Znacie kogoś godnego polecenia od Audi?
Sprawdziłem iskrę ostatnio i okazało się że na 1 świecy iskra jest, na kolejnych jej nie ma.
Pomyślałem że jest cewka uszkodzona, zamówiłem w zaprzyjaźnionym sklepie nową.
I tu pojawił się problem - nowa cewka ma kostkę 3 pin ale węższą niż oryginalna którą mam zamontowaną.
Oryginalne są niedostępne. Dostępne są tylko moduły sterujące cewki - zdjęcie nr3.
Chyba muszę przerobić kostkę od starej cewki. Nie chcę kupować używanej.
Poniżej fotki
Pomyślałem że jest cewka uszkodzona, zamówiłem w zaprzyjaźnionym sklepie nową.
I tu pojawił się problem - nowa cewka ma kostkę 3 pin ale węższą niż oryginalna którą mam zamontowaną.
Oryginalne są niedostępne. Dostępne są tylko moduły sterujące cewki - zdjęcie nr3.
Chyba muszę przerobić kostkę od starej cewki. Nie chcę kupować używanej.
Poniżej fotki
- Wino
- Forum Audi 80
- Posty: 1015
- Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
- Imię: Wino
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Ja przy takich objawach obstawił bym aparat zapłonowy albo kopułkę i palec ponieważ gdyby to była cewka to raczej nie było by iskry na wszystkich świecach bo w abk cewka jest pojedyncza a nie na każdą świece osobna.muszkit pisze:Sprawdziłem iskrę ostatnio i okazało się że na 1 świecy iskra jest, na kolejnych jej nie ma.
Pomyślałem że jest cewka uszkodzona, zamówiłem w zaprzyjaźnionym sklepie nową.
[ Dodano: 2019-02-18, 20:32 ]
i jakoś nie wierze że jak byś kupił dedykowaną cewkę z beru to kostka nie będzie pasowała.muszkit pisze:Oryginalne są niedostępne. Dostępne są tylko moduły sterujące cewki - zdjęcie nr3.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
tysiaka trzebaWino pisze: muszkit napisał/a:
Oryginalne są niedostępne. Dostępne są tylko moduły sterujące cewki - zdjęcie nr3.
i jakoś nie wierze że jak byś kupił dedykowaną cewkę z beru to kostka nie będzie pasowała.
https://www.czesciauto24.pl/vemo/2290476
PS. A tej cewki (nr.2 ) napewno nie da się zamntować ?? pytam z ciekawości , jakis czas temu tez u siebie zmieniałem.Akurat kupiłem uzywke.
ale tak patrząc na allegro jest x ofert - właśnie z taką cewką jak na twoim zdjeciu.
https://allegro.pl/listing?string=Audi% ... &stan=nowe
EDIT :
i rzekomo audi 80 silnik 2.0
Tutaj nawet ktoś mial taka wlasnie cewke zamntowana w ABK :
b4-20-abk-cewka-zaplonowa-piny-t91572.html
wiec jak to z nimi jest ??
ale tak patrząc na allegro jest x ofert - właśnie z taką cewką jak na twoim zdjeciu.
https://allegro.pl/listing?string=Audi% ... &stan=nowe
EDIT :
i rzekomo audi 80 silnik 2.0
Tutaj nawet ktoś mial taka wlasnie cewke zamntowana w ABK :
b4-20-abk-cewka-zaplonowa-piny-t91572.html
wiec jak to z nimi jest ??
Zmieniłem temat na problem z odpaleniem bo faktycznie tutaj namieszałem.PieterB pisze:[center]Panowie w wolnej chwili ten temat podzielę bo kolega muszkit, tu namieszał i w temacie dotyczącym wtryskiwacza rozruchowego sprytnie przeszedł na temat cewki.[/center]
Dzisiaj podjedzie do mnie zaprzyjaźniony mechanik i będziemy kombinować z Vagiem.
Kopułka i paluch są nowe - przewody i świece też.Wino pisze:
Ja przy takich objawach obstawił bym aparat zapłonowy albo kopułkę i palec ponieważ gdyby to była cewka to raczej nie było by iskry na wszystkich świecach bo w abk cewka jest pojedyncza a nie na każdą świece osobna.
szkoda że niedostępna - dostępne są tylko moduły do których podłącza się kostkę (to ten z dwoma kabelkami)
Dzięki za podpowiedzi szukam dalej i dam znać o efektach.
Pokombinowałem trochę dzisiaj z moim mechanikiem.
Po podłączeniu komputera pokazał się błąd czujnika spalania stukowego - później zniknął i więcej się nie pojawił.
Cewka po wymianie modułu sterowania daje iskrę, auto po podaniu benzyny do gumy od przepływomierza (przy pomocy rozpylacza) odpala - nie ma żadnych błędów.
Auto pojedzie niestety na dniach do warsztatu i chłopaki będą kombinować - dam znać jak coś więcej będę wiedział.
Dziękuję za pomoc
Po podłączeniu komputera pokazał się błąd czujnika spalania stukowego - później zniknął i więcej się nie pojawił.
Cewka po wymianie modułu sterowania daje iskrę, auto po podaniu benzyny do gumy od przepływomierza (przy pomocy rozpylacza) odpala - nie ma żadnych błędów.
Auto pojedzie niestety na dniach do warsztatu i chłopaki będą kombinować - dam znać jak coś więcej będę wiedział.
Dziękuję za pomoc